maramass Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 miałem to samo w poprzednim aucie docisk się skończył
grzes283 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Sprzęgło się kończy, skoro tak nisko bierze, a ten szum, to na pewno któreś z łożysk na skrzyni. Przerabiałem to w Borze. Zrób to w porę, bo skrzynie będziesz wymieniał. Ja słuchałem się opinii, że to coś ze sprzęgłem, docisk itd, a skończyło się na wymianie skrzyni, bo zbagatelizowałem dzwięki. Swoją drogą nasi mechanicy:facepalm:
Lukasz_200616 Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2014 nisko hmm no powiedzmy tak minimalnie poniżej połowy pedału ale z tego co jest zapisane sprzęgło w raz z dwumasem było wymienione przy 206 357km a teraz mam 209 387 jakoś tak więc chyba odpada, raczej coś w skrzyni no chyba że jakiś chiński zamiennik wsadzili :/ stawiał bym chyba na łożysko oporowe bo zauważyłem że gdy ruszam słychać jak świszczy lub jak kto woli gwizda ehh sam nie wiem muszę się wybrać do tego mechanika bo tylko zwlekam a kij wie co tam się dzieje niby nie jest to nadzwyczajnie uciążliwe ale jednak słychać różnice na wciśniętym a puszczonym sprzęgle minimalnie ale jest.
daro80 Opublikowano 2 Maja 2014 Opublikowano 2 Maja 2014 To jak sprzęgło było robione niedawno to dlaczego nie wymienili łożyska wyciskowego, zawsze się wymienia w komplecie bo póżniej wychodzą takie problemy że trzeba drugi raz skrzynie wyjmować!
Lukasz_200616 Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Opublikowano 2 Maja 2014 no właśnie ty mnie pytaj też się strasznie wk***i..łem bo roboty jest dużo, no chyba że było wymienione ale jakiś feler fabryczny nie mam pojęcia, jak na razie zwlekam ze ściąganiem skrzyni bo dźwięk się nie nasila jedynie co to dzisiaj sprawdziłem olej w skrzyni jest czysty i na odpowiednim poziomie, byłem też przejazdem u znajomego mechanika zajmującego się większości regeneracją pompowtryskiwaczy ale i mechaniką stwierdził jednoznacznie że jest to wina łożyska oporowego.
Lukasz_200616 Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Opublikowano 3 Maja 2014 hmm właśnie tak się składa że auto było kupione u dilera który auto sprowadził z Niemiec a ludzie od których go kupił przed samą sprzedażą wymienili dwumase ze sprzęgłem ( wiadomo ciężko coś sprzedać jak wali ) no i poszło do Polski i teraz z ewentualną reklamacją musiał bym chyba jechać do tego warsztatu w Niemczech niezły wał
A4_DST Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Dołącze sie do tematu panowie. mam podobny problem może ktoś coś będzie wiedział. objawy wysoko bierze sprzęgło + dziwne stukanie jak to wiadomo stwierdzono na dwumas łożysko oporowe.wymieniłem dwumas na jednomas kompletny (tarcza, koło, łozysko) Valeo bo innej firmy podobno nie dostanę a w planach jest podniesienie mocy z tąd sztywne. wszystko było by okej gdyby nie to że po założeniu tego i przejechaniu ok 10km dzwięk sie pojawił dziwny podobny do łożyska oporowego - tel do warsztatu i za kilka dni wpadłem na wymiane łożyska okazało się że łożysko jest sprawne z tego co doszliśmy, kiedyś był automat lecz ktoś dobrze przerobił na manualazamontowany był dystans 0.5cm miedzy skrzynią a blokiem silnika, został zdjęty i poskładane wszystko do kupy i Cisza wszystko działa. po około 100 km zaczeło sie to samo lecz z mniejszym skutkiem słychać jak coś "rzęzi" lecz nie wiadomo co. dodam że jak auto postoi z 3 -5 h to po odpaleniu nic nie słychać lecz po kilku kilometrach na postoju (bieg jałowy) słychać ten dzwięk gdy wciskam pedał sprzęgła cichnie wszystko. sprzęgło bierze przy 1/3 wcisku (przy górze) Silnik AVF - 130 Skrzynia JEM 6 biegowa wszystkie biegi wchodzą bez problemu. pytanie teraz do was co to moze być ?? POMOCY.
SotoM Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Łożysko w skrzyni na wałku głownym. Olej zimny wiec się kleji i jest smarowanie,w trakcie jazdy olej się nagrzewa i traci swoją lepkość-jest jak woda. Olej do tych sk.nie jest tani z oryginalu ale jesli występuje pasujcy zamiennik to ja bym kupił i wymienił olej w skrzyni.+ można odrazu wlac jakiś ceramizer do wyciszania przekładni. Tak ja to widze nie słysząc tego hałasu.
A4_DST Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Łożysko w skrzyni na wałku głownym. Olej zimny wiec się kleji i jest smarowanie,w trakcie jazdy olej się nagrzewa i traci swoją lepkość-jest jak woda. Olej do tych sk.nie jest tani z oryginalu ale jesli występuje pasujcy zamiennik to ja bym kupił i wymienił olej w skrzyni.+ można odrazu wlac jakiś ceramizer do wyciszania przekładni. Tak ja to widze nie słysząc tego hałasu. skrzynia była dzisiaj w regeneracji i powiedzieli mi że ona jest okej. problem tkwi w tym że jest sztywne sprzegło i dlatego taki objaw. jest jeszcze opcja że to może być tłumik drgań na kole pasowym. ale z tego co pamietam to chyba był zmieniany. podobno jak założe dwumas to powinno byc okej. Nadal jestem w kropce i nie wiem co zrobic ? :/ okazał sie brak łożyska igiełkowego - zobaczymy jak będzie po założeniu wszystkiego tak jak ma być. wszystko poskładane i nadal to samo, szum..... olej w skrzyni wymieniony. Edytowane 16 Października 2014 przez A4_DST
zuruz Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) U mnie mialem tak samo. Szumilo na biegu jalowym, wcisniecie sprzegla powodowalo cisze. Wymienilem sprzegielko na alternatorze I juz nie szumi mechanik tez mi mowil ze sprzeglo bo chcial zarobic 2000.. Edytowane 28 Października 2014 przez zuruz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się