hasik1978 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 witam mam pytanie na Vagu wywalilo mi bląd regulacja wałka rozrządu jakie mogą byc skutki tego? osłabniecie auta? spalanie duze?
ja74687 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 A masz jakieś objawy ?? Może czujnik strzelił
hasik1978 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 kolego jest mulowaty ciezko go rozpedzic i spalanie duze i po zbiciu z biegu obroty faluja
MATIUS Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 coś mi się widzi że masz 1.8 z elektroniczno hydraulicznym napinaczem i to urządzonko mówi już papa...koszty spore wymiany
hasik1978 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2014 własnie kolego cosik zaczyna sie tluc... zaraz po odpaleniu, i raz mi sie zaczelo tluc po przejechaniu ok 1500km w 2 dni... jakie koszty wymiany? Przez to bedzie mułowaty? ciężko go rozpedzić jest
Kosa-00 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 pokaż biedy VAG z grupy 01 pokaże co go boli sam teraz testowałem wiele cudów jakie się zdarzają
chudy30 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 panowie a ja wymieniłem ten elektro hydro napinacz u siebie i teraz mam takie coś że dużo pali i słabszy jest
ja74687 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 to do zrobienia logi przepływki i sondy, jeżeli nie wiesz jak to jest prostszy sposób a mianowicie: Najpierw odłączasz przepływkę i patrzysz czy się polepszyło, jeżeli nie to podłączasz ją, kasujesz błąd i odłączasz sondę jeżeli tutaj się nie polepszyło to podłącz ją skasuj błąd i napisz A jeżeli w którymś przypadku się polepszy to znaczy że ta część padła bądź kończy żywota
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się