piotrple Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Witam Wszystkich! Mam z kuzynem problem w rozgryzieniu usterki w jego Audi B6 AWX - sytuacja ma miejsce od dwóch dni. Po zapaleniu silnik pali na dotyk - wszystko jest ok jednak po około 5 - 7 sekundach autko sie dusi - poszarpie nim i silnik gaśnie - zadymi na niebiesko. Po ponownym rozruchu ta sama sytuacja i tak w koło można i nic. Sprawdzałem jak tam wygląda klapa gasząca ale napewno nie ona go przydusza - jest w pozycji cały czas otwartej. Podpinałem Vaga i również 0 Błędów. Nie wiemy co robić - jeżeli ktoś spotkał się z ową przypadłościa proszę o poradę. Dzięki i pozdrawiam wszystkich. Autko ma nalatane 220 tysi z książką. Dziś zamieniałem na nowy czujnik obrotu wału i nic, pompa paliwa też pracuje. Pozdro
piotrple Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Musze to sprawdzić jutro czy to faktycznie nie od zasilania paliwa - próba Plaka myśle będzie odpowiedzią na to nurtujące pytanie - jak pójdzie to wszystko jasne
piotrsob1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Po pięciu sekundach bodajże otwiera się EGR, może wydech przytkany i dusi się spalinami ? Odepnij na próbę wężyk od EGR-a (zaślep wężyk śróbką) i rozłącz rurkę idącą od kolektora wydechowego do EGR-a. Jak w takiej konfiguracji nie będzie gasł to wydech najbardziej podejżany
piotrple Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Kolego piotrsob 1 miałeś racje - po zaślepieniu śrubką EGRa auto nie gaśnie teraz pytanie co mogło paść - Dziękuję Ci bardzo za podpowiedź ! Czyli układ wydechowy się zatkał - tak dla potomnych. PIOTRSOB1 Ogromne Dzięki za rozwiązanie zagadki!
piotrsob1 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Przy przytkanym, a nie zatkanym wydechu panuje tam dużo wyższe ciśnienie i w momencie kiedy sterownik silnika otworzy zawór EGR, spaliny zapitalają do kolektora ssącego w ilości grubo przekraczającej zakładaną . Tródno żeby silnik chciał na spalinach + paliwo pracować Zrób jak napisałem wcześniej, napisz jaki efekt Najpierw obejżał bym katalizator, może na porządnej stacji zalałeś jakiegoś badziewia i się stopił , a jak z katem wszystko O.K., to tłumiki do przeglądu. Jak środek skoroduje, to wata szklana która się w nim znajduje potrafi zatkać wylot z tłumika:whistling:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się