juby_p Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Kolego maksimum jedna modyfikacja, którą tuner może Ci zrobić jak przyjedziesz. Przywieziesz FMIC to założy Ci gratis FMIC. Przyjedziesz z turbiną to turbinę a jak przywieziesz obie rzeczy to za jedną dopłacisz proste. Ty chyba nie zrozumiałeś co tuner do ciebie napisał, bo na pewno tu nie chodziło o montaż
Gibons Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 Więc dopytam. Ja to tak zrozumiałem. Na forum bodajże a3 też przeczytałem że w cenie była 1 modyfikacja.
juby_p Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Więc dopytam. Ja to tak zrozumiałem. Na forum bodajże a3 też przeczytałem że w cenie była 1 modyfikacja. myślę ze strojenie jednej modyfikacji już wykonanej, tylko dlaczego FMIC należy do nich to nie wiem:)
baszmak7 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 No więc tak info jest takie:Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne: Diesel: Sterowniki EDC15 cena po rabacie 1000zł Sterowniki EDC16 cena po rabacie 1000zł Sterowniki EDC17 cena po rabacie 1100zł niezależnie od liczby cylindrów. Benzyna: Sterowniki ME7 grupa VAG cena po rabacie 1100zł Sterowniki MED9 grupa VAG cena po rabacie 1250zł Sterowniki MED17 grupa VAG cena rabacie 1400zł Inne sterowniki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych. Samochody w których modyfikację wykonuje się przez wyciągnięcie sterownika silnikowego (roczniki 2009 i nowsze): Diesel 4 cylindry 1500zł Diesel 5-6 cylindrów 1600zł (cena uwzględnia zwyżkę za napęd 4x4) Diesel 8 cylindrów 2000zł (cena uwzględnia zwyżki za napęd 4x4 i automat) Benzyna VAG 1700zł Do wszystkich cen należy doliczyć 100zł za automat i 100zł za napęd 4x4. Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo". Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami. Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł. Teraz prosiłbym NA PRAWDĘ zainteresowane osoby o wpisanie się na listę. Tak żebym mógł zorientować się ile jest chętnych osób i przedstawić listę tunerowi. Ja w między czasie będę orientował się jakie będą terminy i do kiedy będzie można się zapisać. Zaczynam ja - listę kopiujemy dopisujemy się i puszczamy dalej. 1.Gibons - Audi A4 - 2008r - CAGA - 143PS 2. nie ogarniam tej różnicy w cenach,tuner bardziej sie spoci? "maksimum jedna modyfikacja" mhm czyli jak mam większe turbo to ok ale jak dołożyłem fmic to już sie nie łapie i muszę dopłacić? ten tekst rozbawił pewnie niejednego Kolego maksimum jedna modyfikacja, którą tuner może Ci zrobić jak przyjedziesz. Przywieziesz FMIC to założy Ci gratis FMIC. Przyjedziesz z turbiną to turbinę a jak przywieziesz obie rzeczy to za jedną dopłacisz proste. Mówimy o Dynosofcie w Katowicach inaczej Aligator. Temat również dotyczy Dynosoftu ceny znacie kto jest chętny niech się wpisuje. Muszę wiedzieć ile osób jest chętnych. Ci którzy chcą robić w kreatorze mocy czy w innych kreatorach niech robią tam. kolega sam to wkleiłeś i nie ogarniasz tekstu? jaki montaż? przecież pisze wyraźnie tylko o sofcie-cenach samego softu, jego wgraniu,ceny kosmos,może tu jakis pośrednik się podpiął pod ofertę
Gibons Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 Dzwoń pytaj o ceny kto Ci broni ? bądź tu człowieku dobry i załatw coś trochę taniej. W takim razie niech każdy jedzie indywidualnie na pewno będzie miał taniej. Tak pier**** jakbyście nie wiedzieli ile mniej więcej tunerzy za takie coś wołają. Zadzwoń na Warszawę do R-Performance albo do Bielska do Compsportu i zapytaj ile biorą. Dla porównania w Wawie jest trochę taniej, ale chcąc zamontować turbo tutaj jest cena 350zł a tam 600zł i już się wyrównuje. Dodaj benzynę podejrzewam że samochód tak czy siak trzeba zostawić więc koszty rosną. Można też jechać do P.Józka i wrzuci jakiegoś gotowca te 300zł taniej.
baszmak7 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Dzwoń pytaj o ceny kto Ci broni ? bądź tu człowieku dobry i załatw coś trochę taniej. W takim razie niech każdy jedzie indywidualnie na pewno będzie miał taniej. Tak pier**** jakbyście nie wiedzieli ile mniej więcej tunerzy za takie coś wołają. Zadzwoń na Warszawę do R-Performance albo do Bielska do Compsportu i zapytaj ile biorą. Dla porównania w Wawie jest trochę taniej, ale chcąc zamontować turbo tutaj jest cena 350zł a tam 600zł i już się wyrównuje. Dodaj benzynę podejrzewam że samochód tak czy siak trzeba zostawić więc koszty rosną. Można też jechać do P.Józka i wrzuci jakiegoś gotowca te 300zł taniej.taniej ? człowieku zejdź na ziemię
Gibons Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 Tak w moim przypadku w R-Performance cena była mniejsza niż w Dynosoft, ale zwyczajnie tak czy siak nie opłaca mi się tam jechać. Za daleko do tego ja wsadzam jeszcze turbo tutaj za 350zł dokładają a tam cena 600zł. Sam soft był taniej niż w Dyno. Proponuję podzwonić popytać a potem pisać i śmiać się. Chyba że Ty załatwisz na lepszych warunkach ?
MARCIN607 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Gibons daj spokój. Niech każdy stroi na własną rękę bo na końcu wyjdzie że przycioles na tym no darmowy,soft itp. Pany a warunki podane są przez tunera,wiec jak komuś nie,pasuje to omija temat szerokim łukiem i finito a,nie Chłopak chciał dobrze a,musi się.z.wami szarpać!!! ---------- Post dopisany at 15:45 ---------- Poprzedni post napisany at 15:43 ---------- Aaaa ostatnio za samą korektę płaciliśmy 900zł. I było to już po znizkach.
baszmak7 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 panowie ponieważ tamten wątek jakis mało obiektywny człowiek zamknął,chciałem zapytać jak to jest z tymi cenami w końcu w dynosofcie,po co ktoś zamknął wątek? przcież forum jest od luźnej wymiany zdań
daniels Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 z czego tu robić problem,każdy ma wybór nie dalej jak w Płocku macie jubego_p ogarnia softy 1.9/2.0tdi gtb i inne gady i dysponuje dynometem,cenowo atrakcyjnie popytajcie,tu soft od Piotrka http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/soft-juby_p-326755/
wojtek7255 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Kolego ten juby_p to Ci płaci, że go tak w każdym temacie chwalisz. Prawie w każdym temacie odnośnie tunigu gtb piszesz a juby_p to to tamto jaki on to niby najlepszy jest. Robi się to nudne
Gibons Opublikowano 22 Maja 2014 Autor Opublikowano 22 Maja 2014 Wątek został zamknięty bo szerzycie jakieś dziwne teorie. Zamiast Ci którzy są chętni się zapisywać. Aligator jest znany nie od dzisiaj. Znam trochę samochodów, które robił i wiem że żadnych problemów potem nikt nie miał. Czy cena 1000zł za b8 z 2008r to jakaś przesada ? nie sądzę. Dzisiaj dzwoniłem jeszcze do Compsportu i powiedzieli za to samo 2000zł więc 50% więcej. Nie wiem jak wy, ale ja osobiście boję się oddać samochód do kogoś o kim opinii nie słyszałem. Wolę dać parę stów więcej a mieć pewność że nic się nie wysypie potem. Dziwnę że na forum A3 zakończyli już bodajże VIII turę tuningu gdzie osób zapisanych było chyba koło 30 i nikt nic nie narzekał, a tutaj drogo to nie pasuje tamto nie pasuje Niestety za takie usługi się płaci w szczególności jak ktoś ogarnia temat i robi to od początku do końca indywidualnie i tak że potem nikt nie beczy że mu wtryski padły czy turbo się wysrało. Ja robię na własną rękę bo widzę że inaczej się nie da.
mcemsi Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Gibons szacun za starania ale nikt tu mnie szerzy teorii. Problem myślę głównie w kosztach które jednak chyba nie do końca okazały się tak atrakcyjne z tytułu grupowego zlecenia. Mówisz 1000 za B8 - OK za tyle to ja decyduje sie bez wiekszego problemu ale jak czytam , że w moim przypadku robi sie prawie 2 razy wiecej to jednak aż tyle to dla mnie nie jest warte. Ponadto co w tej usłudze aż tyle kosztuje jeżeli tuner chce w normalnej stawce 2000 (!) ? . Może ktoś to obiektywnie wyjasnić ? Ja rozumiem , że wiedza , że wyspecjalizowany zapewne sprzęt , że czas , że starania , że nikt tu nikogo do niczego nie zmusza itd-itd . Nie wiem być może te ceny są jakie są bo są tacy co tyle są w stanie zapłacic. To ile ci ludzie tam zarabiają ? Ile tam maja za godzinę ? Mozna sie przyuczyc ?
daniels Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Kolego ten juby_p to Ci płaci, że go tak w każdym temacie chwalisz. Prawie w każdym temacie odnośnie tunigu gtb piszesz a juby_p to to tamto jaki on to niby najlepszy jest. Robi się to nudne chwale goscia bo jest b.dobry i jest alternatywą dla grupy 1.9/2.0tdi spośród rozsławionych tunerów,nie robi masówki tylko podchodzi indywidualnie ale powiem ci że wiem po co założyłeś drugie konto,mądremu 2 słowa wystarczą miej odwagę i pisz z prawdziwego konta :hi:pozdro
wojtek7255 Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 o jakie drugie konto Ci chodzi ? Wchodze w ten temat co drugi temet to Twoj post. Jak ktoś jest dobry to nie potrzebuje takiej reklamy jaką mu robisz. Juby nie sądze żęby CI kazał pisac w każdym temacie o jego zasługach. NIe spotkałem sie z reklamami WIELKICH tunerów. Masówkę to wiesz kto może robić.
afroo. Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Wątek został zamknięty bo szerzycie jakieś dziwne teorie. Zamiast Ci którzy są chętni się zapisywać. Aligator jest znany nie od dzisiaj. Znam trochę samochodów, które robił i wiem że żadnych problemów potem nikt nie miał. Czy cena 1000zł za b8 z 2008r to jakaś przesada ? nie sądzę. Dzisiaj dzwoniłem jeszcze do Compsportu i powiedzieli za to samo 2000zł więc 50% więcej. Nie wiem jak wy, ale ja osobiście boję się oddać samochód do kogoś o kim opinii nie słyszałem. Wolę dać parę stów więcej a mieć pewność że nic się nie wysypie potem. Dziwnę że na forum A3 zakończyli już bodajże VIII turę tuningu gdzie osób zapisanych było chyba koło 30 i nikt nic nie narzekał, a tutaj drogo to nie pasuje tamto nie pasuje Niestety za takie usługi się płaci w szczególności jak ktoś ogarnia temat i robi to od początku do końca indywidualnie i tak że potem nikt nie beczy że mu wtryski padły czy turbo się wysrało. Ja robię na własną rękę bo widzę że inaczej się nie da. Potwierdzam, w przypadku CompSportu i TFSI cena zaczyna się od 2000zł, sam się orientowałem bo tam chciałem się udać. Cena obejmuje hamownię, diagnostykę przed softem i sam soft. Gdyby coś się wysrało lub wymagałoby poprawki to cena oczywiście rośnie. W tym przypadku Aligator jest tańszy (1250zł) i to plus. Zmartwił mnie tylko tekst "Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami. Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł." Osobiście chciałbym, żeby tuner przed softem przeprowadził diagnostykę i był pewien tego, na czym ma pracować. Sam nie pozwoliłbym grzebać bez jakiejkolwiek diagnostyki, a tutaj wygląda na to, że Aligator trochę z łachy przeprowadzi diagnostykę za jedyne dwie stówki. I nie mówię oczywiście o lejącej się oliwie z miski czy ewidentnych niesprawnościach, a przykładowo o drobnych i niezauważalnych w codziennym użytkowaniu usterkach (np. przepływka, drobne nieszczelności, słaba pompa itp), z którymi softu już wykonać nie możemy bądź jest to utrudnione.
st4yKool Opublikowano 22 Maja 2014 Opublikowano 22 Maja 2014 Niedlugo compsport zrowna sie cenami z ABT )) MRC juz dogonili jak widze..
daniels Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 o jakie drugie konto Ci chodzi ? Wchodze w ten temat co drugi temet to Twoj post. Jak ktoś jest dobry to nie potrzebuje takiej reklamy jaką mu robisz. Juby nie sądze żęby CI kazał pisac w każdym temacie o jego zasługach. NIe spotkałem sie z reklamami WIELKICH tunerów. Masówkę to wiesz kto może robić.człowieku nie bądź żałosny,nie prowokuj bo zaraz napisze o twoim prawdziwym nicku i przestaniesz palić Jana z małej wioski i za przeproszeniem odpi...ol się od mojej osoby,spotkamy się twarzą w twarz i wtedy powiedz mi ci leży na wątrobie
simon80bl Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Ja jakieś 6 miesięcy temu pytałem Aligator'a telefonicznie to powiedział 2k zł. B8 1.8 TFSI 160 KM. Wtedy się nie zdecydowałem. Jakby teraz było 1400 bez ukrytych kosztów typu hamownia, diagnostyka itp - to by było nieźle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się