Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kierownica nie prosto do jazdy na wprost...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

nie myślę że nie zakręciłem tematu zbytnio....

...ale chodzi mi o coś takiego auto jedzie prosto nie lata po szosie ale kierownica musi być lekko skrzywiona w prawo żeby OOOO jechało prosto czy można to jakoś łatwo ustawić na wprost?

Sory za takie pytania ale jestem na razie ciemniutki z servisu mechanicznego mam wóz 8dni (a jestem elektronikiem z wyuczenia :) )

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-01-2007, 20:49 ]

łoo rany, a przecinki to się gdzieś zapodziały w tej jeździe na wprost ?

Tekstu nie można zrozumieć...

Opublikowano

Ale koła są oki!! Jak puszczę kółko i się ustawią koła na wprost - jadą prosto to kierownica nie jest prosto a lekko w prawo....czyli chcę samą kierownicę obrucić lekko w lewo....

Opublikowano

Jedź do mechanika zdejmie ci zaślepkę z kierownicy, odłaczy poduszke (jeżeli posiadasz). Odkręci jedną nakrętke i ustawi ci kierownice). Tylko żeby akumulator najpierw odłaczył bo mu poducha w twarz wystrzeli. Jak nie masz poduchy to sam sobie poradzisz.

Opublikowano

Mam poduche....a sam to zrobię?Mam A4 sam naprawiam :D

Opublikowano

mialem tak samo, samochod jechal prosto ale kiera byla lekko skrecona (rowniez w prawo), mechanik wyregulowal mi to ustawiajac zawieszenie.

Opublikowano

Na temat ściągania poduszki najlepszy jest ten topic: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2784

Przed odkręceniem kiery musisz mieć kółka ustawione centralnie na wprost i założyć później kierowncę, żeby była prosto.

[ Dodano: 07-01-2007, 17:42 ]

pet3r mnie uprzedził. To zawieszenie też oczywiście sprawdź!

Opublikowano

Wielkie dzięki za pomoc niech mi to ustawią u mechanika...bo jak tak to niewiem czy sam zrobię..

Opublikowano

Tam gdzie ustawiają zbieżność zrobią to bez najmniejszego problemu i napewno nie będą zdejmować kierownicy

Opublikowano

Jedz na ustawienie zbieznosci, przednie kola ustawia ci wzgledem tylnych kol, a pozniej jak nie bedzie kierownica prosto to "recznie" przestawia polozenie kola kierownicy regulujac na dole, w okolicach drazkow kierowniczych, a nastepnie je kontrujac.

Po wymianie drazkow kierowniczych tez mialem nieco inne polozenie kola kierownicy i bez problemu mozna bylo to wyregulowac nie zdejmujac kierownicy i nie regulujac jej na wieloklinie.

Opublikowano
Jedz na ustawienie zbieznosci, przednie kola ustawia ci wzgledem tylnych kol, a pozniej jak nie bedzie kierownica prosto to "recznie" przestawia polozenie kola kierownicy regulujac na dole, w okolicach drazkow kierowniczych, a nastepnie je kontrujac.

Po wymianie drazkow kierowniczych tez mialem nieco inne polozenie kola kierownicy i bez problemu mozna bylo to wyregulowac nie zdejmujac kierownicy i nie regulujac jej na wieloklinie.

o wlasnie, mechanik poluznia sruby od drazkow, ustawia kiere prosto, unieruchamia ja i potem skreca drazki. tak mniej wiecej to sie odbywa :)

Gość peter19854
Opublikowano

witam

mialem tez ten problemjadac prosto kierownica byla lekko w prawo,mechanik mi powiedzila ze nie podejmie sie zdjecia poduszki zeby to nastawic , mowi ze trzeba zbieznoscia ,zabulilem 30zl i kierownica jest prosto nareszcie

pozdro

Opublikowano

Dołączam się do wypowiedzi kolegów nie trzeba ściągać kierowicy tylko przestawić na drążkach przy przekładni"maglownicy" (z jednej strony wkręcić a z drugiej wykręcić). Ale radze jechać na przyżądy żeby ci czasem potem opon nie żarło.

Opublikowano

Rany ludzie, tak jak wkońcu doszliście, ustawienie te reguluje się końcówkami drążków kierowniczych poporzez odpowiednie ich wkręcenie a następnie zakontrowanie.

Opublikowano

Oczywiście pierwsze co to trzeba sprawdzić drążki, albo źle są wyregulowane albo masz jeden wsadzony jakiś stary z innego auta :D

[ Dodano: 12-01-2007, 10:38 ]

ja tak miałem i nie dało się wyregulować, zreszta drążek to tania sprawa, 40-60zł

Opublikowano

Witam.mam to samo co w pierwszym temacie ,i czemu się to powtarza u innych?Ale nurtuje mnie to czemu mi jeszcze pływa samochód po drodze zwłaszcza jak jest jakaś węzsza,luzów raczej nie stwierdziłem,czy może to być spowodowane amortyzatorami drgań w końcówkach/zalanie w gumkach/

Opublikowano

W zawieszeniu musza być luzy na przegubach. Nic ci nie puka? Do sprawdzenia też osadzenie amortyzatora. Warto zacząc od ustawienia prawidłowo zbierzności jeśli ma jakiekolwiek ściąganie.

Opublikowano

ja bym tez stawial na

osadzenie amortyzatora.
Wiem ze u mnie jest ten problem ale narazie z przyczyn czysto finansowych jezdze dalej. Narazie auto nie plywa ale mechanik mi powiedzial ze jak zacznie to znaczy ze napewno jest juz bardzo zle i wtedy nie mozna dalej oszczedzac
Opublikowano

Witam.

Ja mam taki problem jak jade musze kontrowac kierownica zeby auto jechalo prosto.

jak jade z jednostajna predkoscia jest ok jak przyspieszam kierownica troszke w innej pozycji do jazdy na wprost.

Co to moze byc??

wymienilem wszystkie wahacze + koncowki drazkow + ustawienei zbieznosci i bylo ok przez jakies 1000km.

Nikt sie nie spotkal z takim problemem???

czy to moze tuleje w belce tylnej i przez to auto sie nie rowno prowadzi czy poduszki amortyzatorów ( bo tak mialem w corsie dawno - ale tam byly MCpersony)

Moze ktos mial taki problem???

Opublikowano

Jedź do mechanika zdejmie ci zaślepkę z kierownicy, odłaczy poduszke (jeżeli posiadasz). Odkręci jedną nakrętke i ustawi ci kierownice). Tylko żeby akumulator najpierw odłaczył bo mu poducha w twarz wystrzeli. Jak nie masz poduchy to sam sobie poradzisz.

nie trzeba odłączać akumulatora nie strsza że poduszka wybuchnie

uzupełnij profil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...