barb123 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 W orginale mają et 54. Dać tam dystanse 10 czy 20mm? Otwór centrujacy tam chyba jest taki jak w a4? ---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ----------
Lutek90 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 Opublikowano 19 Kwietnia 2014 przy takim et to nie wystarczą Ci 10 mm na 100% ja w swojej b7 w wersji sedan na przód pod zacisk wrzucałem 15 mm bo 10 mm było za mało przy et 48! więc proponuje min 15 mm może nawet więcej bo 15 to ledwo ledwo co mi weszło może z 2-3 mm zapasu było . Jak masz na miejscu gdzieś alusy to sobie przymierz najlepiej możesz sobie jakiś klocer drewniany jak masz podstawić albo coś twardego i sprawdzić mniej więcej ile Ci potrzeba wyciąc 5 otworów i zmierzyć szerokośc dystansu.
barb123 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Jak dam dystans 10mm to wyjdzie et 44 czyli prawie tyle ile orginal do a4, ktory ma et43. Musi pasowac
Lutek90 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 ja CI mówie z własnego doświadczenia i tyle że ja mam duże zaciski z przodu nie wiem jakie Ty masz ale ja mam tarcze chyba 340 , więc musiałem pod et 48 zastosować 15 mm bo 10 mm było za mało brakło z 1-2mm po założeniu 15 mm mam looz na dosłownie 2-3 mm od krawędzi górnej zacisku bo tam najbardziej odstaję zacisk , zrobisz jak uważasz , tyle CI powiem że po zastosowaniu na przód zacisków powyżej 5 mm musisz także założyć na tył bo będzie różnica w robieniu śladów wiec najlepiej kupić cały komplet ja bym wziął 4x20 mm . Mi się wydawało na początku że wystarczy 5 mm ale jak się okaząło 12 mm było by na styk a że nie miałem takich kupiłem 15 mm , tak jak Ci napisałem wyzej jak masz felgi w domu zrob sobie z czegoś twardego ala dystans i zmierz jego grubość i tyle i kupisz na 100% dobre. A i w a4 jest taki sam otwór centrujący jak w a4
barb123 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2014 A i w a4 jest taki sam otwór centrujący jak w a4 No to na pewno Ok zrobię przymiarkę i zobaczymy.
Lutek90 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 Opublikowano 20 Kwietnia 2014 ja jestem o tyle teraz mądrzejszy ze mam każdy komplet dystansów w domu już więć mogę przymierzać do woli bo cały czas szukam jakiś nowych alusów A jeśli nie masz dystansów a nie są one tanie z certyfikatem TUV przynajmniej ja takie mam i z hartowanej stali to wykonać sobie z czegoś twardego ala dystans i przymierzać alusy do woli , kilka minut roboty np kawałek drewna , wiertarka otwory zrobić i później tylko doszlifować odpowiednią grubość
barb123 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Przod 15 tył 20 Śruby do tego 50mm? ŚRUBY ŚRUBA DO KÓŁ DYSTANSÓW M14X1,5X50MM STOŻEK (4087498977) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
kkam Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 W orginale mają et 54. Dać tam dystanse 10 czy 20mm?Otwór centrujacy tam chyba jest taki jak w a4? ---------- Post dopisany at 21:54 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- http://s18.postimg.org/e5dv50jlx/4149904631.jpg Ja mam takie felgi, dalem dystanse 20mm. Zdjecie znajdziesz w moim watku.
barb123 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zadowolony? Jak się na tym jeździ po polskich drogach?
kkam Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Wczesniej jezdzilem na 16 205/55. Teraz mam opone 225/40. Jezdzi sie zdecydowanie lepiej. Co prawda jest twardziej, ale mi to akurat odpowiada.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się