rejmen Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Problem polega na tym że w momencie kiedy dogrzeje silnik do 90 stopni i po ponownej próbie odpalanie kręci kręci ale nie zapali. Musze czekać aż silnik ostygnie wtedy do strzała zapala. Sprawdzałem na kompie błędy nie ma żadnych. Podobno może to być kończące się życie czujnika położenia wału. Podobno.. Ma ktoś jakiś pomysł?
zwalowy Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 ajccc dziwny problem....osobiscie nie sadze aby temp walila czujnik walu(nie walkow) ale cuda bywaja...nie widzialem jak on wyglada ale najpewniej jest z cewki a na kole wypust co w momencie spotkania zmienia parametry plynacego pradu w tej ze cewce bo taka sie wlasnie zasade stosuje w czujnikach walu...tak czy siak to gdybanie.....moze podmien? ---------- Post dopisany at 23:40 ---------- Poprzedni post napisany at 23:35 ---------- Problem polega na tym że w momencie kiedy dogrzeje silnik do 90 stopni i po ponownej próbie odpalanie kręci kręci ale nie zapali. Musze czekać aż silnik ostygnie wtedy do strzała zapala. Sprawdzałem na kompie błędy nie ma żadnych. Podobno może to być kończące się życie czujnika położenia wału. Podobno.. Ma ktoś jakiś pomysł? teraz mi sie cos wsponialo w mojej elektrołepetynie minimum sprawdz czy ten czujnik nie jest luzny bo moze wszystko byc ok a luz moze powodowac odchylenia zaplonu wzgledem polozenia tlokow a kiedy zimny dostaje inne stery(ale mimo to mysle pownien zapalic na cieplym) cojamniej mowa o ssaniu
rejmen Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Wczoraj miałem okazje trochę podłubać i odkręciłem czujnik wyczyściłem. Raczej nie ma mowy żeby był luźny bo śruba była doEbana na maxa. Szukam czujnika na podmiankę. Jestem wdzięczny za sugestie
Matek Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Miałem u siebie podobny kłopot w benzynie i winowajcą był właśnie czujnik położenia wału korbowego. Wymieniłem i paliła od strzała:wink:
sawul Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Ja też sądze że to może być czujnik położenia wału .
rejmen Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Czujnik nabyłem co prawda nie jest nowy ale sprzedawca zapewniał że sprawny. Jutro zrobię podmianę o efekcie poinformuje
pioteros Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 jak nei ten to sprawdz potem halla od wałka rozrzadu
Magicbattle Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 ogolnie zamienniki pochodza do pol roku rok i naraz znowu to sam. wiec polecam ori.
rejmen Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Czujnik zmieniony problem dalej powraca:facepalm:. Trochę to trwało bo dostałem zły czujnik. Sprawdzałem jeszcze raz zapisane błędy i jest coś takiego: 16486 Przepływomierz - niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Po każdej próbie kasowania błąd powraca, przepływomierz walnięty czy to może być problem z elektryka?
Matek Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Podmieniales juz z kims przeplywke?
rejmen Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Czekam na przepływomierz na podmianę. Jak na razie problem nierozwiązany Problem rozwiązany wina jednak po stronie czujnika temperatury cieczy (059 919 501) może komuś informacja się przyda. 1
emylo87 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Witam! Pozwolisz się się podepnę i trochę Cię podpytam? Otóż mam ten sam problem i dokładnie w takim silniku. Jak jest zimny pali bez problemu, ale wystarczy że się troszkę rozgrzeje a wtedy kręci i nic. Tylko że u mnie nie musi się rozgrzać do 90 wystarczy że złapie ponad 60 i już muszę czekać żeby ostygł. Mam pytanie czy przed zmianą czujnika płynu na zegarach Ci dobrze pokazywało temperaturę???? Bo u mnie niby spoko po kilku minutach łapie optymalną 90 st i tak trzyma, czy u Ciebie też tak było??? I jeszcze jedno czy spuszczałeś płyn żeby wymienić ten czujnik???
rejmen Opublikowano 1 Maja 2014 Autor Opublikowano 1 Maja 2014 Cześć! Wskazania na liczniku miałem poprawne. Nie spuszczałem płynu, czujnik jest w takim miejscu że nie jest to potrzebne. Ogólnie cała operacja jest bardzo prosta trzeba jedynie zdjąć zawleczkę. Tylko pamiętaj żeby nie robić tego na ciepłym silnik.
switch@23 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Witam. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. U mnie występuje problem tego typ, że jak auto się nagrzeje ( od temp. zewnętrznej ) ciężko pali. opis poniżej : http://a4-klub.pl/1-8t-212/spadek-obrotow-rozruchu-ok-400-obr-min-271302/ Wcześniej spadały obroty i palił...teraz definitywnie muszę dłużej kręcić zanim zapali. Czujnik temp. wymieniony na nowy i nie pomogło. pozdrawiam
emylo87 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 U mnie pomogła wymiana czujnika temperatury, kupiłem ori za 53zł i jak ręką odjął. rejmen lecę Ci browara
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się