Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Etapy budowy i podnoszenia mocy w silniku 1.8T w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ok Dzieki

Edytowane przez bunia_83
Opublikowano

Siemanko. Pytanie mam takie. Czy zamiast wywalac 400zl na dp, moge soboe wspawac kwasowke?

Opublikowano

witam tabelka spod linka mysle ze odpowie na wiele pytan co kto ma w jakim silniku jakim roczniku itd itp warto by ja podpiac pod pierwszy post

http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ

poza tym mam pare pytan

1: czy to prawda ze glowice od wolnossakow byly wykonane z slabszego materialu niz turbo? ( AGN, ADR)

2: skoro niektore glowice ADR mialy szeroki kanal to mozna by sie pokusic o wlasnie taka glowice bez dokladania walkow z ADR do AEB, byly takze wypusty z vvt z tym ze pewnie weszly jak zaczeli produkowac je z waskim kanalem ktos ma jakies info o tych silnikach ?

3: co trzeba przerobic zeby zaadoptowac vvt np z BAM(bo taki planuje kupic silnik) do wolnossaka lub AEB/AGU

Opublikowano

Siemanko. Pytanie mam takie. Czy zamiast wywalac 400zl na dp, moge soboe wspawac kwasowke?

Wspawaj sobie cokolwiek nawet żeliwo byle tylko wiekszej średnicy i byle wywalić kata.

Opublikowano

Siemanko. Pytanie mam takie. Czy zamiast wywalac 400zl na dp, moge soboe wspawac kwasowke?

Wspawaj sobie cokolwiek nawet żeliwo byle tylko wiekszej średnicy i byle wywalić kata.
:D w sumie racja :D
Opublikowano

No taki mam zamiar. Chwilowo ma inny wydatek.. Wakacje :D


Siemanko. Pytanie mam takie. Czy zamiast wywalac 400zl na dp, moge soboe wspawac kwasowke?

Wspawaj sobie cokolwiek nawet żeliwo byle tylko wiekszej średnicy i byle wywalić kata.
:D w sumie racja :D

No taki mam zamiar. Chwilowo mam inny wydatek.. Wakacje :D

Opublikowano

Witam, od czego władaliście przepływkę 3"?

ma ktoś jakieś foto, podpowie ktoś jak założyć?

Opublikowano

BAM, VR6 etc

Opublikowano

Dobra a ciezko to wpasowac w ori puszkę?

Panowie jaką w AVJ mam średnice sworznia 19 czy 20mm?

chce kupic kute korby i wypadało by wiedzieć jaka średnica :kox:

Opublikowano

Tu chyba gdzieś było napisane ze 19mm ale niech ktoś to potwierdzi...

Opublikowano

Witam

Czyli najlepszą podstawą do mocnego 1.8T jest silnik AVJ, BFB, AMB, BEX z głowicą z AEB, wałkami z ADR i kutymi korbowodami ?

Opublikowano

Generalnie to kazde 1.8t przy zakuciu przyjmuje na klate duzo wiecej niz fabryka przewidziala :)

Opublikowano

Wystarczą kute korbowody i tłoki czy coś jeszcze zakuć ?

zależy w jakie moce celujesz

Opublikowano

Ok 270-300 KM

to wogóle jest sens zakuwać?

Opublikowano

nie ma sensu zakuwać, 270-300HP i 380Nm seryjne korby spokojnie znoszą

Opublikowano (edytowane)

Korby zniosa nawet ciut wiecej jesli moment bedzie delikatnie narastal. Do 300km nie trzeba kuc.

Edytowane przez marcindlug
Opublikowano

A co wymieniam przy okazji wkladania kutych korb?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...