Simon Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Witam, nie myślę że nie zakręciłem tematu zbytnio.... ...ale chodzi mi o coś takiego auto jedzie prosto nie lata po szosie ale kierownica musi być lekko skrzywiona w prawo żeby OOOO jechało prosto czy można to jakoś łatwo ustawić na wprost? Sory za takie pytania ale jestem na razie ciemniutki z servisu mechanicznego mam wóz 8dni (a jestem elektronikiem z wyuczenia ) [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-01-2007, 20:49 ] łoo rany, a przecinki to się gdzieś zapodziały w tej jeździe na wprost ? Tekstu nie można zrozumieć...
pet3r Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 ustaw zbieznosc kol i powinno byc ok.
Simon Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 Ale koła są oki!! Jak puszczę kółko i się ustawią koła na wprost - jadą prosto to kierownica nie jest prosto a lekko w prawo....czyli chcę samą kierownicę obrucić lekko w lewo....
ZIOOLKO Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Jedź do mechanika zdejmie ci zaślepkę z kierownicy, odłaczy poduszke (jeżeli posiadasz). Odkręci jedną nakrętke i ustawi ci kierownice). Tylko żeby akumulator najpierw odłaczył bo mu poducha w twarz wystrzeli. Jak nie masz poduchy to sam sobie poradzisz.
Simon Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 Mam poduche....a sam to zrobię?Mam A4 sam naprawiam
pet3r Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 mialem tak samo, samochod jechal prosto ale kiera byla lekko skrecona (rowniez w prawo), mechanik wyregulowal mi to ustawiajac zawieszenie.
adamq Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Na temat ściągania poduszki najlepszy jest ten topic: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2784 Przed odkręceniem kiery musisz mieć kółka ustawione centralnie na wprost i założyć później kierowncę, żeby była prosto. [ Dodano: 07-01-2007, 17:42 ] pet3r mnie uprzedził. To zawieszenie też oczywiście sprawdź!
Simon Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 Wielkie dzięki za pomoc niech mi to ustawią u mechanika...bo jak tak to niewiem czy sam zrobię..
Radek321 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Tam gdzie ustawiają zbieżność zrobią to bez najmniejszego problemu i napewno nie będą zdejmować kierownicy
areckid Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Jedz na ustawienie zbieznosci, przednie kola ustawia ci wzgledem tylnych kol, a pozniej jak nie bedzie kierownica prosto to "recznie" przestawia polozenie kola kierownicy regulujac na dole, w okolicach drazkow kierowniczych, a nastepnie je kontrujac. Po wymianie drazkow kierowniczych tez mialem nieco inne polozenie kola kierownicy i bez problemu mozna bylo to wyregulowac nie zdejmujac kierownicy i nie regulujac jej na wieloklinie.
pet3r Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Jedz na ustawienie zbieznosci, przednie kola ustawia ci wzgledem tylnych kol, a pozniej jak nie bedzie kierownica prosto to "recznie" przestawia polozenie kola kierownicy regulujac na dole, w okolicach drazkow kierowniczych, a nastepnie je kontrujac. Po wymianie drazkow kierowniczych tez mialem nieco inne polozenie kola kierownicy i bez problemu mozna bylo to wyregulowac nie zdejmujac kierownicy i nie regulujac jej na wieloklinie. o wlasnie, mechanik poluznia sruby od drazkow, ustawia kiere prosto, unieruchamia ja i potem skreca drazki. tak mniej wiecej to sie odbywa
Gość peter19854 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 witam mialem tez ten problemjadac prosto kierownica byla lekko w prawo,mechanik mi powiedzila ze nie podejmie sie zdjecia poduszki zeby to nastawic , mowi ze trzeba zbieznoscia ,zabulilem 30zl i kierownica jest prosto nareszcie pozdro
fordenir Opublikowano 11 Stycznia 2007 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Dołączam się do wypowiedzi kolegów nie trzeba ściągać kierowicy tylko przestawić na drążkach przy przekładni"maglownicy" (z jednej strony wkręcić a z drugiej wykręcić). Ale radze jechać na przyżądy żeby ci czasem potem opon nie żarło.
adadur Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Rany ludzie, tak jak wkońcu doszliście, ustawienie te reguluje się końcówkami drążków kierowniczych poporzez odpowiednie ich wkręcenie a następnie zakontrowanie.
Micz Opublikowano 12 Stycznia 2007 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Oczywiście pierwsze co to trzeba sprawdzić drążki, albo źle są wyregulowane albo masz jeden wsadzony jakiś stary z innego auta [ Dodano: 12-01-2007, 10:38 ] ja tak miałem i nie dało się wyregulować, zreszta drążek to tania sprawa, 40-60zł
andrzej710127 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Witam.mam to samo co w pierwszym temacie ,i czemu się to powtarza u innych?Ale nurtuje mnie to czemu mi jeszcze pływa samochód po drodze zwłaszcza jak jest jakaś węzsza,luzów raczej nie stwierdziłem,czy może to być spowodowane amortyzatorami drgań w końcówkach/zalanie w gumkach/
adadur Opublikowano 18 Stycznia 2007 Opublikowano 18 Stycznia 2007 W zawieszeniu musza być luzy na przegubach. Nic ci nie puka? Do sprawdzenia też osadzenie amortyzatora. Warto zacząc od ustawienia prawidłowo zbierzności jeśli ma jakiekolwiek ściąganie.
szczet Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 ja bym tez stawial na osadzenie amortyzatora. Wiem ze u mnie jest ten problem ale narazie z przyczyn czysto finansowych jezdze dalej. Narazie auto nie plywa ale mechanik mi powiedzial ze jak zacznie to znaczy ze napewno jest juz bardzo zle i wtedy nie mozna dalej oszczedzac
lukgrzeb Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 Witam. Ja mam taki problem jak jade musze kontrowac kierownica zeby auto jechalo prosto. jak jade z jednostajna predkoscia jest ok jak przyspieszam kierownica troszke w innej pozycji do jazdy na wprost. Co to moze byc?? wymienilem wszystkie wahacze + koncowki drazkow + ustawienei zbieznosci i bylo ok przez jakies 1000km. Nikt sie nie spotkal z takim problemem??? czy to moze tuleje w belce tylnej i przez to auto sie nie rowno prowadzi czy poduszki amortyzatorów ( bo tak mialem w corsie dawno - ale tam byly MCpersony) Moze ktos mial taki problem???
mar-mis Opublikowano 2 Czerwca 2007 Opublikowano 2 Czerwca 2007 Jedź do mechanika zdejmie ci zaślepkę z kierownicy, odłaczy poduszke (jeżeli posiadasz). Odkręci jedną nakrętke i ustawi ci kierownice). Tylko żeby akumulator najpierw odłaczył bo mu poducha w twarz wystrzeli. Jak nie masz poduchy to sam sobie poradzisz. nie trzeba odłączać akumulatora nie strsza że poduszka wybuchnie uzupełnij profil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się