Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Raz odpala raz nie / Wariujace zegary....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Problem pojawil sie 2 tygodnie temu, po przekreceniu kluczyka pojawia sie kontrolka ESP kontroli trakcji i auto zaraz po odpaleniu gasnie , do tego zapalaja sie tez swiece zarowe i napis Oil pressure ( cisnienie oleju). Za ktoryms razem zalapuje i kontrolki znikaja i mozna jechac bez problemu jednak.....

po jakims czasie albo po 1-3 dniach nagle w ciagu jazdy znowu zapala sie kontrola trakcji ESP + oil pressure a na dodatek nie dziala obrotomierz oraz predkosciomierz co widac na 2 zamieszczonych filmikach

1.Odpalanie

2.zegary podczas jazdy

zrobilem tez scan VAGiem i wyskoczyly takie bledy :

Wie ktos w czym moze lezec problem ?

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 LJ

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4910

Coding: 00002

Shop #: WSC 63351

WAUZZZ8E54A161457 AUZ6Z0C0406887

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517

Component: ABS/ESP front 3429

Coding: 04255

Shop #: WSC 06435

3 Faults Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-00 - -

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-00 - No Communications

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 AA

Component: A4 Klimaautomat 1219

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

1 Fault Found:

01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number

35-00 - -

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 F

Component: int. Lastmodul RDW 0517

Coding: 00001

Shop #: WSC 63351

2 Faults Found:

01312 - Powertrain Data Bus

79-00 - Please Check Fault Codes

01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number

35-00 - -

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 655 J

Component: Airbag 8.4EP 1002

Coding: 0010602

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00474 - Control Module for Immobilizer

004 - No Signal/Communication

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 N

Component: Lenksáulenmodul 0611

Coding: 00041

Shop #: WSC 63351

1 Fault Found:

01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number

35-00 - -

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 950 M

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42

Coding: 00401

Shop #: WSC 19411

WAUZZZ8E54AŠŠŠ

1 Fault Found:

01312 - Powertrain Data Bus

37-00 - Faulty

Address 45 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0704

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 433 BC

Component: Komfortgerát T3B 1311

Coding: 06859

Shop #: WSC 63351

4 Faults Found:

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01561 - Left Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 035 186 L

Component: concert II GRO 0001

Coding: 01001

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Opublikowano

Mam podobna sytuacje, potrzebuje pilnej pomocy. Wsiadam do auta a tu tylko kontrolka air bag sie zapalila, reszta nawet nie drgnela. Auto odpala na chwile i gasnie.

Opublikowano

A zdjęcie klem na 30~ min i odpalenie potem auta działa, jak tak to immo. W B5 takie cuda się działy jak immo się rozkodowało :wink:

Opublikowano

Wygląda na to że nie ma komunikacji miedzy licznikiem a ecu. Immo blokuje start. Jednak problem nie leży w samym immo lecz w komunikacji miedzy sterownikami. Wyjmij zegary i sprawdz wtyczki do licznika czy nie sa uszkodzone , a wiazka nie uszkodzona /skorodowana.

Opublikowano
Mam podobna sytuacje, potrzebuje pilnej pomocy. Wsiadam do auta a tu tylko kontrolka air bag sie zapalila, reszta nawet nie drgnela. Auto odpala na chwile i gasnie.

Wczoraj na telefonie nie widziałem filmików, u mnie jest jednak zupełnie inaczej. Po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej reakcji pozatym że zapala się kontrolka air bag, auto podobnie odpala na chwilę jak w filmiku. Po odłaczeniu aku i ponownym podłaczeniu zwariował całkowicie, zapaliły się dodatkowo kontrolka od abs i esp (zegarek, środkowy komputer itd nic nie swieci), pozatym juz auta nie mogę otworzyć kluczykiem ani zamknąć ale to chyba normalne po odłaczeniu aku on musi się uzbroić po odpaleniu a że nie odpala to nie ma jak, a dodatkowo panel od klimatyzacji (podświetlenie zaczęło świecić na stałe w zaden sposób nie można wyłaczyć) tak więc kosmos:facepalm: Auto zaprowadziłem wczoraj do mechanika, podłączył pod komp i pokazywało jakiś problem z immo oraz z głównym komputerem, jak by wogóle nie było połączenia. Wczoraj auto zastawiłem, ma dziś rozebrać coś pod kierownicą żeby gdzieś się dostać, nie wiem dokładnie nie znam się aż tak. Mam tylko nadzieje że uda mi się dziś je odebrać, bo auto potrzebne na święta

---------- Post dopisany at 10:29 ---------- Poprzedni post napisany at 10:26 ----------

---------- Post dopisany at 10:31 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ----------

Woda w podszybiu, pod akumulatorem?

Raczej nie, autem normalnie jeździłem w środę i było ok. W ostatnich dniach nie padało. Faktycznie miałem kiedyś zapchane otwory i zbierała mi się woda w podszybiu, ale zauważyłem to w grudniu i przeciściłem tak więc od tamtej pory raczej nic się tam nie zbiera, więc chyba nie będzie to

Opublikowano

gregor10

wyjalem licznik, sprawdzilem wtyki, piny i wiazki i wszystko wyglada ok , z tylu popatrzylem sciezki licznika i tez wygladaja ok...

po wlaczenie licznika ponownie zle wyswietalaja sie cyfry przebiegu auta tego co sie kasuje co jakis czas przyciskiem

jakies inne pomysly ?

3148866700_1397833494_thumb.jpg 4199389800_1397833497_thumb.jpg 9191950100_1397833500_thumb.jpg 3616375100_1397833504_thumb.jpg 4387945600_1397833506_thumb.jpg

Opublikowano

Kolego sory ze Ci sie podpialem pod temat ale skoro juz tu opisalem problem to jeszcze zapytam o jedna, ma ktos namiar na jakiegos elektryka w Wawie ktory upora sie z moim problemem. Sprawa pilna bo jutro potrzebuje auta, mechanik do ktorego zaprowadzilem sobie nie poradzil, ponoc cos z immo. Jak cos to prosze o info na pw

Opublikowano
gregor10

wyjalem licznik, sprawdzilem wtyki, piny i wiazki i wszystko wyglada ok , z tylu popatrzylem sciezki licznika i tez wygladaja ok...

po wlaczenie licznika ponownie zle wyswietalaja sie cyfry przebiegu auta tego co sie kasuje co jakis czas przyciskiem

jakies inne pomysly ?

http://obrazki.elektroda.pl/3148866700_1397833494_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4199389800_1397833497_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/9191950100_1397833500_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/3616375100_1397833504_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4387945600_1397833506_thumb.jpg

To teraz musisz zrobić to samo ale od strony ECU..

Opublikowano

W pierwszej kolejności pozbądź się błędów: posprawdzaj wiązki i przyucz sterowniki nr VIN. Potem sprawdź immo: Odpalaj przez kilka dni drugim kluczem, jak nie pomoże to sprawdź pętle która jest dookoła stacyjki

Opublikowano

teraz auto odpala juz za kazdym razem bez problemu ale za to zle wyswietla sie przebieg i godzina z datą.

ezfcw.jpg

jak wyjalem licznik to nie bylo tych dwoch srub mocujacych go wiec moze ktos wczesniej przy nim grzebal.

jak przyuczyc sterowniki do VIN ?

Gość cwiara
Opublikowano

Licznik do wymiany i problem zniknie. Immo tak łatwo nie zakodujesz. Potrzebujesz pin immo ecu i nowego licznika, i to nie zawsze pójdzie normalną procedurą, wtedy tylko sklonować immo odpowiednim sprzętem. Sam tu raczej nic nie zrobisz.

Opublikowano

moge kupic nowy i wymienic tylko problem moze byc z kodowaniem immo.

Czy kod immo z ECU i nowego licznika wyciagne programe vag tacho ?

ogolnie moglbym to do kogos oddac ale mieszkam pod londyniem i nie znam tutaj dobrych elektrykow, w ogole specjalisci tu sie gorzej znaja od tych w polsce i wszystko co jeszcze mozna naprawic to sie nie podejmuja tylko wymieniaja na nowe lol

Gość cwiara
Opublikowano

Nie da rady. Do RB4 lepiej tanimi zabawkami nie podchodzić bo mozesz do końca uwalić stary licznik, a wtedy to już będzie problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...