Kris0112 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Czyli nie dobrze. czas szukac przelacznika od modelu przedliftem. Moze ktos ma taki na zbyciu?
andynl Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Z przełącznikami cienko ogólnie, szukaj na alledrogo choć i tam nie za bardzo widziałem, w ASO coś koło 250zł
wrclaguna Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Czyli nie dobrze. czas szukac przelacznika od modelu przedliftem. w przedlifcie tzw. przełaczniki ADS fachowo nazywają sie Modułem .
Kris0112 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 widziałem kilka na allegro ale razem z ramkami całe kompletne poczekam chwile może coś się pojawi bo czeka mnie grubsze rezanie bo chce dołożyc PDC przod,ass,AHA,noi ten drive select odrazu by wpadł w mojej a4. dzięki WRC za poprawke i fachowa porade.
Hohe Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 (edytowane) A czym się, Grzegorz, różnią te przyciski polift i przedlift? Ramka wkoło też jest inna? widziałem kilka na allegro ale razem z ramkami całe kompletne poczekam chwile może coś się pojawi bo czeka mnie grubsze rezanie bo chce dołożyc PDC przod,ass,AHA,noi ten drive select odrazu by wpadł w mojej a4. dzięki WRC za poprawke i fachowa porade.A ramkę masz? Edytowane 26 Grudnia 2014 przez Hohe
wrclaguna Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Roznice polegaja na innej komunikacji z ( MCE 09) oraz podłaczeniem
Kris0112 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 tak mam ramkę udało mi się dostać w dobrej kasie kompletna z przyciskiem pod PDC,ESP, i pod AHA ale właśnie z tym nieszczęsnym przyciskiem od drive select od polifta
simon__75 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 http://allegro.pl/przycisk-esp-parktornik-pdc-audi-a4-q5-a5-i4906447968.html Napisz do gościa .... może ma czego szukasz.
Kris0112 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 pisałem juz do nich jak i kilku innych sprzedawców narazie nikt tego nie ma
daniell-gda Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 w wersji z mmi 2G basic plus czerwone nie da się zamontować przycisków ?? jak sterować ustawieniami bo nie ma w car
wrclaguna Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 w wersji z mmi 2G basic plus czerwone nie da się zamontować przycisków ?? jak sterować ustawieniami bo nie ma w car Kodowałes juz ?
daniell-gda Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 BYTE 7 bit 5 zmiana z 0 na 1BYTE 8 bit 0 zmiana 0 na 1 ( skrzynia automatyczna) * jesli nie posiadamy to nie kodujemyBYTE 8 bit 1 zmiana 0 na 1 (servotronic) * jesli nie posidamy to nie kodujemyBYTE 8 bit 2 zmiana 0 na 1 ( silnik)BYTE 8 bit 3 zmiana 0 na 1 ( zawieszenie ) * jesli nie posiadamy to nie kodujemyBYTE 8 bit 4 zmiana 0 na 1 ( ADS )BYTE 8 bit 5 zmiana 0 na 1 ( Sportowy dyferencjał QUATTRO) * jesli nie posiadamy to nie kodujemyBYTE 17 bit 7 zmiana z 0 na 1 ( włącza info na wyświetlaczu MMI )BYTE 19 bit 6 zmiana z 0 na 1 ( umozliwia własciwa kontrole podswietlenia dla przełacznika ADS) tak i niewiele z tego się wyświetlało , w sumie to niewiem jak mam basic plus czy to nie za bardzo wiem z jakich ustawień korzystać czy DLA POSIADACZY CONCERT/SYMPHONY czy MMI 2G , MMI 3G
wrclaguna Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 To co wkleiłes to masz kodowanie w MCE 09 ktorzy wszyscy mają wspolne, niezlaeznie kto jaki system posiada .Dodatkowo kodujemy ;1) najpierw odblokowujemy ukryte menu ( osoby które już to mają pomijają ten krok)STG 07 ( control head) - Funkcion 10 , dalej klikamy w kanał 08 i wpisujemy wartość 1.1.1 następnie wchodzimy w ukryte menu przytrzymując SETUP+CAR dla MMI 2GiHidden Menü -> Diag Settings -> APK 0x01, 0x0B, 0x0C -> Car Menus Maske -> Charisma aktivieren!!!! Aktywujemy CharismaROBIMY RESTART MMI 2G Adaptacja 10 ---> kanal 111 zmiana z 0 na 1 .
lukas309 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) w wersji z mmi 2G basic plus czerwone nie da się zamontować przycisków ?? jak sterować ustawieniami bo nie ma w car I nie będzie bo to nie jest MMI 2G tylko MMI BASIC u mnie dopiero po zmianie na 3G pojawiła się możliwość sterowania z MMI Edytowane 5 Stycznia 2015 przez lukas309
wit007 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Się trochę bawiłem i zmieniłem wartości w kanałach 63-66 na 4 (te kosmiczne też). I ads jest w menu, ale do wyboru mam tylko auto i individual. A w individual mogę zmienić tylko ustawienia silnika i wspomagania. Oba ustawiłem na dynamic i mam wrażenie, że silnik faktycznie żwawiej reaguje na gaz. Wspomaganie chodzi jak dla mnie wciąż za lekko. Wie ktoś, czemu pokazały mi się tylko dwie opcje?
wit007 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Opublikowano 9 Stycznia 2015 No tak, ale czemu są tylko ustawienia auto i individual? Czemu nie ma comfort i dynamic?
koppara Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 (edytowane) Panowie, mam a4 z 2012 multitronic po lifcie, MMI 3G, w kodach wyposażenia mam "QZ7 Power steering". Zrobiłem wszystko co napisane tzn: 1) zmiana w ukrytym menu (włączenie Charisma i ustawienie Charisma na 5) 2) restart MMI 3) zakodowanie MODUŁ CENTRLANEJ ELEKTRYKI 09 w kanale 63 wartości 4, w kanale 64 wartości 4, 65 i 66 wartości 4 w MMI pojawiła się opcja Audi drive select individual ale na szaro. Nie dało się do niej wejść acha po podłączeniu sie VAG Can (mam kabel vag can pro) wartości sa takie jak ustawiłem tzn "4" więc czytałem dalej. Dalej zrobiłem to co napisał kolega tobi9988 tobi9988, dnia 11 Kwie 2014 - 09:37, napisał: Zakodowałem dla opcji bez guzika czyli: STG 09 Byte 7, bit 5 ->1 Byte 8, bit 1 ->1 Byte 8, bit 2 ->1 Byte 17, bit 7 ->1 Potem dla kanałów od 63-66 przestawiłem warość na 4 Właczyłem opcję w MMI i teraz w MMI pojawiło się aktywne menu "Audi drive select individual" dające mi możliwość zmiany Engine / gearbox - możliwe wartości comfort/auto/dynamic Steering - możliwe wartości comfort/auto/dynamic tylko że zmiana tych parametrów kompletnie nie jest odczuwalna. Samochód bez wzlgędu na zmianę jeżdzi tak samo. Robię coś źle? edyt: No i błędów brak. Nawet tego o braku guzika Edytowane 11 Stycznia 2015 przez koppara
wit007 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Widzisz, czyli dokładnie tak samo jak u mnie (poza skrzynią). Ale mi się wydaje, że wspomaganie jest silniejsze na auto, a silnik reaguje lepiej na gaz przy ustawieniu dynamic. Inna sprawa, że różnice nie są wielkie.
koppara Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 kurcze po wypowiedziach kolegów nastawiałem się na jakieś wielkie łał, i wolałbym żeby ktoś powiedział że coś pominąłem… 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się