Dev Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 zapodaj jeszcze płyn hamulcowy a potem staraj sie to stopniowo odkręcac
wesz82 Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 Koledzy pomocy!!! Próbowałem dzisiaj wykręcić kata w celu wybebeszenia i za nic nie mogę odkręcić śrub. Rogal stwierdził że mam zapchany katalizator na amen. Jak odkręcić te śruby?? Psikałem WD40 ale nic nie pomogło. gdyby nakrętka stawiała większy opór to odkręcaj w systemie 2/1 tzn dwa obroty odkręcasz a jeden zakręcasz żeby jej nie zerwać.WD-ek potrzebuje czasem dłużej popracować żeby coś pomógł.
skalarx Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 dzięki za porady. jutro lub pojutrze powinien przyjść tłumik dedykowany ultera. Nie wiecie czy dużo jest roboty przy zmianie? Ile tych nieszczęsnych śrób muszę odkręcić. Bo jeżeli dużo, może pojechać do jakiegoś tłumikarza i przy okazji poprosić o odkręcenie kata
Buczo Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 A ja mam takie pytanie. Bo ja np. mam 2 sondy w katalizatorze. 1 zaraz za turbina w kacie, a druga na koncu kata. Jak wybebesze srodek, to bedzie cacy i nie bedzie problemow? W koncu po cos te sondy tam sa. Pozatym sa to sondy regulacyjne, wiec co w momencie wolnego przelotu spalin? Na 1 i drugiej bedzie to samo, a chyba na 1 powinno byc cos innego, a na 2 cos innego. Ktos moze mnie uswiadomic ?
Dev Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 uświadamiać to Cię może ale ponętna i seksowna sąsiadka w pończoszkach i szpilkach tutaj nie ma gdybania jak wyprujesz kata to od razu bedziesz miał nielichy problem a auto bedzie żarło ze 30l/100km czyli wniosek jest jeden, w tym silniku podstawa to sprawny kat i sondy bo jak tematu nie dopilnujesz to bedziesz sie modlił o udział w OPEC
Buczo Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 uświadamiać to Cię może ale ponętna i seksowna sąsiadka w pończoszkach tutaj nie ma gdybania jak wyprujesz kata to od razu bedziesz miał nielichy problem a auto bedzie żarło ze 30l/100km czyli wniosek jest jeden, w tym silniku podstawa to sprawny kat i sondy bo jak tematu nie dopilnujesz to bedziesz sie modlił o udział w OPEC OMG. To mnie pocieszyles. Nie wiem, co z tym autem jest, ale coraz bardziej sie przekonuje,ze tu wszystko musi byc na cacy. Ciekawe ile nowy kat.
Leman Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 sorki...podepne się dzisiaj mechanior obejrzal mojego kata ....przy 1050 rpm wpada w fatalny rezonans...massakra ale nie o tym...musze go wywalic ..i teraz co robic, czy rozpruc kata i wstawic w srodek rurke czy wyciac go calego i wstawic gola rurke szaman powiedzial mi przy okazjii ze ceny skupu katalizatorow kosmicznie spadly i on moze mi zaplacic za niego w calosci razem z pucha 50 PLN?? Wymiana laczynika elastycznego i wywalenie kata powiedzial 180 PLN.....dobrze gada ?? acha jak to jest z tymi łącznikami-taki zwykły będzie ok ??
Dev Opublikowano 12 Października 2008 Opublikowano 12 Października 2008 sorki...podepne się dzisiaj mechanior obejrzal mojego kata ....przy 1050 rpm wpada w fatalny rezonans...massakra ale nie o tym...musze go wywalic ..i teraz co robic, czy rozpruc kata i wstawic w srodek rurke czy wyciac go calego i wstawic gola rurke szaman powiedzial mi przy okazjii ze ceny skupu katalizatorow kosmicznie spadly i on moze mi zaplacic za niego w calosci razem z pucha 50 PLN?? Wymiana laczynika elastycznego i wywalenie kata powiedzial 180 PLN.....dobrze gada ?? acha jak to jest z tymi łącznikami-taki zwykły będzie ok ?? było na forum uzyj szukajki tak w skrócie to obudowe kata zostaw i srodek potraktuj prętem z młotkiem i po temacie turbina odzyje
adams78 Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 tak w skrócie to obudowe kata zostaw i srodek potraktuj prętem z młotkiem i po temacie turbina odzyje Rozsądniej będzie wstawić przelot lub rurę 2,5". Choćby dlatego, że sprzedając kata modyfikacja sama się finansuje. Przelotu nie praktykowałem, rura jest cacy.
Rekomendowane odpowiedzi