Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Chciałbym sie dowiedzieć co sądzicie o zabezpieczeniu nadkoli przed rdzą poprzez zastosowanie maty wodoodpornej samoprzylepnej. Kazdy kto chce zglebic auto i zapodac odpowiednio osadzoną felge na równo z błotnikiem, musi pierw wyrolowac rant, ale również wyciać spory kawałek plastikowego nadkola. Po takim zabiegu błotnik jest narażony na korozje. 1. Opcja to dokładne wyczyszczenie i pomalowanie farbą antykorozyjną. 2. baranek 3.Wczoraj szukajac maty di wygłuszeń wpadłem na pomysł by użyć mat tego typu Pianka pochłaniająca samoprzylepna wodoodporna Maty wygłuszające, Wygłuszanie Warszawa a zagięty rant wypełnic masą uszczelniajacą, co myślicie o takim rozwiązaniu:eusathink:Jesłi bedzie starannie doczyszczone, odtłuszczone to nie powinno chyba korodować pod taka matą
Rooney1990 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Tez mam z tym problem. Z przodu po zaklepaniu rantow i lekkiej rolce mam szpary az paluchy wchodza. Nie wiem czy ciac oslony nadkoli czy je jakos uformowac. O tyle nie wspomne bo tam piesci wloze Wyslane tostem z maslem.
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Znać się nie znam, ale jesli ja bym to robił to najpierw oczyścił bym dokładnie i użyłbym fakby antykorozyjnej. Dopiero na to ewentualnie jakies maty bo pod matą będzie się zbierac wilgoć i będzie ruda szła.
OGr Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 A nie lepiej to właśnie barankiem wypełnić ?
Rooney1990 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 A moze wy***rdolic oslony nadkoli i tylko czyms psiknac? Czy slaby pomysl? Wyslane tostem z maslem.
Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 aktualnie mam tak zrobione i woskiem zalane, ale przyjdzie zima to dopiero sie zacznie:whistling: ale nadkola są
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Mata była by o tyle dobra że kamienie z pod kół nie obijały by błotnika
OGr Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Mata była by o tyle dobra że kamienie z pod kół nie obijały by błotnika Mata chyba szybciej czy później zgnije :/
pastaldo Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Mata była by o tyle dobra że kamienie z pod kół nie obijały by błotnika Mata chyba szybciej czy później zgnije :/ A dlaczego? Jakies gabkowe pewnie tak ale maty mitumiczne przeżyją samochód jesli będa dobrze naklejone i nie będzie sie odklejać.
Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Mata była by o tyle dobra że kamienie z pod kół nie obijały by błotnika Mata chyba szybciej czy później zgnije :/ A dlaczego? Jakies gabkowe pewnie tak ale maty mitumiczne przeżyją samochód jesli będa dobrze naklejone i nie będzie sie odklejać. tez jestem własnie tego zdania, maty nie maja w sobie gąbki wiec wody nie bedą chłoneły no ale fajnie jak by ktoś z testujacych sie wypowiedział
jacek70 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Może zabrzmi to dziwnie ale co myślicie o silikonie. Wodoodporny, kamienie go nie zniszczą, idealnie uszczelnia.
Pulpit Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 ja też będę niedługo z tym rzeźbił, ale ja przynajmniej w teorii chce to zrobić żywicą i włóknem szklanym. plastik, który ma zniknąć, chce "lekko" opalarką nagrzać i wypchnąć go w góre, a dziury, które się zrobią przy tym połatać żywicą, ale to na razie zamysł. jak mi się chwila czasu pojawi to się z tym pobawie:decayed:
medik Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Matę szybko trafi, ze względu na odpryski kamieni. Pod matę jak podejdzie woda, dopiero będzie gniło. Ja bym rozważył taką gumę co natryska się podowzie, lub zwykła farba antykorozyjna.
Kowi87 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2014 kombinacje z nadkolem plastikowym i wyginaniem nie przejdą, ten plastik jest beznadziejnie uformowany:whistling:
Ever Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Mata nie ma sensu. Najlepiej użyć baranka, lub czegoś do konserwacji podwozia.
pastaldo Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 A może zastosować takie coś jak nadkole z "materiału". Nie wiem jak w A4 B5 ale u mnie w A6 z tyłu mam takie jakby filcowe grube nadkola a nie plastiki. To dość łatwo daje się formować żelaskiem (patent od blacharza ). Wtedy było by oryginalnie i plastikowe nadkole by nie przeszkadzało a takie filcowe można sobie dopasować jak się podoba. NOWE ORYGINALNE NADKOLE MATERIAŁOWE AUDI A4 8E0 B6 PRAWE - VAGSERWIS.COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się