Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wspomaganie+ servotronic stuki


ciubas

Rekomendowane odpowiedzi

Jak jedziesz to na 90% przegub. To nasze pukanie to na postoju jak dobrze opony kleją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie jakiś czas temu miałem pulsowanie kierownicy przy skręcie na postoju. Obecnie spokój ale stuki podczas jazdy :/ Trzeba zanurkować pod auto i wybadać sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pulsowanie może być objawem spuchniętego węża zwrotnego z pompy wspomagania ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymontowałem pojemnik na płyn i co się okazało,w pojemniku jest sitko które było całkiem zatkane i ciśnienie wypchało go z osadzenia.

Jestem to w stanie zrobić jako kompletny laik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy rozszczelnie układ z tego co rozumiem i musze mieć płyn a nawet nie wiem jaki. Dlatego pytam jak kompletny laik :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest takie burczenie i drżenie kierownicy tylko na wolnych obrotach na postoju. Wątpię że to krzyżak. Ma ktoś numer tego węża wysokiego ciśnienia? gdzie go szukać żeby sprawdzić czy nie jest spuchnięty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pisałem wcześniej, że w B8 były przeskoki przy skręcaniu (przebieg 190tys. sprawdzony w ASO). Wymieniliśmy krzyżak i po sprawie. Kupiłem używany na allegro - z auta z przebiegiem 64tys. km. Łatwo to zdiagnozować, bo krzyżak daje o sobie znać przy kręceniu kierownicą na postoju dokładnie co 180st obrotu koła kierownicy. Polecam przeprowadzenie takiej diagnostyki.

Od jednego z forumowiczów słyszałem również, że źle wyregulowana śrubka od blokady kierownicy daje efekt taki sam jak zużyty krzyżak. Nie próbowałem jej regulować, wymieniłem najpierw krzyżak.

Lekkie pulsowanie na wolnych obrotach przy kręceniu na przyczepnym podłożu nadal jest. Krzyżak nie ma z tym nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dolozony servotronic , cala przekladnia z 2011 roku i tez niekiedy przy kreceniu w miejscu slychac buczenie, wiecie ktora to srubka od regulacji ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śrubka jest pod plastikową pokrywą przy kierownicy, ale na pewno nie ma nic wspólnego z buczeniem lub pulsowaniem na kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś na ten temat już czytałem i problemem tego pulsowania buczenia kiery w miejscu jest jakiś wąż od pompy do maglownicy i wymiana go na nowszy czyli o wiekszej średnicy przepustowości zamykała problem, ten wąż w aso kosztował ok. 1000zł pasuje także od A5, tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam wrazenie ze pompa nie domaga bo sa za duze opory ,buczenie nie pojawia sie zawsze przy kreceniu w miejscu albo faktycznie zbyt maly przekroj weza zasilajacego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dlaczego wąż? W aucie od nowości zawsze ten sam i dopiero po jakimś tam konkretnym przebiegu pojawia się ten problem? Że niby co się dzieje z tym wężem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W polifcie podobno jest wiekszy, ja mam magiel z 2011 roku zalozony i od poczatku problem jest na samej hydraulice nie bylo nic takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 B8 Avant Sline 1.8TFSI 2010 wersja angielska. Mam ten sam przypadek związany z chrobotaniem na kierownicy podczas wolnej jazdy i na postoju. Miałem ustawiana geometrię przed zakupem, ponieważ kierownica była delikanie skręcona w lewo podczas jazdy na wprost (ruch lewostronny, więc powinna delikatnie schodzić na prawą stroną przy większym pochyleniu jezdni). Płyn w zbiorniczku czysty bez piany, sitko na miejscu. Mechanicy sprawdzili płyn, powąchali i stwierdzili, że najprawdopodobniej zapowietrzony układ, trzeba odpowietrzyć I zalać nowy płyn, ale najpierw muszą podobno rozpiąć zawieszenie żeby wykluczyć inną przyczynę. Nie podejmuję żadnego działania dopóki nie upewnię się co do przyczyny, bo wydaje mi się że tylko naciągają na kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś na ten temat już czytałem i problemem tego pulsowania buczenia kiery w miejscu jest jakiś wąż od pompy do maglownicy i wymiana go na nowszy czyli o wiekszej średnicy przepustowości zamykała problem, ten wąż w aso kosztował ok. 1000zł pasuje także od A5, tyle w temacie.

ma ktoś numer tego węża? albo powie w którym miejscu jest zlokalizowany żeby móc sprawdzić w jakim jest stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...