Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy to wina przepływomierza ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Po odczycie z kompa wywaliło błąd "przepływomierza" oraz " doładowania turbiny".

Czy przyczyną możne być właśnie przepływomierz.

Auto szarpie na biegach od 1800 do 2200 obr. Brak mocy, słychać z pod maski szum powietrza podczas mocnego przyśpieszania (nie świst), i dymi na czarno.

Opublikowano

Wypnij przepływomierz i zobacz jak chodzi

Opublikowano

Posprawdzaj najpierw szczelność dolotu , może gdzieś masz nieszczelność i powietrze ucieka :whistling:

Opublikowano

Od góry jest ok. Ponad mc temu wymieniłem rurę dolotu z chłodnicy, była przetarta i objawy właśnie były podobne. No ale znowu by sie przetarła ? :P

---------- Post dopisany at 11:24 ---------- Poprzedni post napisany at 11:24 ----------

A czy Turbina może sie uszkodzić, przez to iż nie odpowiedniego odlotu powietrza?

Opublikowano

Ta rura którą wymieniałeś to połączenie chłodnica intercooler?

W twoim przypadku to może zawór egr. z niego może być też błąd przepływomierza.

Opublikowano

Ta rura którą wymieniałeś to połączenie chłodnica intercooler? ( dokładnie taka rurka pokręcona, owinięta drutem.

Opublikowano

Zanim pójdziesz w koszty użyj tego

DSCN0063-1.jpg

Opublikowano

Przepływomierz, EGR, turbina, przewody to wszystko łączące to cały system który jest ze sobą mocno powiązany i zależny.

Czasami VAG wypisze Ci error od przepływki co wcale nie wskazuje na jej usterkę.

Błąd przepływomierza oczywiście pomijając jej faktyczną usterkę to najczęściej uszkodzony lub zasyfiony EGR.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...