Darkman Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Odczuwam mały deficyt ze skuteczności hamulców 345 mm ( jednotłok z A6 C6).Przy awaryjnym hamowaniu naciśnięcie pedału szybko spowalnia ale po chwili jakby w ktoś posmarował tarcze tawotem prawie zero reakcji na pedał i ostro trzeba dusić aż do załączenia ABS ( było gorąco ufff)..Zastanawiam się czy zmiana pompy na S4/RS4 B5 poprawi cokolwiek,czy problem leży gdzie indziej. Heble przód i tył nowe ,płyn nowy ATE 200 .
Darkman Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 obecnie 256/22 niestety. szukam 312 z rs4b5 lub 300 z s4b6. myslisz ze przyczyna moze byc "brak tyłu"?
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Podejrzewam ze masz źle odpowietrzony tył
pastaldo Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Odczuwam mały deficyt ze skuteczności hamulców 345 mm ( jednotłok z A6 C6).Przy awaryjnym hamowaniu naciśnięcie pedału szybko spowalnia ale po chwili jakby w ktoś posmarował tarcze tawotem prawie zero reakcji na pedał i ostro trzeba dusić aż do załączenia ABS ( było gorąco ufff)..Zastanawiam się czy zmiana pompy na S4/RS4 B5 poprawi cokolwiek,czy problem leży gdzie indziej. Heble przód i tył nowe ,płyn nowy ATE 200 . A może nieszczelne podciśnienia? Skoro najpierw dobrze hamuje a po chwili odpuszcza i trzeba mocno deptać?
Darkman Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 dziś zauważyłem że jak spuszczę z ręcznego to tył po ruszeniu jeszcze chwilę trzyma i słychac jak klocki odpuszczają. Sprawdzę odpowietrzenie.Ale odbiegając od tego czy jest róznica z wydajnością pomiędzy pompą S4/RS4 B5 a pompą lift 2,4 Q. Ma ktoś rozeznanie?
Arturoo Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 gdzieś czytałem już (nawet chyba wypowiedź dev'a) ,że s'ki mają większą pompę
Darkman Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 Serwo jest to samo co w S4/RS4 . Sprawdziłem(mam to podwójne). Czyli trzeba zmienić pompę na tą od S4 .Odpowietrzenie niestety nic nie dało. Spróbowałem na prostej mocnego hamowania ze 180 km/h i znowu ten sam efekt co w pierwszym moim poście :-( Wychodzi na to że mało wydajna pompa.
Arturoo Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Podmnień tył na "coś "porównywalnego do przodu....w tym wypadku zestaw z s4b6/7 ...to nie będziesz kolorował tak przednich tarcz ...a odczucia co do wydajności pompy Ci się zmienią
Darkman Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 Tarczy nie "koloruje" są normalnej barwy nie przegrzane. SID mi podpowiedział że wymiana pompy pomoże więc spróbujemy. 1
Arturoo Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Auto Ci "przesiada" przy hamowaniu ,czy "nurkuje" ?
Darkman Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 Ani to ani to drugie.Tak jest tylko i wyłącznie przy ostrym hamowaniu Po prostu na początku super hamuje a po 5-6 sekundach jakby odpuszcza hebel i jedzie dalej . Muszę mocno gnieść pedał aż do załączenia ABS by wyrobić się z hamowaniem. . W normalnej eksploatacji jest ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się