s27 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 a słyszałeś o takim czymś jak akcja serwisowa?? Spoko o akcji wiedziałem jako jeden z pierwszych w PL jak i możliwości regeneracji, w moim wymienili jeszcze w ramach gwarancji mobilności 2008r. na 073MX i akcja już nie dotyczyła w 2013r. padła jedna szt. i serwis się wypiął ( został oddany do regeneracji, znam temat bo sprzedałem Passata znajomej ) ogólnie temat mało ciekawy ale sporo można poczytać na forum Passata bo w nim wsadzili SIEMENSA do 2.0 - 16V TDI BKP 140KM i BMR 170KM a 2 moich znajomych popłyneło na kwotę około 7 tys. zł. przez szczęśliwe wtryski Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA !!!!!! https://sites.google.com/site/1810martin/siemens-pd-piezo-injectors
SotoM Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 moze inaczej to wyglada na VW w lutym 2013r powstała akcja dla silników Audi BRD w marcu mi zmieniali i mam na nie 2lata gwarancji.
Pawelkiwi Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 I w VW i w Audi na aukcji serwisowej sami w ASO proponują przy jakichkolwiek czynnościach serwisowych sprawdzają dostępne akcje serwisowe a w nich na 100% wymiana wadliwych pompowtrysków nawet jeśli auto jeździ. Dawniej tak trzeba było by auto stanęło i trzeba było walczyć. Potem wystarczyło by stanęło na uszkodzonym 1 szt pompowtrysku i wymieniali 1 szt. Teraz wymieniają przy sprawnym wszystkie.
Flaha Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Silnik 2.0 TDI 140KM oznaczenie BPW, koła 235/45/17, od roku wywalony DPF, EGR zaślepiony blaszką posiadającą 8,5mm otwór za podpowiedzią Piotrsoba. Teraz gdy niemal cały czas gdy jeździ nim moja żona (cykl mieszany ale głównie podmiejska trasa) spalanie wychodzi na FIS 6,3-6,6, gdy dopadnę do auta ja, spalanie jest 6,7-6,9 (ta sama trasa). Latem gdy cały czas włączona jest klima pokazuje mi coś ok 7,2-7,3. Co do rzekomych wymagań tych silników jeśli chodzi o jakość paliwa - z uwagi na bliskość granicy wlewam białosruską ropkę, którą mam w cenie 4,5zł, przywiezioną pod dom i spuszczoną przez brata słowianina prosto baka jego beemki (8 letnie BMW serii 5). Skoro to białoruskie auto już tyle na tej ropie jeździ bezawaryjnie przez granicę zarabiając na siebie to i ja nie widzę obaw. Robię tak już któryś tam z rzędu rok (roczne przebiegi ok. 30kkm) i nic złego się nie dzieje, auto jeździ czy to lato czy zima bez żadnego problemu tak samo jak wcześniej jeździło na ropce z Orlenu...
marda16 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 U mnie pokazuje średnio trasa 7,4-7,6 automat + klima włączona nic nie wywalałem:grin:
Pawelkiwi Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Tak jak gdzieś już pisałem. Trasa Kraków - Makarska Chorwacja. Przeważnie tempomat ustawiony 140km/h, ale czasami było 240km/h a czasami 2 godziny w korku na bramkach. 5 osób, bagażnik full. Opony 235/18 Klima ON AWD, DPF OFF, chip 220KM Spalanie 6,9l/100km Natomiast cykl miejski, sam w samochodzie, przy mojej nodze nawet 13l/100km. Zawsze różnice będą duże = porównywanie z głową.
piotrsob1 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Co do rzekomych wymagań tych silników jeśli chodzi o jakość paliwa - z uwagi na bliskość granicy wlewam białosruską ropkę, którą mam w cenie 4,5zł, przywiezioną pod dom i spuszczoną przez brata słowianina prosto baka jego beemki (8 letnie BMW serii 5). Skoro to białoruskie auto już tyle na tej ropie jeździ bezawaryjnie przez granicę zarabiając na siebie to i ja nie widzę obaw. Robię tak już któryś tam z rzędu rok (roczne przebiegi ok. 30kkm) i nic złego się nie dzieje, auto jeździ czy to lato czy zima bez żadnego problemu tak samo jak wcześniej jeździło na ropce z Orlenu... Też bym tak chciał Bez dwóch zdań, ichniejsze paliwo jest o niebo lepsze od tego co kupujemy u nas na stacjach, nikt tam paliwa nie podrabia, nie dolewa jakichś badziewnych estrów roślinnych, bo i po co Kilka razy miałem możliwość przetestowania białoruskiego napędu i powiem szczerze, jak bym miał możliwość wyboru tankować po 5,40 na Orlenie albo w tej samej cenie białoruski z bańki , to i tak lał bym ten od Łukaszenki
wszary Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 U mnie w tej chwili codzienna droga do pracy 30km w jedną i drugą stronę. Połowa trasa, połowa miasto = 7,5l - Silnik 170KM.
tomasm64 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Ostatnio jechałem trasę Olsztyn -Mrągowo - Białystok - Mrągowo Olsztyn (ok.460km, droga bardzo różna) średnio 120/h(czasami 160/h) i spalił mi zgodnie z FIS'em 6,2. Tankuję od zawsze na Orlenie i nigdy jeszcze nie narzekałem.
SotoM Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Przeważnie tempomat ustawiony 140km/h, ale czasami było 240km/h . I tu jest moj kolejny problem dlaczego nie moge tego siegnac.a w/g mnie to tą predkosc powinna osiagac bez problemu. Max 230 i to po rozkiwaniu sie...
VesslaN Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 2.0 TDI 140 KM BPW 215/50/R17 A tak ogółem bierz samochód w którym całość a zwłaszcza "serducho" jest w lepszej kondycji, bo na nic Ci spalanie mniejsze 0,5-1l skoro będzie coś się sypać ! 1
Pawelkiwi Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 SotoM: Przed programem ta prędkość nie była osiągalna.
SotoM Opublikowano 18 Maja 2014 Opublikowano 18 Maja 2014 Tak tez myslalem....-fabryczny kaganiec.... Ale to tez dziwne bo ja nie raz wycisne ze swojej licznikowe 235km/h.
Pawelkiwi Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 U mnie w górnych granicach wskazań prędkościomierza pokrywa się ze wskazaniami GPS. Na oryginale 230 było osiągalne z wiatrem w plecy i z góry. Potem był program 190KM i ta wartość była osiągalna na płaskim. Więc jak widać 20KM a taki mały przyrost V-max ale to normalne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się