Herts Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam, Problem pojawil sie 2 tygodnie temu, po przekreceniu kluczyka pojawia sie kontrolka ESP kontroli trakcji i auto zaraz po odpaleniu gasnie , do tego zapalaja sie tez swiece zarowe i napis Oil pressure ( cisnienie oleju). Za ktoryms razem zalapuje i kontrolki znikaja i mozna jechac bez problemu jednak..... po jakims czasie albo po 1-3 dniach nagle w ciagu jazdy znowu zapala sie kontrola trakcji ESP + oil pressure a na dodatek nie dziala obrotomierz oraz predkosciomierz co widac na 2 zamieszczonych filmikach 1.Odpalanie 2.zegary podczas jazdy zrobilem tez scan VAGiem i wyskoczyly takie bledy : Wie ktos w czym moze lezec problem ? VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 LJ Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4910 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E54A161457 AUZ6Z0C0406887 1 Fault Found: 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 3429 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 3 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-00 - - 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-00 - No Communications Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AA Component: A4 Klimaautomat 1219 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 F Component: int. Lastmodul RDW 0517 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01312 - Powertrain Data Bus 79-00 - Please Check Fault Codes 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 655 J Component: Airbag 8.4EP 1002 Coding: 0010602 Shop #: WSC 01317 1 Fault Found: 00474 - Control Module for Immobilizer 004 - No Signal/Communication Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 00041 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 950 M Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00401 Shop #: WSC 19411 WAUZZZ8E54AŠŠŠ 1 Fault Found: 01312 - Powertrain Data Bus 37-00 - Faulty Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0704 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BC Component: Komfortgerát T3B 1311 Coding: 06859 Shop #: WSC 63351 4 Faults Found: 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01561 - Left Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 L Component: concert II GRO 0001 Coding: 01001 Shop #: WSC 63351 No fault code found. End -------------------------------------------------------
Bieniu Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Mam podobna sytuacje, potrzebuje pilnej pomocy. Wsiadam do auta a tu tylko kontrolka air bag sie zapalila, reszta nawet nie drgnela. Auto odpala na chwile i gasnie.
lucabianco Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 A zdjęcie klem na 30~ min i odpalenie potem auta działa, jak tak to immo. W B5 takie cuda się działy jak immo się rozkodowało
gregor10 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Wygląda na to że nie ma komunikacji miedzy licznikiem a ecu. Immo blokuje start. Jednak problem nie leży w samym immo lecz w komunikacji miedzy sterownikami. Wyjmij zegary i sprawdz wtyczki do licznika czy nie sa uszkodzone , a wiazka nie uszkodzona /skorodowana.
superdziki Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Woda w podszybiu, pod akumulatorem?
Bieniu Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Mam podobna sytuacje, potrzebuje pilnej pomocy. Wsiadam do auta a tu tylko kontrolka air bag sie zapalila, reszta nawet nie drgnela. Auto odpala na chwile i gasnie. Wczoraj na telefonie nie widziałem filmików, u mnie jest jednak zupełnie inaczej. Po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej reakcji pozatym że zapala się kontrolka air bag, auto podobnie odpala na chwilę jak w filmiku. Po odłaczeniu aku i ponownym podłaczeniu zwariował całkowicie, zapaliły się dodatkowo kontrolka od abs i esp (zegarek, środkowy komputer itd nic nie swieci), pozatym juz auta nie mogę otworzyć kluczykiem ani zamknąć ale to chyba normalne po odłaczeniu aku on musi się uzbroić po odpaleniu a że nie odpala to nie ma jak, a dodatkowo panel od klimatyzacji (podświetlenie zaczęło świecić na stałe w zaden sposób nie można wyłaczyć) tak więc kosmos:facepalm: Auto zaprowadziłem wczoraj do mechanika, podłączył pod komp i pokazywało jakiś problem z immo oraz z głównym komputerem, jak by wogóle nie było połączenia. Wczoraj auto zastawiłem, ma dziś rozebrać coś pod kierownicą żeby gdzieś się dostać, nie wiem dokładnie nie znam się aż tak. Mam tylko nadzieje że uda mi się dziś je odebrać, bo auto potrzebne na święta ---------- Post dopisany at 10:29 ---------- Poprzedni post napisany at 10:26 ---------- ---------- Post dopisany at 10:31 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ---------- Woda w podszybiu, pod akumulatorem? Raczej nie, autem normalnie jeździłem w środę i było ok. W ostatnich dniach nie padało. Faktycznie miałem kiedyś zapchane otwory i zbierała mi się woda w podszybiu, ale zauważyłem to w grudniu i przeciściłem tak więc od tamtej pory raczej nic się tam nie zbiera, więc chyba nie będzie to
Herts Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 gregor10 wyjalem licznik, sprawdzilem wtyki, piny i wiazki i wszystko wyglada ok , z tylu popatrzylem sciezki licznika i tez wygladaja ok... po wlaczenie licznika ponownie zle wyswietalaja sie cyfry przebiegu auta tego co sie kasuje co jakis czas przyciskiem jakies inne pomysly ?
Bieniu Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Kolego sory ze Ci sie podpialem pod temat ale skoro juz tu opisalem problem to jeszcze zapytam o jedna, ma ktos namiar na jakiegos elektryka w Wawie ktory upora sie z moim problemem. Sprawa pilna bo jutro potrzebuje auta, mechanik do ktorego zaprowadzilem sobie nie poradzil, ponoc cos z immo. Jak cos to prosze o info na pw
DragonGTI Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 gregor10wyjalem licznik, sprawdzilem wtyki, piny i wiazki i wszystko wyglada ok , z tylu popatrzylem sciezki licznika i tez wygladaja ok... po wlaczenie licznika ponownie zle wyswietalaja sie cyfry przebiegu auta tego co sie kasuje co jakis czas przyciskiem jakies inne pomysly ? http://obrazki.elektroda.pl/3148866700_1397833494_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4199389800_1397833497_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/9191950100_1397833500_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/3616375100_1397833504_thumb.jpg http://obrazki.elektroda.pl/4387945600_1397833506_thumb.jpg To teraz musisz zrobić to samo ale od strony ECU..
kkam Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 W pierwszej kolejności pozbądź się błędów: posprawdzaj wiązki i przyucz sterowniki nr VIN. Potem sprawdź immo: Odpalaj przez kilka dni drugim kluczem, jak nie pomoże to sprawdź pętle która jest dookoła stacyjki
Herts Opublikowano 5 Maja 2014 Autor Opublikowano 5 Maja 2014 teraz auto odpala juz za kazdym razem bez problemu ale za to zle wyswietla sie przebieg i godzina z datą. jak wyjalem licznik to nie bylo tych dwoch srub mocujacych go wiec moze ktos wczesniej przy nim grzebal. jak przyuczyc sterowniki do VIN ?
Gość cwiara Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Licznik do wymiany i problem zniknie. Immo tak łatwo nie zakodujesz. Potrzebujesz pin immo ecu i nowego licznika, i to nie zawsze pójdzie normalną procedurą, wtedy tylko sklonować immo odpowiednim sprzętem. Sam tu raczej nic nie zrobisz.
Herts Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Opublikowano 8 Maja 2014 moge kupic nowy i wymienic tylko problem moze byc z kodowaniem immo. Czy kod immo z ECU i nowego licznika wyciagne programe vag tacho ? ogolnie moglbym to do kogos oddac ale mieszkam pod londyniem i nie znam tutaj dobrych elektrykow, w ogole specjalisci tu sie gorzej znaja od tych w polsce i wszystko co jeszcze mozna naprawic to sie nie podejmuja tylko wymieniaja na nowe lol
Gość cwiara Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Nie da rady. Do RB4 lepiej tanimi zabawkami nie podchodzić bo mozesz do końca uwalić stary licznik, a wtedy to już będzie problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się