nie_ma_lipy1229 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Witam, zapalaja mi się cały czas błędy 17513, 17522, 16524, 17545, z tego co czytałem do wymiany sonda za katem? drugi problem to wskazania przepływomierza na jałowym jest ok 3,8g/s a prz 6000tyś dochodzi do max 65g/s to chyba troche mało, ile powino być fabrycznie? A no i doładowanie dochodzi max do 0,56bar i przy ok 4 tyś spada na nawet do 0,2 w czym leży problem?
Łukasz13 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Na przepływce dwa razy za mało, na jałowym też źle, a nie możesz tych logów wrzucic? jak tak pokazuje przepływka to nic dziwnego że spada doładownie, sonde narazie zostaw jak reszty nie ogarniesz.
nie_ma_lipy1229 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Chętnie bym zrobił logi ale vag się nie chce połaczyć z autem, te błędy i wartości które podałem odczytałem launchem bez problemu. ---------- Post dopisany 14-05-2014 at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2014 at 14:39 ---------- Wreszcie miałem chwile czasu i ogarnąłem przepływomierz i teraz mam wskazania na poziomie 114-116 przy 5000tyś/obr, ale doładowanie max 0,48bar, gdzie szukać problemu?
Łukasz13 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Czyli jest ok. ---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ---------- Oczywiscie logi by dały pewnośc ze jest ok.
nie_ma_lipy1229 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 A doładowanie nie jest za małe? jakie powinno być dla anb? a i jeszcze mam błedy sondy za katem 17513 17522, a w bloku 030 powinienem miec 4 wartości, a mam tylko 2, czy to przez to że sonda jest uszkodzona?
Łukasz13 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 To zalezy od roznych czynnikow jakie jest doladowanie skad wiadomo jak tam jest jak nie mozesz zrobic logow, ale w anb maks. Na serii to ok 0.55-0.6 bar i potem spada wrz z obrotami do 0,3.
nie_ma_lipy1229 Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 A ktoś coś powie na temat tej sondy co pisałem, i czy wycięcie katalizatora i wstawienie pod drugą sonde tzw. emulatora ( czy to wgl działa) wpłynie na prace silnika, tzn. w wypadku zapalenia się checka
szczur_84 Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 żadne emulatory tylko wycięcie sondy w ecu załatwi problem raz na zawsze
Marc!n Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 kata usuń i się dużo nie zastanawiaj, sonda też do wywalenia w ECU bo tulejki i inne wynalazki się nie sprawdzają. Ja chwilę jeździłem z tulejką, błąd się pojawiał ale żadnego komunikatu na zegarach nie było i auto jeździło normalnie Co do doładowania to sprawdź jak będzie chłodniej ale wiele więcej nie ma się co spodziewać. Sprawdź szczelność, DV, podciśnienia i po dokręcaj opaski, IC też by można było przeczyścić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się