kapete Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zapodałem do mojej niuni nowe hamulce. Przód i tył komplet ATE. Uczciwie wyczyszczone, przesmarowane smarem ATE. Po przejechaniu ok 100 km zauważyłem że ze wszystkich tarcz oprócz prawego tyłu starła się całkowicie ta matowa warstwa (chyba ochronna). Prawy tył starty w 70 %. Czy mam z tym walczyć, a jeżeli tak to to co? Ręczny jest cacy - był robiony ze dwa lata wstecz. W czasie hamowania nie wyczułem,żeby nierówno hamował.
Dev Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Sprawdz dokladnie prace tloczka i trzpieni w jarzmach
kapete Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Nie ma różnicy w pracy między prawą i lewą stroną. Gdzieś mi się obiło o uszy, że czasami tak mają tylne hamulce w naszych autach i nie tylko w naszych. Sugerowano mi przeszlifowanie klocka, albo cierpliwe czekanie aż zetrze się. Ta część nie starta jest oczywiście od strony piasty i tylko od zewnątrz.
djshaker Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jak nie ma różnicy w pracy to się wstrzymaj i zobacz jak zacznie się zachowywać po następnych 100 czy 200 km. Miałem podobnie, po jakimś czasie klocek poprawnie się osadził i po zbędnym bólu głowy. Wykluczam tutaj oczywiście błędny montaż. A jak masz zaprzyjaźnionego diagnostę to podjedź i sprawdź jak hamują za parę złotych czy piwko.
maramass Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 doładnie nawet sam możesz zdjąć koło i zobaczyc ułożenie klocków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się