Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dziwny wykres z hamowni, gwałtowny spadek po 3 tys obrotów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Wszystkim,

na wstępie otwarcie powiem że jestem nowicjuszem w tym temacie.

Posiadam audi a4 1.9tdi 110km z 1996r.

Kilka miesięcy temu regenerowałem turbinę, mechanik zalecił.

Jednak po tej regeneracji samochód zbytnio nie odzyskał swojej mocy.

Jedynie na drugim biegu czuć że tak od 2000 do 3000-3200 czuć ze idzie (nie rwie).

Sądzę że przebieg ponad 400 000km nie ma tu aż takiego znaczenia.

Zdecydowałem się pojechać na hamownie i otrzymałem rezultat jak w załączniku.

Po podpięciu pod komputer nie wykryto żadnych błędów.

W okolicach 3 tys dopiero puścił dużą chmurę (na czarno) - podczas jazdy tez tak jest ze dopiero po 3 tys na drugim biegu puszcza.

Niestety nie mam innych danych jak ciśnienia, dawki itp

Proszę o sugestie co to może być.

Czy Ktoś już miał taki przypadek?

Ps

Samochód sprowadziłem kilkanaście lat temu osobiście z Niemiec z przebiegiem 270tys i czuć było jak ciągnie na każdym biegu.

Nie było żadnych ingerencji w silnik poza ta regeneracja turbiny.

IMG_0305.jpg

IMG_0305.jpg

Opublikowano

zrób logi grup 1,4,10 i 3,8,11 inaczej ciężko będzie pomóc.....

Opublikowano

Mozemy zrobic logi, tylko musialbys na ledziny podjechac, pozniej je wrzucisz na forum do oceny

Opublikowano

Jak dla mnie masz 2 problemy

- lezy przeplywka i tnie dawki ostro

- turbo nie ma plynnej regulacji

Wstalo pozno na zanizonych dawkach wiec sztanga max wciagnieta, pozniej pojawil sie maly overboost wiec otworzyl kierownice ale wtedy przeplywka siadla wiec znowu zamknal i dokulal sie tak do odcinki.

Opublikowano
Proszę o informacje gdzie w okolicach Sosnowca mogą przeprowadzić dokładną analizę i znaleźć przyczynę.

Ile taka usługa może kosztować?

Jak chcesz i znajdę trochę czasu mogę zrobić ci logi wrzuci się na forum i chłopaki pomogą. U mnie stara b5 wymiatała na każdym biegu bez wirusa.

Opublikowano

A może czujnik ciśnienia atmosferycznego w ecu sie poddał miałem podobnie w alhambrze . Podmieniłem ecu z innego 110km i lata az gwizda ;)

Opublikowano

wklejam dzisiejsze logi do oceny kolegi, po wykasowaniu bledu, caly czas powraca jeden:

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania

Grupa BS:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupa Statyczna:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany at 20:25 ----------

chcialem podmienic swoja przeplywke ale mam inna:/

Opublikowano

A gdzie grupa 011 z doladowaniem?? Przeciez jest blad doladowania to chyba warto na to spojrzec...?

Pozatym logi statyczne przy problemach z doladowaniem to mozna w d.. sobie wsadzic.

Statycznie to mozna kat wtrysku i cisnienie w kolach sprawdzac... :P

Grupa 011 i 008 albo chociaz 010 na jednym logi i wyjdzie mniej wiecej co go boli

Opublikowano

Rob, jutro beda ddopiero dynamiczne o 19:/

---------- Post dopisany 23-04-2014 at 19:41 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2014 at 22:36 ----------

turbo po regeneracji, kopci na czarno przy bucie

1 proba dyn:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

2 proba dyn:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 19:49 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ----------

sztanga nie opuszcza sie do konca, dopiero po zdjeciu wezyka i przylozeniu schodzi nizej, po zalozeniu wezyka znow do polowy...

Opublikowano

lezy przeplywka i lezy doladowanie .... dla mnie masz kartofla w wydechu albo wirniki objedzone...

Opublikowano

musi przeplywke wymienic lub wylaczyc programowo i kata sie pozbyc, przebieg ponad 400k wiec pewnie jest zapchany, poza tym cos dymi mu mocno na czarno przy butowaniu

Opublikowano

A na poczatek wez zaslep EGR ... by nie bylo ze najprostrze rozwiazania sa prawidlowe

Opublikowano

mysle ze po ogarnieciu przeplywki, ew zaslepieniu egr, i tak ze dwa obr trzeba bedzie skrocic sztange: )

Opublikowano

Turbo bylo regenerowane 4 miechy temu, dziwne ze zle sztange ustawili, wina przeplywki a mechanik zlecil regeneracje.:/

Opublikowano

Zauważyłem że sztanga bardzo powoli i nie płynnie idzie do góry, czy to może znaczyć że turbo jest zapieczone i należy je przeczyścić?

Kogo możecie polecić w mojej okolicy?

---------- Post dopisany at 20:57 ---------- Poprzedni post napisany at 13:15 ----------

Chiałem ta przepływke zamontować jednak nie pasuje...

Moja jest jako monoblock, nie ma mozliowsci samego wkladu, a org to wydatek okolo 500zl

Samochod pewnie juz nie chodzi jak na wykresie, czuc ze sie rozpedza po przekroczeniu 2,5tys wiec odpuszczam.

Wielkie dzięki za zainteresowanie moim wątkiem oraz sugestie.

---------- Post dopisany 07-05-2014 at 22:27 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 20:57 ----------

Wątek zamknięty, do usunięcia.

Opublikowano

pompa też kwalifikuje się do kompleksowego ogarnięcia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...