Wielki Dao 1 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Witam, mam problem z samochodem. Wczoraj gdy jechałem samochodem wszystko było wporządku. Dziś z samego rana jadąc do pracy zaniepokoiła mnie jedna sprawa, spadek mocy auta, silnik AVJ. Nie ma tego wciśnięcia w fotel od 2 tyś obrotów. Na 1 i 2 biegu jest odczuwalna jakaś moc ale to nie to samo, po wrzuceniu trzeciego biegu bardzo wolno się rozpędza. Nie słychać turbiny na żadnym biegu, wolno idzie na 4 i 5 biegu. Na 4 biegu jakieś 3.5-4 tyś obrotów i idzie bardzo topornie... Turbina była po regeneracji i przejechane na niej jest jakieś 3.5 tyś km. Miał ktoś może taki przypadek? Co robić w tej sytuacji drodzy klubowicze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Najpierw VAG i logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Dao 1 Opublikowano 23 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jutro lub we wtorek zgram logi. Vag pokazuje że turbina daje powietrza tyle ile potrzeba, ale dalej nie ma charakterystycznego świstu jak wcześniej, nic nie słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Dvka, n75, dziura To na początek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Dao 1 Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Teraz pokazuje dużo większe spalanie paliwa, wcześnjej 12-15 teraz 25-30, będę miał chwilę pozgrywam logi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiro222 0 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 stawiam na dziure lub dv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm320 2 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 W ogóle w 1.8T słychać świst turbiny? Bo ja jeszcze w żadnym nie słyszałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 To mało jeszcze słyszałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 26 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 U mnie slychac a niby co to za roznica 1.8t czy on z turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Dao 1 Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Nie mam jak zgrać logów, ale z tego co pamiętam powietrza daje tyle ile chce komputer i nie ma z tym żadnych problemów, nie słychać turbiny, łapie muła... wcześniej niecałe 8 sec do 100km/h, teraz 11.5-12 sec więc coś jest nie tak, nawet mój golf 3 1.8 90km jest szybszy xD Wszystko będzie sprawdzane jutro, wężyki, przepustnica itp itd. W moim AVJ zawsze świstało że aż miło, wtedy wiedziałem że turbawka żyje, teraz podobno żyje jednak nie daje głosu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm320 2 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 No ja świstu w swoim nie słyszę i w żadnym seryjnym 1.8T nigdy nie słyszałem. DV owszem słychać w kabinie ale nic poza tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Ne serii to ani za bardzo swistu nie slychac a dv tym bardziej na seryjnym dolocie. Wysłane za pomoca sputnika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Dao 1 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Zawsze przy większych obrotach albo przy szybkim przyśpieszaniu było słychać świst, po zdjęciu nogi z gazu wyciszał się. Teraz tego nie ma i nie ma buta. 12 sec do 100 to stanowczo za dużo. Na co stawiacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Na vaga chyba ze lubisz wymieniac w ciemno. Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Dao 1 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 W vagu pokazuje że jest wszystko ok, turbina dostaje tyle ile chce komputer, 0 błędów. Samochód stoi u mechanika, podejrzenia padają na przepustnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Ale kto tak mówił mechanik ze jest ok? przepustnica? daj spokój chyba ten mechanik nie wie za bardzo co robi, załatw sobie tego vaga i zrób dynamicznie 002 033 115 będzie taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Dao 1 Opublikowano 27 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Tzn nie pokazuje żadnych błędów, turbina dostaje tyle ile potrzeba. Wszystko będzie sprawdzane na nowo. Problem w tym że jestem w Anglio i znaleźć dobrego mechaniora jest ciężko, ten akurat się zna, to były przypuszczenia, rozkręci, zobaczy i porobi logi, muszę to zrobić jak najszybciej z uwagi na to że chcę zrobić 200+km Mógł by mi ktoś pomóc znaleźć pasujący kabel do vaga na angielskim ebayu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norson2 0 Opublikowano 28 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2014 hmm moze masz uklad nieszczelny.. mi gdzies podwiewalo lewe powietrze i tez mocy zero...sprawdz dokladnie wszystkie węże..węzyki... moze cos peklo ,poluzowalo sie... ja obstawiam nieszczelny uklad..choc moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi 2 Opublikowano 29 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 kabel na ebay.co.uk VAG KKL USB/COM OBD 2 Diagnostic Cable for AUDI / VW / Skoda / Seat OBDII EOBD | eBay sciagasz vag com 3.11 i do dziela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielki Dao 1 Opublikowano 29 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 Dziękuję, Kabel zakupiony, we wtorek powinienem znowu porobić logi, mam nadzieję że ten będzie działał z b6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się