poziek Opublikowano 7 Września 2008 Opublikowano 7 Września 2008 Nigdzie nie pisałem, żeby wycinać katalizatory to będzie mnie spalał. Chodzi o zmniejszenie temperatury w turbinie i tuż za nią.
bimmer Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Do kolegi BEro..człowieku 13 litrów to dużo? Moja B6 pali 15 i co ty na to? Jak czytam wasze opinie dotyczące spalanie paliwa i gazu to troche mnie zastanawia co w mojej audi może byc nie tak? musze zajrzec do swiec...
Bogumił Opublikowano 26 Lutego 2009 Opublikowano 26 Lutego 2009 Ja mam STAG 300-4 po mieście pali mi w granicach 13,6l/100km i mniej nie będzie, bo próbowałem jeździć delikatnie (jazda ekologiczna) biegi wrzucałem w granicach 2000obr/min, ale i też wrzucałem powyżej 3000obr/min i żadna z tych metod nie spowodowała zmniejszenia spalania. Podejrzewam, że spalanie na benzynie jest w granicach 11l/100km, więc uważam że spalanie gazu jest w odpowiedniej proporcji. A na tych ustawieniach dla LPG samochodzik jechał z prędkością 200km/h i jeszcze było miejsce między pedałem gazu a podłogą.
kiblos Opublikowano 1 Marca 2009 Opublikowano 1 Marca 2009 ja mam instalacje z komputerem stag 200 i nie narzekam co do kata to mój musiał zostać usunięty gdyż był zabity, na żadnym biegu nie mogłem przekroczyć 140, nie ważne czy próbowałem na 3 czy 4 czy 5 140km/h to był max. Turbo wraz z katem robiło się czerwone. Moje a4 z 1.8T z Q na mieście mieści się w 14l przy normalnej jeździe, w trasie to tylko zależy z kim jadę jak z mamą to udało mi się zejść do 10 a normalnie to 11-12 zależy no i tak jak pisaliście gaz w podłogę to i na trasie 18l łyka no niestety turbo żyje turbo pije. A co do prędkości na gazie osiągnąłem 195km/h na 4 biegu myślę że spokojnie 200 poleci na 4 biegu bo jeszcze miałem z czego dodać gazu:)
kepasa Opublikowano 7 Marca 2009 Opublikowano 7 Marca 2009 Do kolegi BEro..człowieku 13 litrów to dużo? Moja B6 pali 15 i co ty na to? Jak czytam wasze opinie dotyczące spalanie paliwa i gazu to troche mnie zastanawia co w mojej audi może byc nie tak? musze zajrzec do swiec... nie narzekaj, ja mam avj na gazie, benzyny pali 13-14, a gazu 17-18 po mieście przy brycznym przemieszczaniu się... latałem teraz w trasie na beznynie i przy szybkiej jeździe spalił mi średnio 11,3 na trasie ... gazu przy takiej jeździe na trasie potrafi spalić ponad 15-15,5. i nic się nie da zrobić. byłem teraz na ustawieniach przeglądowych, jakiś meches chciał obniżyć spalanie, auto zaczęło łapać błędy i przechodzić w tryb awaryjny... musiałem znów do nich jechać teraz jest niby dobrze, choć w górnych wartościach obrotów przerywa na ostatnim biegu... gaz jest dobry ale do zapalniczek jednak... robili mi to w fachowcy w BRC w Tarnowie. twierdzą, że mam za mocno otwarte wtryski benzynow i przy piecu gdy osiągają 100% komp widzi to jako 0% i przerywa...
rokshill Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 Ja mam AWT 1.8T 150KM + tip tronic. Gazu w mieście przy spokojnej jeździe bierze mi ok 17l, nie wiem co z tym zrobić. Sprawdzałem spalanie benzyny, na 100 km komputer w mieście pokazał mi 11,5, po zatankowaniu na stacji okazało się, że komputer nie kłamie. Skąd ta różnica w spalaniu ? 11,5l benzyny a 17l gazu ? Jutro jadę do serwisu na diagnostykę i regulację, napiszę czy odniosło to jakiś skutek.
emilien Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 STAG-4 to zakładaj:) to jedna z tych polecanych instalacji, chyba jakoś między brc a prins.. ja mam brc i nie płacze:) Więc co w końcu polecacie?? Mam dylemat między STAG-4 a BRC SEQ 24
kepasa Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 STAG-4 to zakładaj:) to jedna z tych polecanych instalacji, chyba jakoś między brc a prins.. ja mam brc i nie płacze:) Więc co w końcu polecacie?? Mam dylemat między STAG-4 a BRC SEQ 24 BRC
kepasa Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 polski był już laptop...actina... rok i w śmieciach...
Bogumił Opublikowano 11 Marca 2009 Opublikowano 11 Marca 2009 kepasa czy Ty czasami czytasz swoje poprzednie wypowiedzi? Bo wydaje mi się, że mało spójny jesteś w swych osądach.
kepasa Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 kepasa czy Ty czasami czytasz swoje poprzednie wypowiedzi? Bo wydaje mi się, że mało spójny jesteś w swych osądach. że what?
Dev Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Więc co w końcu polecacie?? Mam dylemat między STAG-4 a BRC SEQ 24 BRC bez wątpienia, ale przed montażem zrób dokładną diagnostykę do sprawdzenia czujnik wody, sonda oraz termostat
Buba Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 BRC SQ24 Znajdz dobry warsztat i montuj. Też mialem dylemat. Wybor padl na BRC i nie zaluje. Chodzi równiutko. Zakadaj tylko wieksza butle i 8 mm przewod. Mi nic nie policzyli za to.
Dev Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 BRC SQ24 Znajdz dobry warsztat i montuj. Też mialem dylemat. Wybor padl na BRC i nie zaluje. Chodzi równiutko. Zakadaj tylko wieksza butle i 8 mm przewod. Mi nic nie policzyli za to. do ADP nie potrzeba 8mm z powodzeniem wystarczy 6 a butlę taką która nie bedzie wystawała z "koła"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się