darekk87 Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Witam Kilka miesięcy temu wpadłem w poślizg i uderzyłem lewymi kołami o wysoki krawężnik. Od tamtego czasu podczas hamowania podbija pedał hamulca. Myślałem, że felgi są skrzywione, ale po wymianie na letnie problem dalej występuje. Dziwne jest to, że czasami problem znika by po jakimś czasie powrócił np. kiedyś ściągnąłem koło żeby zobaczyć czy nie widać czegoś na pierwszy rzut oka, założyłem, problem znikł i po kilku dniach stopniowo powracał (tak samo miałem teraz po zmianie na letnie); pojechałem umyć auto - w drodze na myjnie nie dało się normalnie hamować, a po powrocie z myjni auto jak nowe. zastanawiam się nad krzywymi tarczami, ale czy wtedy niewytłumaczalne jest czasowe występowanie "problemu". Gdy przyhamuję mocniej to czasami słychać jakby coś "przeskakiwało" dźwięk podobny do abs'u. Macie jakieś pomysły? Pozdro
Dev Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Podlacz VAGa i sprawdz predkosci wszystkich kół
darekk87 Opublikowano 28 Marca 2014 Autor Opublikowano 28 Marca 2014 tzn. ? możesz jaśniej gdzie to sprawdzić bo powiem szczerze że pierwszy raz o tym słyszę...
Dev Opublikowano 28 Marca 2014 Opublikowano 28 Marca 2014 Podłączasz VAGa. Wchodzisz w ABS i w bloki pomiarowe.
darekk87 Opublikowano 31 Marca 2014 Autor Opublikowano 31 Marca 2014 ok. dostęp do komputera będę miał dopiero za kilka dni. a co myślicie o uszkodzonym czujniku ABS? podczas hamowania kierownica nie bije...
Grabek94 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Miałem to samo, po wymianie amorków, gdy mechanik stuknał w czujnik i go wsunął w uchwyt mocniej. Po odpowiednim ustawieniu problem znikł. To prawie napewno wina leży po stronie czujnika abs-u.
VesslaN Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Witam! Podepnę się pod temat - gdyż nie będę zakładał nowego. Mając zimowy setup opon z pełną felgą i kołpakiem przy prędkościach około 50-70 km/h słychać było delikatne jakby huczenie. Wraz ze wzrostem prędkości jakby to huczenie zanikało. Po zmianie na setup letni (gdzie felgę mam 5-cio ramienną jak w sygnaturce) efekt ten jest bardziej słychać. Hamując z wyższych prędkości - delikatnie naciskając pedał hamulca czuć na pedale takie jakby "mikroskopijne" drgania - trzeba się dokładnie wczuć aby tego doświadczyć - jednak dla mnie ono występuję. Można też usłyszeć jakby ten klocek nierównomiernie pracował na tej tarczy. Tarcze z przodu wyglądają na bardzo zdrowe z tyłu wyglądają o wiele gorzej. Nie mam pojęcia czy z przodu czy z tyłu szukać tego problemu. Gdzie mam się udać aby możliwie najtrafniej mi to coś zdiagnozowali ?
darekk87 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Grabek94 czyli o ile dobrze zrozumiałem czujnik abs'u jest źle ustawiony? gdzie on się znajduje i w jakiej pozycji powinien prawidłowo być?
maramass Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 na bank czujnik abs szwagier miał to samo wymieniali mu amory z przodu po robocie przy pierwszym hamowaniu po odpaleniu podbijało hamulec do góry, potem wywalało abs, czujnik był luzno założony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się