bunia_83 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Ok Dzieki Edytowane 10 Maja 2015 przez bunia_83
muunv Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Siemanko. Pytanie mam takie. Czy zamiast wywalac 400zl na dp, moge soboe wspawac kwasowke?
scigant Opublikowano 20 Czerwca 2015 Opublikowano 20 Czerwca 2015 witam tabelka spod linka mysle ze odpowie na wiele pytan co kto ma w jakim silniku jakim roczniku itd itp warto by ja podpiac pod pierwszy post http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ poza tym mam pare pytan 1: czy to prawda ze glowice od wolnossakow byly wykonane z slabszego materialu niz turbo? ( AGN, ADR) 2: skoro niektore glowice ADR mialy szeroki kanal to mozna by sie pokusic o wlasnie taka glowice bez dokladania walkow z ADR do AEB, byly takze wypusty z vvt z tym ze pewnie weszly jak zaczeli produkowac je z waskim kanalem ktos ma jakies info o tych silnikach ? 3: co trzeba przerobic zeby zaadoptowac vvt np z BAM(bo taki planuje kupic silnik) do wolnossaka lub AEB/AGU
davidlive Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Siemanko. Pytanie mam takie. Czy zamiast wywalac 400zl na dp, moge soboe wspawac kwasowke? Wspawaj sobie cokolwiek nawet żeliwo byle tylko wiekszej średnicy i byle wywalić kata.
bongod Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 Siemanko. Pytanie mam takie. Czy zamiast wywalac 400zl na dp, moge soboe wspawac kwasowke?Wspawaj sobie cokolwiek nawet żeliwo byle tylko wiekszej średnicy i byle wywalić kata. w sumie racja
muunv Opublikowano 3 Lipca 2015 Opublikowano 3 Lipca 2015 No taki mam zamiar. Chwilowo ma inny wydatek.. Wakacje Siemanko. Pytanie mam takie. Czy zamiast wywalac 400zl na dp, moge soboe wspawac kwasowke?Wspawaj sobie cokolwiek nawet żeliwo byle tylko wiekszej średnicy i byle wywalić kata. w sumie racja No taki mam zamiar. Chwilowo mam inny wydatek.. Wakacje
davidlive Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Witam, od czego władaliście przepływkę 3"? ma ktoś jakieś foto, podpowie ktoś jak założyć?
davidlive Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Dobra a ciezko to wpasowac w ori puszkę? Panowie jaką w AVJ mam średnice sworznia 19 czy 20mm? chce kupic kute korby i wypadało by wiedzieć jaka średnica
Imhotet Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Tu chyba gdzieś było napisane ze 19mm ale niech ktoś to potwierdzi...
WAUZZZ8 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Witam Czyli najlepszą podstawą do mocnego 1.8T jest silnik AVJ, BFB, AMB, BEX z głowicą z AEB, wałkami z ADR i kutymi korbowodami ?
marcindlug Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Generalnie to kazde 1.8t przy zakuciu przyjmuje na klate duzo wiecej niz fabryka przewidziala
WAUZZZ8 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Wystarczą kute korbowody i tłoki czy coś jeszcze zakuć ?
Booster Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Opublikowano 13 Lipca 2015 Wystarczą kute korbowody i tłoki czy coś jeszcze zakuć ? zależy w jakie moce celujesz
Łukasz13 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Ok 270-300 KM to wogóle jest sens zakuwać?
WAUZZZ8 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Dlatego pytam. Chcę 300KM ale chcę być pewien że ten silnik pojeździ długo.
Booster Opublikowano 13 Lipca 2015 Autor Opublikowano 13 Lipca 2015 nie ma sensu zakuwać, 270-300HP i 380Nm seryjne korby spokojnie znoszą
marcindlug Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Korby zniosa nawet ciut wiecej jesli moment bedzie delikatnie narastal. Do 300km nie trzeba kuc. Edytowane 13 Lipca 2015 przez marcindlug
davidlive Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 A co wymieniam przy okazji wkladania kutych korb?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się