Jacol4 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 2.5 cala bedzie git do ponad 300KM Czyli rozumiem, że nawet po włożeniu K04 większy wydech nic nie da? Przy jakich mocach/turbinach trzeba wsadzać większy wydech? I jak jest z tym seryjnym? Czy po wypatroszeniu z tłumików i kata i włożeniu przelotowych będzie nadal zbyt restrykcyjny dla K03s żeby osiągnąć te 240km?
omzig Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Gdzieś tam kiedyś czytałem, że seryjny wydech tzn tłumiki dają radę do max 300KM. Oczywiście kat out.
barb123 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Gdzieś tam kiedyś czytałem, że seryjny wydech tzn tłumiki dają radę do max 300KM. Oczywiście kat out. Nie wiedziałem jeszcze 1.8T z taka moca na seryjnym wydechu
omzig Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Nawet chyba na tym forum coś takiego czytałem.... stare jak świat posty... Poziek i Gregory chyba o tym gadali, ale głowy nie dam uciąć. Edytowane 15 Stycznia 2015 przez omzig
barb123 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Możliwe nie zaprzeczam. Ja tylko mówię, że nic takiego nie widziałem jeszcze
kabanos78 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Witam konkretnych ludzi, proszę Was o pomoc w ustaleniu czy podejdzie do silnika AEB z 1996 roku katalizator od silnika AVJ z 2002 roku?? mam już tak, że lubię gdy coś jest tak jak fabryka zrobiła:) w tej chwili mam pustą puszkę bo poprzednik wytłukł ceramikę z kata a Audi kupiłem 3 stycznia tego roku. Proszę o pomoc:)
krzysiekml Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 podejdzie tylko zaślepić trzeba otwór po drugej sądzie ps. jak jesteś zwolennikiem tego co fabryka zrobiła to nie ten dział
kabanos78 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Wiem, że nie ten, ale tu są konkretne osoby:) Ja mam fabrycznie numer wybity 8D0178A i chcę wsadzić 8D0178BE
kosmo.a3 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ja mam fabrycznie numer wybity 8D0178A i chcę wsadzić 8D0178BE a w ASO nie ma takiego jak masz w oryginale, jak lubisz tak fabryke
s3ns Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 ps. jak jesteś zwolennikiem tego co fabryka zrobiła to nie ten dział Wiem, że nie ten, ale tu są konkretne osoby:)Ja mam fabrycznie numer wybity 8D0178A i chcę wsadzić 8D0178BE To zrozumiałe że dostrzegasz tu osoby które na pewno mogą Ci pomóc, ale pomimo tego prośba za pewne nie tylko z mojej strony aby trzymać się konkretnego tematu. Wszyscy znamy tasiemce na 200 stron, których już nikt nie może czytać a powstałe dla tego bo robił się misz masz w temacie. Potem ludzie szukający porady w temacie o który pytasz jej nie znajdą, bo odpowiedź będzie gdzieś gdzie nie będą nawet szukać. Pozdrawiam! PS. Jakby ktoś robił czystkę w temacie to mój post też out, nie pogniewam się
Including Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Mam takie pytanie ile można wyciągnąć mocy i momentu z tych części?? Tzn. chcę stworzyć silnik od nowa kupować po kolei części. czy to z allegro jak blok i głowice jak i nowe takie jak kute tłoki, korbowody itp. I tak się zastanawiam ile można wyciągnąć z tego silnika żeby służyło do jazdy na zloty jak i okazjonalnie 1 na jakiś czas dla relaksu w trasie oraz może w sezonie tor w poznaniu itp. w tym roku planuje kupić Audi a4 B7 Quattro 1.8t dopóki nie stworze do niej 2 silnika do będę jeździł seria ;p Myślę o totalnym remoncie tej Audi tzn. chce zostawić ja wizualnie w serii ale mechanicznie potwora ;p A o taki Sleeper mi się marzy ;D Mam nadzieję że pomożecie mi w stworzeniu takiego potwora ;D Czy może znacie większe silniki z takimi możliwościami?? Czekam na propozycje oraz sugestie;) Edytowane 1 Lutego 2015 przez Including
marcindlug Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Jak zbudujesz to z glowa to 200KM z cylindra da sie zrobic w taki sposob ze nie bedzie to jednorazowy silnik. Jesli chcesz upalac na torze to mysle ze okolice 600KM to wszystko. Ale biorac pod uwage koszt tej zabawy to uwazam ze lepiej wlozyc v8 + turbo i masz 600KM ktore bedziesz mogl upalac do woli w przeciwienstwie do 1.8t Edytowane 1 Lutego 2015 przez marcindlug
Including Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Jak zbudujesz to z glowa to 200KM z cylindra da sie zrobic w taki sposob ze nie bedzie to jednorazowy silnik. Jesli chcesz upalac na torze to mysle ze okolice 600KM to wszystko. Ale biorac pod uwage koszt tej zabawy to uwazam ze lepiej wlozyc v8 + turbo i masz 600KM ktore bedziesz mogl upalac do woli w przeciwienstwie do 1.8t Myślałem właśnie tak o okolicy 550-600km ale czy to nie bedzie troche za mało?? A co do v8 czy zmieści się do a4 b7 i czy znajde skrzynie w Quattro do takiego silnika ??
marcindlug Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Za malo do czego? Obstawiam ze 95% aut ma moc ponizej 200KM v8 szlo w budzie b7 wiec nie powinno byc problemow, skrzynia kazda przykreci sie do silnika
Including Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Znalazłem 4.2 v8 fsi ... w s4 wersja 344km w rs4 420km jak wygląda sytuacja z tym silnikiem po dołożeniu turbo zmianami programu uzyskanie ponad 600km nie będzie kłopotliwe dla tego silnika??
Dev Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Tutaj raczej kompresor do montazu za ciasno na turbo
marcindlug Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Znalazłem 4.2 v8 fsi ... w s4 wersja 344km w rs4 420km jak wygląda sytuacja z tym silnikiem po dołożeniu turbo zmianami programu uzyskanie ponad 600km nie będzie kłopotliwe dla tego silnika?? ABZ bedzie duzo tanszy w zakupie Tutaj raczej kompresor do montazu za ciasno na turbo T76 w b6. B7 to to samo
Including Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Tutaj raczej kompresor do montazu za ciasno na turbo Za mało miejsca?? to może 3.2 fsi v6 więcej miejsca tylko czy możliwości takie same?? Może powiem tak chciałbym po modach silnika uzyskać moc ponad 600km auto dla zabawy po torze ale i do wyjazdu nad morze lub w góry Musi byś napęd Quattro. Czy to bedzie automat czy manual chyba mi to obojętne ale wolał bym automat oczywiście pomijamy narazie wszelkie modyfikacje zawieszenia oraz układu hamulcowego ;p
Booster Opublikowano 1 Lutego 2015 Autor Opublikowano 1 Lutego 2015 Jak auto ma być do szaleństwa i do cywilnej jazdy to najlepiej 2.7bit. Powiedz kolego jaki masz budżet na te modyfikacje to ja Ci odpowiem na jakie moce wystarczy.
marcindlug Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Hehe to jest temat ktory wszyscy pomijają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się