Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AWX 196/400 - co dalej ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jak w temacie Auto to A4 2002r AWX dziabnięty na 196/400 ( BRD - FMIC ) ,wtryski oryginalne BA , skrzynia 5 sprzęgło 228mm.

GTB17 za bardzo się nie opłaca , bo może wyjdzie z 210/215 . GTB22vk ,hmm , auto jest używane na co dzień i ma skrzynie 5 ze sprzęgłem 228.

Widziałem już wykresy z 400Nm/2000 rpm , ale pytanie jak z reakcją na gaz tej turbiny ,bo 400Nm/2000 rpm mówi tylko tyle ,że może turbo tyle napompować , a nie mówi czy już czy za 4-5 sekund . Ja aż tyle nie potrzebuje ,byle nie było opóźnienia na gaz w dolnym zakresie. W kwestii sprzęgła rozważam wrzucenie BRD+ HCK ( ale prawdopodobnie będę musiał zmienić licznik ) ,może wzmocnienie tego co jest ?

Generalnie ;

- co ze sprzęgłem ( ma pracować jak ori lub prawie jak ori )

- co z wydechem ( jak wyżej )

- co dołem i reakcją na gaz , porównujmy do BRD ( dobrego :) ) , startuje trochę słabiej niż seria

- czy montować jakiś wskaźnik EGT ( latam czasem po autostradach troszkę szybciej)

- co z dymem za autem ?

- co z ori filtrem - ma zostać

- ile mniej wiecej się spodziewać 230/450 ?? Widziałem na forum koledzy pokazywali na BA ponad 250 PS ,ale to już chyba Batory i ekstremum.

- co z awaryjnością ( jakieś pęknięcia kolektora , bo rozumiem ,że trzeba jakiś custom ) - auto w tej chwili jest totalnie bezawaryjne .

- i na koniec ; czy wejdzie GTB2260vkrl z ori filtrem ( chyba raczej nie - kto odwiedza SR - wie co mam na myśli :naughty: )

Słowem ; dobry w miarę dól , mało dymu , bezawaryjnie , spalanie seria i cisza w aucie - żartowałem ( już lecę w podskokach do Ery) . Wiem ,że przy GTB22 to będzie sztuka kompromisu ,ale na ile ??

Koniec koncertu życzeń.

p.s. Może ma ktoś takie A4 z GTB22 w okolicach Poznania , Wrocławia ?? Jazda próbna ,rozwiałaby wątpliwości .

Pozdrawiam.

Opublikowano

Odłóż pieniądze i kup A4 3,0tdi i pozbedziesz sie problemów. Żadne auto z gtb nie bedzie totalnie bezawaryjne bo jest to juz dośc mocny setup. koszty przy twoim aucie beda bardzo spore i mało miarodajne w stosunku do rezultatów.

Opublikowano

Tak myślałem ,że 3.0 tdi będzie sensowniejszym rozwiązaniem . Sam wypisałem kilka rzeczy , o których wiem , a może jeszcze coś wyniknąć po drodze. No i przy okazji 4x4 jest w serii . Pozdrawiam i tego się będę trzymał. Jak będzie 3.0 widzimy się u Was ;).

Opublikowano

Pozwolę sobie odpowiedzieć na kilka zadanych pytań:

- co dołem i reakcją na gaz , porównujmy do BRD ( dobrego :) ) , startuje trochę słabiej niż seria

Reakcja na gaz porównywalna do serii.

- czy montować jakiś wskaźnik EGT ( latam czasem po autostradach troszkę szybciej)

Tak

- co z dymem za autem ?

Brak - to przecież każdy tuner może zrobić pod życzenie klienta....

- co z ori filtrem - ma zostać

Oczywiście że zostaje ori!!!

- ile mniej wiecej się spodziewać 230/450 ?? Widziałem na forum koledzy pokazywali na BA ponad 250 PS ,ale to już chyba Batory i ekstremum.

Tak jak napisałeś.

- co z awaryjnością ( jakieś pęknięcia kolektora , bo rozumiem ,że trzeba jakiś custom ) - auto w tej chwili jest totalnie bezawaryjne .

30tyś i mi nic nie pękło a turbiny GTB są mało bardzo mało awaryjne praktycznie pancerne

- i na koniec ; czy wejdzie GTB2260vkrl z ori filtrem ( chyba raczej nie - kto odwiedza SR - wie co mam na myśli )

jest szansa, będziesz zainteresowany to sprawdzę na 100% bo mam VKRL na półeczce.

Opublikowano
Pozwolę sobie odpowiedzieć na kilka zadanych pytań:

- co dołem i reakcją na gaz , porównujmy do BRD ( dobrego :) ) , startuje trochę słabiej niż seria

Reakcja na gaz porównywalna do serii.

- czy montować jakiś wskaźnik EGT ( latam czasem po autostradach troszkę szybciej)

Tak

- co z dymem za autem ?

Brak - to przecież każdy tuner może zrobić pod życzenie klienta....

- co z ori filtrem - ma zostać

Oczywiście że zostaje ori!!!

- ile mniej wiecej się spodziewać 230/450 ?? Widziałem na forum koledzy pokazywali na BA ponad 250 PS ,ale to już chyba Batory i ekstremum.

Tak jak napisałeś.

- co z awaryjnością ( jakieś pęknięcia kolektora , bo rozumiem ,że trzeba jakiś custom ) - auto w tej chwili jest totalnie bezawaryjne .

30tyś i mi nic nie pękło a turbiny GTB są mało bardzo mało awaryjne praktycznie pancerne

- i na koniec ; czy wejdzie GTB2260vkrl z ori filtrem ( chyba raczej nie - kto odwiedza SR - wie co mam na myśli )

jest szansa, będziesz zainteresowany to sprawdzę na 100% bo mam VKRL na półeczce.

Ok. Pomierz i daj mi wiadomość na priv ile chcesz za posadzenie tego na aucie.

Pozdrawiam.

Opublikowano

jest szansa, będziesz zainteresowany to sprawdzę na 100% bo mam VKRL na półeczce.

także jestem zainteresowany czy wejdzie i za ile wejdzie

Opublikowano

ok dam znać około niedzieli:) jak tak bardzo chcecie VKRL co jest deko przerostem ;P

Opublikowano
ok dam znać około niedzieli:) jak tak bardzo chcecie VKRL co jest deko przerostem ;P

kusi nas ta super reakcja na gaz

Opublikowano
ok dam znać około niedzieli:) jak tak bardzo chcecie VKRL co jest deko przerostem ;P

kusi nas ta super reakcja na gaz

A masz jakieś porównanie do innego GTB? jeździłeś VKRL na seryjnych wtryskach?

Opublikowano

ale pomiedzy gtb17 a gtb 22 jest gtb20:wink:

Opublikowano

nawet GTB20 jest w VKRL ;)

Opublikowano

[h=2]AWX 196/400 - co dalej ?[/h]

powrót do serii byłby najlepszy

Opublikowano
AWX 196/400 - co dalej ?

powrót do serii byłby najlepszy

:thumbup1:

Wroce do serii , ale przy a8 4.2tdi . 350/800 powinno starczyć na pare tygodni :)

Opublikowano
ok dam znać około niedzieli:) jak tak bardzo chcecie VKRL co jest deko przerostem ;P

Sprawdziłem powinienem dać rade to upchnąć do A4 B6 o innych nie pisze bo jest więcej miejsca:).

Opublikowano

AWX 196/400 - co dalej ?

powrót do serii byłby najlepszy

:thumbup1:

Wroce do serii , ale przy a8 4.2tdi . 350/800 powinno starczyć na pare tygodni :)

:thumbup:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...