Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wspomaganie+ servotronic stuki


ciubas

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie przy podobnych objawach przyczyną była pompa wspomagania, nie dawała równego ciśnienia. Regeneracja załatwiła sprawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie ja mam to samo. drży na przy kręceniu w miejscu na wolnych obrotach i to nie zawsze. Ktoś już rozwiązał ten problem?

W jakimś innym wątku przeczytałem, że chłopaki wymieniają wąż wysokiego ciśnienia i to pomaga. Nawet numer części był ale nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drgania występują, coś jak by opony skakały? bo u mnie jest coś takiego jak stoję w garażu podziemnym na suchym betonie, kiedy obciążenie układu kierowniczego jest duże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie taki sam objaw, podczas kręcenia słuchać puknięcie, u mnie objawia się w sumie jedynie kiedy układ kierowniczy jest mocno obciążony, czyli na postoju i na małych prędkościach. Puknięcie jest odczuwalne na pedale np. sprzęgła. Dźwięk jest głuchy, dokładnie jak opisany, czyli jak by coś się naprężało i puszczało.

---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ----------

Będę starał się znaleźć przyczynę za jakiś czas, jednak patrząc na fora z USA może być to trudne...

Podobno dealer tłumaczy to pracą zaworów servotronic'a, no ale takie puknięcie bez włączonego silnika można wywołać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo i zaczyna mnie coraz bardziej irytować.

W ASO twierdzą, że to na krzyżaku - wałek kierowniczy pośredni do wymiany.

no i był szwagier u mechanika, ten pomacał i stwierdzil, ze to krzyżak ... Wymienił i .... dalej tak samo.

to jest taki stuk głuchy, ma sie wrazenie jakby cos sie naprezało i puszczało... ciezka sprawa, sam nigdy sie z takim czyms nie spotkałem...

Czy szwagier wymienił krzyżak na nowy czy używkę ?

Mam dokładnie taki sam objaw, podczas kręcenia słuchać puknięcie, u mnie objawia się w sumie jedynie kiedy układ kierowniczy jest mocno obciążony, czyli na postoju i na małych prędkościach. Puknięcie jest odczuwalne na pedale np. sprzęgła. Dźwięk jest głuchy, dokładnie jak opisany, czyli jak by coś się naprężało i puszczało.

---------- Post dopisany at 22:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ----------

Będę starał się znaleźć przyczynę za jakiś czas, jednak patrząc na fora z USA może być to trudne...

Podobno dealer tłumaczy to pracą zaworów servotronic'a, no ale takie puknięcie bez włączonego silnika można wywołać...

Udało się rozwiązać problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze że nie miałem kiedy, walczyłem z klapami i z dolotem + pompa wody :). OFC walka wygrana i kupa szmalu zaoszczędzona, postaram się w najbliższym czasie skręcić poradnik :), bo to jak oryginalnie to zrobili to jest porażka :facepalm:, ale spokojnie można poprawić OOOO i ich genialnych inżynierów :kox:

Poza tym walczyłem też z ząbkowaniem opon z tyłu :P Sporo się działo przez ostatnie 3 dni ;).

Z pukaniem powalczę w wolnym czasie, więc pewnie dopiero za miesiąc niestety :/ problem nie jest dotkliwy póki co, objawia się tylko na suchym betonie/ asfalcie, jak mocno kleją opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany, może przekładnia kierownicza pluzowana i przy mocnym obciążeniu się ździebko przemieszcza :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o tym, ale podobno u mnie przykręcona jest ok, jak sprawdzali na podnośniku przy okazji rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o drganie i nierówną prace wspomagania to ja taką przypadłość miałem (mechanik powiedział że muszę wymienić pompę wspomagania lub maglownicę)po przemyśleniu i przyjrzeniu się pracy spróbowałem naprawy na własną rękę.Wymontowałem pojemnik na płyn i co się okazało,w pojemniku jest sitko które było całkiem zatkane i ciśnienie wypchało go z osadzenia.Po wyczyszczeniu i osadzeniu( wciśnięciu go w swoje miejsce) zalaniu układu problem znikł i nie mam problemu do dziś. A miało mnie to kosztować wymianę dobrych części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być przyczyną - jakiś czas temu zauważyłem że jak auto się zagrzeje kręcąc kierą w lewo lub w prawo czuć na kierze stuk- przeskok :eusathink:dodam tylko że dzieje się to tylko na ciepłym silniku albo po przejechaniu kilku km :facepalm: rano jak pale auto na zimnym silniku jest wszystko ok. :wink: gdzie ewentualnie szukać problemu :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mój ojciec kupił niedawno A4 B8 2.0 CAGA w wersji Avant i ma dokładnie to samo, również nie możemy dojść o co chodzi.

Może ktoś uporał się z tym problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeskoki podobno są powodowane przez wałek kierowniczy - wina podobno krzyżaka. Obecnie jest moje auto w ASO i mają to zdiagnozować. Jak krzyżak to go wymienię i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o drganie i nierówną prace wspomagania to ja taką przypadłość miałem (mechanik powiedział że muszę wymienić pompę wspomagania lub maglownicę)po przemyśleniu i przyjrzeniu się pracy spróbowałem naprawy na własną rękę.Wymontowałem pojemnik na płyn i co się okazało,w pojemniku jest sitko które było całkiem zatkane i ciśnienie wypchało go z osadzenia.Po wyczyszczeniu i osadzeniu( wciśnięciu go w swoje miejsce) zalaniu układu problem znikł i nie mam problemu do dziś. A miało mnie to kosztować wymianę dobrych części.

aj ,Ci mechanicy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie trwa walka z ubezpieczycielem. Krzyzak zostawiłem na sam koniec

---------- Post dopisany 01-06-2014 at 10:12 ---------- Poprzedni post napisany 21-05-2014 at 20:10 ----------

Ja już jestem po wymianie krzyżaka. Impreza ta w ASO kosztowała 930 zł. Efekt: stuki, przeskoki i lekki luz zniknął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A którą rewizję ? bo widzę że jest już G :P i kosztuje koło 900zł nowa :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wezmę z auta fakturę to napisze. Na część miałem 20 % rabatu?

---------- Post dopisany at 11:35 ---------- Poprzedni post napisany at 10:49 ----------

Części: 8k1419753G 789 zł i N10518405 x2 3,84 zł. Robocizna 141,45 ale samemu możesz wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze u mnie jest taka sytuacja, że przy cofaniu i skręconej kierownicy max w prawo słychać dość głośne stuki jakby coś przeskakiwało. Ciekawe czy to wina tego krzyżaka czy raczej przegub :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...