Marc!n Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Muszę zacząć od tego, że żałuję 1,5 roku jazdy serią Na zmianę programu wybierałem się poza podkarpacie ale na szczęście natrafiłem na Gregora10. Przed softem zastąpiłem katalizator DP, wymieniłem świece i filtr powierza na nowy. Instalacja gazowa też przeszła jakieś zmiany gdyż zakładając gaz nie przypuszczałem, że coś będę modził. Tak więc obecne graty to: reduktor kme silver fi8, wtryski hana h2000 niebieskie, faro 8mm. Seria nie była hamowana, 130g/s utwierdziło mnie w przekonaniu, że silnik jeszcze do czegoś się nadaje Po sofcie wyszło 190KM i 290Nm, pozwala to w miarę sprawnie się przemieszczać na naszym zróżnicowanym terenie Na więcej nie pozwoliły wtryski, możliwe, że filtr nie jest w najlepszym stanie (nie sprawdzałem) lub pompa niedomaga. Może to i dobrze bo turbo nie dostaje tak po d*pie i ma jakiś tam zapas. Strojenie LPG na AFR też oczywiście ogarnął Grzegorz, dzięki temu spalanie nieznacznie spadło a ja cieszę się jazdą na tanim i ekologicznym paliwie
MrTea Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Ekologiczne w teorii .. opary z LPG są k**ewsko rakotwórcze.. podobno Marc!n musisz dalej modzić żeby auto wreszcie jakoś jechało .. 190 i Q ! cycków nie urywa
Marc!n Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 Wpadnij na krechę na mokrym to zobaczysz, że tyle wystarczy Plany są, wtryski 320 leżą grzecznie na półce a co z tego wyjdzie sam nie wiem
MrTea Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Marcin z ciekawości.. ile pali Ci teraz LPG?
grubcio1980 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 I dlaczego od razu nie wrzuciłeś wtysków?
MrTea Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Kazdy na początku myśli ze tylko program.. a później chce więcej i więcej .. ja mam 210ps i chce 230-240
audiss Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 Temperatura powietrza -1 to dlatego taki wynik
Marc!n Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 Trasa w miarę spokojnie 11l, niespokojnie 12,5 , krótkie odcinki okolice 15l, średnio czyli niemal zawsze wychodzi 13l. Muszę kiedyś położyć cegłę pod pedał i zobaczyć do ilu mogę zejść. Z wtryskami jest tak, jak Piotrek mówi. Jak bym wiedział wcześniej to też bym je włożył. A teraz znowu by korektę robić, lpg ustawiać a wszystko dla 8-10KM? aż takiego parcia na wynik to nie mam -1*C było bo to zima była, wcześniej kilka dni padało i bałem się, że nic z tego nie wyjdzie jak będzie gołoledź. Temp w dolocie i tak po kilku przejazdach jest wysoka z dobrym centralnym coolerem było by o wiele przyjemniej.
audiss Opublikowano 26 Marca 2014 Opublikowano 26 Marca 2014 nie chcę sie wymądrzać ale autko w zimie przy niskich temperaturach i seryjnej ,,chłodziarce,, jest dużo żwawsze. Te twoje koniki uciekna gdy temperatury beda dodatnie, czym cieplej to mniej ich bedzie
Marc!n Opublikowano 26 Marca 2014 Autor Opublikowano 26 Marca 2014 Takie rzeczy to chyba każdy wie a utratę czuć nawet w zimie przy dłuższej dynamicznej jeździe Nad poważniejszym chłodzeniem pomyśli się jak coś równie sensownego przypałęta się pod maskę, na razie musi wystarczyć to co jest. Aż strach pomyśleć ile zostaje z serii w naprawdę ciepłe dni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się