Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z wibracjami na postoju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dokładnie tak było po trasie albo jak jest mocno zagrzany np. w korku

No to trzeba sprawdzić poduchy, dzięki:hi:

Opublikowano

Tez musze sprawdzic poduchy w takim wypadku lecz od dwoch dni nic nie trzesie...ale watpie,ze samo sie naprawiło:)

Opublikowano

panowie i jak w temacie? wymienialiście poduszki? U mnie czuć wibracje na postoju. Drży lewarek czuć drżenie na fotelach jak otworze daszek przeciwsłoneczny to na nim też widac jak wszystko drży. Obstawiam właśnie poduszki silnika i dlatego pytam jak u was. Jak sprawdzić czy to wina poduszek?

Opublikowano

U mnie też drży.. ;/ mam 200k nalatane a dwumas jeszcze nie słychać, wiec na razie nie ruszam widać , typ tak ma :) Jak przyjdzie pora to trzeba będzie wymienić komplet i do tego poduchy i będzie spokój znów na jakiś czas ;)

Panowie inne pytanie. Ze sprzęgieł wzmocnionych polecicie coś? Mam u Siebie podniesioną moc i gdybym już wymieniał to chciałbym wrzucić coś trwalszego. Jakieś sugestie?

Opublikowano

Witam

Panowie u mnie też pojawił się problem z drganiami na biegu jałowym po rozgrzaniu, jest tak ze raz drży przyjadę kawałek do przodu i juz wszystko jest ok. Mam jednak jeszcze pytanie, bo gdy na biegu jałowym dam gaz do oporu to dochodzi do 2,5k obrotów i odcina, czy to jest efekt tych drgań i silnik wchodzi w tryb awaryjny czy porostu tak jest w tym samochodzie (CAHA) ze ma takie zabezpieczenie przed wysokimi obrotami bo nigdy wcześniej tego nie sprawdzałem?

Opublikowano

Witam

Panowie u mnie też pojawił się problem z drganiami na biegu jałowym po rozgrzaniu, jest tak ze raz drży przyjadę kawałek do przodu i juz wszystko jest ok. Mam jednak jeszcze pytanie, bo gdy na biegu jałowym dam gaz do oporu to dochodzi do 2,5k obrotów i odcina, czy to jest efekt tych drgań i silnik wchodzi w tryb awaryjny czy porostu tak jest w tym samochodzie (CAHA) ze ma takie zabezpieczenie przed wysokimi obrotami bo nigdy wcześniej tego nie sprawdzałem?

2500 obr/ min na postoju to zabezpieczenie (mam tak samo w CAGA), podczas jazdy gdy wrzucisz na luz i przegazujesz to obroty wejdą na wyższe.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Witam

Panowie u mnie też pojawił się problem z drganiami na biegu jałowym po rozgrzaniu, jest tak ze raz drży przyjadę kawałek do przodu i juz wszystko jest ok. Mam jednak jeszcze pytanie, bo gdy na biegu jałowym dam gaz do oporu to dochodzi do 2,5k obrotów i odcina, czy to jest efekt tych drgań i silnik wchodzi w tryb awaryjny czy porostu tak jest w tym samochodzie (CAHA) ze ma takie zabezpieczenie przed wysokimi obrotami bo nigdy wcześniej tego nie sprawdzałem?

2500 obr/ min na postoju to zabezpieczenie (mam tak samo w CAGA), podczas jazdy gdy wrzucisz na luz i przegazujesz to obroty wejdą na wyższe.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Zapewne jest tak jak mówisz bo tego dnia zrobiłem jakieś 100km i w żadnym momencie nie odczułem podczas jazdy problemu odcięcia obrotów. Tylko na postoju tak było. A co do tych drgań to co trzeba się nastawiać na wymianę dwumasu? Po za tymi objawami które potrafią w jednej chwili tez ustąpić nie zaobserwowalem żadnych objawów, jednak stan licznika 185k może wskazywać na to ze trzeba się liczyć z wymianą. Jednak dopóki nie będzie to uciążliwe aż tak bardzo to chyba jeszcze trochę z tym pojezdze bo problem z drganiami zacząl się dopiero od jakiegoś miesiąca.

Opublikowano (edytowane)

U mnie też zaczęło telepać. Objaw jakby silnik był pod obciążeniem na biegu jałowym. Obroty spadają do 800. Zawsze podczas chamowania czuć było że silnik jest obciążony ale krótko przed zatrzymaniem owe obciążenie znikało. Obecnie to lotria. Raz jest raz nie ma. Zastanawiam się czy nie jest to czasem układ odzyskiwania energii podczas hamowania. Ponoć auta z systemem START STOP miały coś takiego. Ktoś coś wie ?

Edytowane przez lorekA4
Opublikowano
Witam

Mam silnik CAHA u siebie w Exeo.


Dziś u siebie rano przy +1.5 C zauważyłem że silnik niby pracuje równo tzn obroty na wolnym biegu są stabilne nie drgają ale silnik ma wibracje. Słysze i czuję go jak siedzę na fotelu, na lewarku zmiany biegów... Nie wiem co jest. Odpalać odpalił ok bez zająknięcia...Obroty nie falują... ale drgania są i to wyczuwam na budzie i siedząc oraz na lewarku i kierownicy.

Przy gaszeniu auta nie słychać żadnych oznak dwumasy. Przebieg auta to 168 tyś km. Drgania wyczuwalne były cały czas na wolnych obrotach jak jechałem do pracy ok 5km.

Proszę o pomoc od czego zacząć diagnozowanie.

Opublikowano

Witam! Zamierzam kupić Audi A4 B8 2.0TDI 143km z roku 09.2010. Jest to mój pierwszy diesel. Mam pytanie odnośnie tego samochodu a mianowicie czy to normalne na biegu jałowym jak silnik pracuje to czuć bardzo delikatne wibracje (mrowienie) jak się siedzi. Czy wogole powinno się czuć że silnik pracuje siedząc w srodku? Samochód ma przejechane 130tym. Pozdrawiam

Opublikowano

..zasada jest prosta - nie ma znaczenia czy jest to benzyna czy diesel - w żadnym nie powinno odczuwać się jakichkolwiek wibracji. Przyczyn może być wiele,począwszy od poduszek zawieszenia całego zespołu napędowego po wymianę poważniejszych części układu przeniesienia napędu - np. dwumasy

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie, wymieniłem 20tys temu cały komplet sprzęgło + dwumas. Dwa tygodnie temu dałem na sprawdzenie, wyczyszczenie o ustawienie wtrysków (tutaj podobno wszystko dobrze, jeden wtrysk był przypchany), pomimo tych napraw wibracje dalej są, staje na światłach wibrują fotele, a najbardziej odczuwalne jest na ściance przy drążku skrzyni biegów, kiedy zatrzymam się na następnych światłach jest dobrze, po chwili to samo i tak na zmianę, najbardziej odczuwalne gdy silnik jest rozgrzany. Gdy wciskam sprzęgło nic się nie zmienia, Wiec wyeliminowałem ze to może być coś ze skrzyni. Podobno poduszki silniki tez są dobre, zostały sprawdzone. Na komputerze nie ma żadnych błędów, a podczas jazdy nic nie jest odczuwalne. Dodam, ze obroty stoją w miejscu. Macie jakieś pomysły? Silnik CAHA, 2.0 tdi 170KM QUATTRO

Edytowane przez miren
Opublikowano

miren przeczytaj ten temat

 

Spoiler

 

 

Opublikowano
W dniu 19.04.2018 o 21:10, Adrian Adamczyk napisał:

Jak tam wsze problemy jak je rowiązaliscie? Wszyscy zgodnie poduszki?

 

U mnie problem został rozwiązany. Do wymiany był zaworek common-rail. Koszt z ustawieniem wtrysków i wymianą częsci 850zł brutto.

Opublikowano
21 godzin temu, miren napisał:

 

U mnie problem został rozwiązany. Do wymiany był zaworek common-rail. Koszt z ustawieniem wtrysków i wymianą częsci 850zł brutto.

regulator ciśnienia? sprawdzałeś przed wymiana czy skakało ciśnienie?

Opublikowano

A opisze ktoś jak np VCDS zdiagnozować to ?

Opublikowano

A gdzie w vcds to sprawdzę? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...