bartex Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Witam. Mógłby mi ktoś podać jaki jest fabryczny numer przepustnicy do silnika 1.8, 92KW, 1995r ADR? Znalazłem coś na allegro ale nie jestem pewien czy bedzie pasować i czy wogóle warto coś takiego kupować http://moto.allegro.pl/item155485317_przepustnica_audi_a4_a6_vw_passat_058_133_063h.html
adamq Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 A co Ci się stało z tą przepustnicą?? Może nie trzeba będzie jej wymieniać!
pre_pl Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 do 8D-T-400 000 : 058 133 063 (058133963) od 8D-V-000 001 : 058 133 063 H (058133963H) (to pierwsze do 1996, drugie od 1997) sprawdź dokładnie datę produkcji
bartex Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2007 do 8D-T-400 000 : 058 133 063 (058133963)od 8D-V-000 001 : 058 133 063 H (058133963H) (to pierwsze do 1996, drugie od 1997) sprawdź dokładnie datę produkcji Dzięki wielkie . Teraz wiem chociaż czego szukać
pre_pl Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Ale napisz co Ty chcesz zrobić ?? Kupować chcesz nową? Dlaczego... Ludzie Cie pytają o to, a Ty nic..
bartex Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2007 A co Ci się stało z tą przepustnicą?? Może nie trzeba będzie jej wymieniać! A to długa historia. Gdy kupiłem moją wszystko było OK. Problem zaczął się gdy zaczęły mi falować obroty. Pojechałem do "pseudo" diagnosty, który stwierdził, że mam padniętą sondę lambda, którą mi wymienił i wyczyścił przepustnicę oraz zaadoptował ją Vagiem. Problem zniknął ale na jakiś tydzień, więc pojechałem do innego mechanika, który podpiął auto do komputera i odczytał następujące błędy: 00561 - Kontrola dodawania mieszanki 17733 - Cylinder 1 - limit kontroli uderzeniowej osiągnięty 17734 - Cylinder 2 - limit kontroli uderzeniowej osiągnięty Przy okazji założył mi wąż od odmy pod kolektorem ( efekt działania poprzedniego mechanika- wyrwał i tak zostawił ) Sam też już parę razy czyściłem przepustnicę i podpinałem auto pod laptopa, pomagało ale na krótko. Świece wymieniłem, filtr powietrza nowy, przepływomierz i przepustnica wyczyszczone, a obroty dalej mi falują, najbardziej gdy jade na wstecznym, zatrzymuję się i ruszam do przodu lub odwrotnie. Na postoju jest ok ale jak dodam gazu to również falują tyle że mniej. Wahania są może niewielkie 600 - 1100 ale już mnie to drażni. Występuje to na rozgrzanym silniku, auto się zamula, ciężko wchodzi na obroty i zaczyna się falowanie. Zaproponujesz mi coś innego niż przepustnica?
pre_pl Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 zerknij tutaj też : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=3725
adamq Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Czytałem gdzieś, że do falowania obrotów może przyczynić się też czujnik Halla.
pre_pl Opublikowano 6 Stycznia 2007 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Czytałem gdzieś, że do falowania obrotów może przyczynić się też czujnik Halla. Tak, choć przypadek kolegi sisi1977 tego nie potwierdził :/ http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=59752#59752 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=63379#63379 co prawda on ma ADP
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się