mati101086 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Witam przeszukalem juz wszystko co dostepne odnosnie mojego problemu lecz odpowiedzi nie znalazlem. Mam nastepujacy problem wymienilem pompe w swoim zetorze ustawilem rozrzad co prawda pewnie kat wtrysku sie rozjechal i samochod nie zapali lecz nurtuje mnie problem taki ze krece rozrusznikiem krece a ropa pod poluzowanymi nakretkami na wtryskach sie nie pojawia. Sprawdzalem czy dostaje napiecie pompa i wychodzi ze dostaje gdyz jak na wlaczonym zaplonie wypinam kostke i wpinam slychac jakies dzwiek dochodzacy z pompy. Oczywiscie zalalem filtr paliwa i pompe wtryskowa w miejscu gdzie doprowadza jest ropa z filtra i krece rozrusznikiem ale bez efektow. Moze ktos jest w stanie cos mi podpowiedziec ?
Bartollo Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 A masz napięcie na zaworku N109 ?? On odpowiada za odcinanie paliwa.
mati101086 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2014 w koncu udalo sie doprowadzic paliwo do wtryskow ba nawet udalo sie odpalic. Lecz silnik nie wkreca sie wogole na obroty trzymam gaz w podlodze a obroty max 1500 ? co tym razem jest nie tak ? Czy to problem z dawka lub kątem wtrysku ?
krzysiek1606 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 w koncu udalo sie doprowadzic paliwo do wtryskow ba nawet udalo sie odpalic. Lecz silnik nie wkreca sie wogole na obroty trzymam gaz w podlodze a obroty max 1500 ? co tym razem jest nie tak ? Czy to problem z dawka lub kątem wtrysku ? co to za pompa i zkad ja wzioles? wyglada na zla dawke zbyt mala lub brak cisnienia wewnetrznego
mati101086 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 kupilem uzywke. Dobra ustawwie kat wtrysku i dawke i wtedy napisze czy cos sie zmienilo
trepek Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Dawka i kat to podstawa. Pozniej logi. A jak dymi, na jaki kolor?
mati101086 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Dobra panowie nie wiem o co chodzi ale samochod na chwile odpala i gasnie. I teraz mam pytanie w ktorym miejcu dokladnie powinno sie znajdowac to zero z tylu silnika podczas ustawiania rozrządu w 1z ?
damian81Z Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 nie jest to zdjecie z a4 ale już wiesz czego masz szukać na kole zamachowym
trepek Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Ale w okienku skrzyni nie masz zadnego znacznika jak wyzej... Zero musi sie przecinac z dolna krawedzia okienka.
mati101086 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2014 nO W 1z jest troszke inaczej niz w twoim przypadku daminan. Poprawilem rozrzad auto odpalilo silnik pracuje rowno lecz wciaz max obroty na jakie sie wkreca przy wcisnietym gazie w podloge to 1500obr :/ ---------- Post dopisany at 16:32 ---------- Poprzedni post napisany at 14:55 ---------- Ustawilem kąt wacha sie miedzy 48-53 lecz dalej osiaga tylko 1500obr i strasznie kopci na bialo no moze bardziej niebiesko
Bartollo Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 A dawka i Rsw jak sie prezentuje? A i patrzyłeś jak chodzi ten pierścień w pompie tzn ten co wchodzi w niego bolec nastawnika. Moze jest przytarty. On powinien luźno bez oporu chodzić. Wysłane z telefonu stacjonarnego.
mati101086 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Dobra nie bede sie głowił kombinowal itp. zwracam ten szrot i szukam innej Oddalem tamta pompe kupilem inna i oto jaki tym razem problem, czy to swiadczy o tym ze pompa tez jest zajechana ?
fan_VW Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 mati101086 z kad bierzesz te szrotowe pompy ? kup porządna za porządne pieniadze z gwarancją jakaś pewną a nie jakieś kombinacje ze szrotami.
mati101086 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Szukam pompy w okolicy za ta dalem 400zl oczywiscie gwarancja lecz zaden ze sprzedajacych w moim regionie nie jest mi w stanie zagwarantowac ze pompa bedzie dzialac w 100%. Zastanawiam sie tez nad oddaniem mojej starej pompy do pompiarza bo moze sie okazac ze naprawa mojej bedzie kosztowac mniej niz kupno uzywanej
fan_VW Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 kup od kogoś z forum ,ja kupiłem tez kiedyś i nie nażekam do dziś ,najlepiej jakaś pewną kup co ropą jest zalana ,bo jak leżą nie wiadomo ile to roznie mozna trafić. napisz do użytkownika vp-tdi on napewno ma jakieś dobre pompy ,on to naprawia wiec zna sie na rzeczy ,ja u niego właśnie kupowałem ale to ze 2 lata temu.
mati101086 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2014 wiem wlasnie chyba tak bede musial zrobic
krzysiek1606 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 ajk chcesz to mam pompe z afn w idealnym, stanie:hi:
mati101086 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2014 ajk chcesz to mam pompe z afn w idealnym, stanie:hi: A skad jestes ?
krzysiek1606 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 ajk chcesz to mam pompe z afn w idealnym, stanie:hi: A skad jestes ? okolic nowego dworu mazowieckiego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się