Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Audi Drive Select A4 B8 2007-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli nie dobrze. czas szukac przelacznika od modelu przedliftem. Moze ktos ma taki na zbyciu?

Opublikowano

Z przełącznikami cienko ogólnie, szukaj na alledrogo choć i tam nie za bardzo widziałem, w ASO coś koło 250zł

Opublikowano

Czyli nie dobrze. czas szukac przelacznika od modelu przedliftem.

w przedlifcie tzw. przełaczniki ADS fachowo nazywają sie Modułem .

Opublikowano

widziałem kilka na allegro ale razem z ramkami całe kompletne poczekam chwile może coś się pojawi bo czeka mnie grubsze rezanie bo chce dołożyc PDC przod,ass,AHA,noi ten drive select odrazu by wpadł w mojej a4. dzięki WRC za poprawke i fachowa porade.

Opublikowano (edytowane)

A czym się, Grzegorz, różnią te przyciski polift i przedlift? Ramka wkoło też jest inna?

widziałem kilka na allegro ale razem z ramkami całe kompletne poczekam chwile może coś się pojawi bo czeka mnie grubsze rezanie bo chce dołożyc PDC przod,ass,AHA,noi ten drive select odrazu by wpadł w mojej a4. dzięki WRC za poprawke i fachowa porade.

A ramkę masz? Edytowane przez Hohe
Opublikowano

Roznice polegaja na innej komunikacji z ( MCE 09) oraz podłaczeniem

Opublikowano

tak mam ramkę udało mi się dostać w dobrej kasie kompletna z przyciskiem pod PDC,ESP, i pod AHA ale właśnie z tym nieszczęsnym przyciskiem od drive select od polifta

Opublikowano

pisałem juz do nich jak i kilku innych sprzedawców narazie nikt tego nie ma

Opublikowano

w wersji z mmi 2G basic plus czerwone nie da się zamontować przycisków ?? jak sterować ustawieniami bo nie ma w car

Opublikowano

w wersji z mmi 2G basic plus czerwone nie da się zamontować przycisków ?? jak sterować ustawieniami bo nie ma w car

Kodowałes juz ?

Opublikowano

BYTE 7 bit 5 zmiana z 0 na 1

BYTE 8 bit 0 zmiana 0 na 1 ( skrzynia automatyczna) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy

BYTE 8 bit 1 zmiana 0 na 1 (servotronic) * jesli nie posidamy to nie kodujemy

BYTE 8 bit 2 zmiana 0 na 1 ( silnik)

BYTE 8 bit 3 zmiana 0 na 1 ( zawieszenie ) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy

BYTE 8 bit 4 zmiana 0 na 1 ( ADS )

BYTE 8 bit 5 zmiana 0 na 1 ( Sportowy dyferencjał QUATTRO) * jesli nie posiadamy to nie kodujemy

BYTE 17 bit 7 zmiana z 0 na 1 ( włącza info na wyświetlaczu MMI )

BYTE 19 bit 6 zmiana z 0 na 1 ( umozliwia własciwa kontrole podswietlenia dla przełacznika ADS)

tak i niewiele z tego się wyświetlało , w sumie to niewiem jak mam basic plus czy to nie za bardzo wiem z jakich ustawień korzystać czy DLA POSIADACZY CONCERT/SYMPHONY czy MMI 2G , MMI 3G

Opublikowano

To co wkleiłes to masz kodowanie w MCE 09 ktorzy wszyscy mają wspolne, niezlaeznie kto jaki system posiada .

Dodatkowo kodujemy ;


1) najpierw odblokowujemy ukryte menu ( osoby które już to mają pomijają ten krok)

STG 07 ( control head) - Funkcion 10 , dalej klikamy w kanał 08 i wpisujemy wartość 1.

1.1 następnie wchodzimy w ukryte menu przytrzymując SETUP+CAR dla MMI 2G

nsuo.png
i
Hidden Menü -> Diag Settings -> APK 0x01, 0x0B, 0x0C -> Car Menus Maske -> Charisma aktivieren!!!! Aktywujemy Charisma

ROBIMY RESTART MMI 2G Adaptacja 10 ---> kanal 111 zmiana z 0 na 1 .

Opublikowano (edytowane)

w wersji z mmi 2G basic plus czerwone nie da się zamontować przycisków ?? jak sterować ustawieniami bo nie ma w car

I nie będzie bo to nie jest MMI 2G tylko MMI BASIC u mnie dopiero po zmianie na 3G pojawiła się możliwość sterowania z MMI

Edytowane przez lukas309
Opublikowano

Się trochę bawiłem i zmieniłem wartości w kanałach 63-66 na 4 (te kosmiczne też). I ads jest w menu, ale do wyboru mam tylko auto i individual. A w individual mogę zmienić tylko ustawienia silnika i wspomagania. Oba ustawiłem na dynamic i mam wrażenie, że silnik faktycznie żwawiej reaguje na gaz. Wspomaganie chodzi jak dla mnie wciąż za lekko.

Wie ktoś, czemu pokazały mi się tylko dwie opcje?

Opublikowano

Bo tylko to masz w aucie :)

Opublikowano

No tak, ale czemu są tylko ustawienia auto i individual? Czemu nie ma comfort i dynamic?

Opublikowano (edytowane)

Panowie, mam a4 z 2012 multitronic po lifcie, MMI 3G, w kodach wyposażenia mam "QZ7 Power steering".

Zrobiłem wszystko co napisane tzn:
1) zmiana w ukrytym menu (włączenie Charisma i ustawienie Charisma na 5)
2) restart MMI
3) zakodowanie MODUŁ CENTRLANEJ ELEKTRYKI 09 w kanale 63 wartości 4, w kanale 64 wartości 4, 65 i 66 wartości 4
w MMI pojawiła się opcja Audi drive select individual ale na szaro. Nie dało się do niej wejść
acha po podłączeniu sie VAG Can (mam kabel vag can pro) wartości sa takie jak ustawiłem tzn "4" więc czytałem dalej. Dalej zrobiłem to co napisał kolega tobi9988
tobi9988, dnia 11 Kwie 2014 - 09:37, napisał:
Zakodowałem dla opcji bez guzika czyli:
STG 09
Byte 7, bit 5 ->1
Byte 8, bit 1 ->1
Byte 8, bit 2 ->1
Byte 17, bit 7 ->1
Potem dla kanałów od 63-66 przestawiłem warość na 4
Właczyłem opcję w MMI
i teraz w MMI pojawiło się aktywne menu "Audi drive select individual" dające mi możliwość zmiany
Engine / gearbox - możliwe wartości comfort/auto/dynamic
Steering - możliwe wartości comfort/auto/dynamic
tylko że zmiana tych parametrów kompletnie nie jest odczuwalna. Samochód bez wzlgędu na zmianę jeżdzi tak samo.
Robię coś źle?
edyt:
No i błędów brak. Nawet tego o braku guzika
Edytowane przez koppara
Opublikowano

Widzisz, czyli dokładnie tak samo jak u mnie (poza skrzynią). Ale mi się wydaje, że wspomaganie jest silniejsze na auto, a silnik reaguje lepiej na gaz przy ustawieniu dynamic. Inna sprawa, że różnice nie są wielkie.

Opublikowano

kurcze po wypowiedziach kolegów nastawiałem się na jakieś wielkie łał, i wolałbym żeby ktoś powiedział że coś pominąłem…

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...