Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grupowy ChipTuning Dynosoft Katowice


Gibons

Rekomendowane odpowiedzi

to może zrobimy listę chętnych? Już wstępnie rozmawiałem z MRMOTORS w sprawie mojego auta więc może grupowo będzie zniżka. Dopytam ilu trzeba nam chętnych na grupowy

1. sebeksitek

2. Awra

3. krzysiekvtec

4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista chetnych do MrMotors

1. sebeksitek

2. Awra

3. krzysiekvtec

4. wiesniak A4 B7 BPW Quattro

5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie rozmawiałem z Dynosoftem i czekam na info. Ma mi wysłać na email co i jak więc jeszcze trochę cierpliwości i będziemy wszystko wiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłbym chętny w okolicach lipca (Kraków) interesuje mnie cena a4 b7 2007r 2.0 tdi BRD quattro 170hp jeśli jeszcze tyle pozostało :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. I ja bym się zdecydował - KrK albo Wawa lipiec sierpień. Octavia II BXE ciut słabo ciągnie w porównaniu do AFN :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli śląsk, lub małopolska po 10 lipca to pisze się na to!

Audi A4 1.8T AJL 180km quattro 99'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem dziś do Chip tuning, podniesienie mocy, usuwanie filtra dpf, filtr cząstek stałych.

Przy min. 3 chętnych można negocjować już cenę. Przy moim silniku koszt w standardzie bez zniżek to 1400 zł. Proponuję do końca miesiąca zamknąć listę i działać w czerwcu. Czekam jeszcze na informację zwrotną z MRMOTORS. Prośba o wpisywanie się na listę jedynie zdecydowanych na 100% osób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na 100% napiszesz ile trzeba zapłacić to ja na 100% się pojawię, jak narazie jestem na 100% chętny :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od ilości chętnych dlatego tak jak pisałem proponuję do końca miesiąca dać sobie czas na zastanowienie i zamknięcie listy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja poczekam na propozycje Gibonsa w okolicach Śląska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2010 2.0 CAGA na 100% Czekam na rozwiązanie sprawy max do końca miesiąca potem załatwiam indywidualnie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie ceny jak już będziecie wiedzieć może tęż bym się załapał ze swoim jak cena będzie dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak info jest takie:

Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:

Diesel:

Sterowniki EDC15 cena po rabacie 1000zł

Sterowniki EDC16 cena po rabacie 1000zł

Sterowniki EDC17 cena po rabacie 1100zł

niezależnie od liczby cylindrów.

Benzyna:

Sterowniki ME7 grupa VAG cena po rabacie 1100zł

Sterowniki MED9 grupa VAG cena po rabacie 1250zł

Sterowniki MED17 grupa VAG cena rabacie 1400zł

Inne sterowniki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych.

Samochody w których modyfikację wykonuje się przez wyciągnięcie sterownika silnikowego (roczniki 2009 i nowsze):

Diesel 4 cylindry 1500zł

Diesel 5-6 cylindrów 1600zł (cena uwzględnia zwyżkę za napęd 4x4)

Diesel 8 cylindrów 2000zł (cena uwzględnia zwyżki za napęd 4x4 i automat)

Benzyna VAG 1700zł

Do wszystkich cen należy doliczyć 100zł za automat i 100zł za napęd 4x4.

Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo".

Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami. Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł.

Teraz prosiłbym NA PRAWDĘ zainteresowane osoby o wpisanie się na listę. Tak żebym mógł zorientować się ile jest chętnych osób i przedstawić listę tunerowi. Ja w między czasie będę orientował się jakie będą terminy i do kiedy będzie można się zapisać. Zaczynam ja - listę kopiujemy dopisujemy się i puszczamy dalej.

1.Gibons - Audi A4 - 2008r - CAGA - 143PS

2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak info jest takie:

Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:

Diesel:

Sterowniki EDC15 cena po rabacie 1000zł

Sterowniki EDC16 cena po rabacie 1000zł

Sterowniki EDC17 cena po rabacie 1100zł

niezależnie od liczby cylindrów.

Benzyna:

Sterowniki ME7 grupa VAG cena po rabacie 1100zł

Sterowniki MED9 grupa VAG cena po rabacie 1250zł

Sterowniki MED17 grupa VAG cena rabacie 1400zł

Inne sterowniki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych.

Samochody w których modyfikację wykonuje się przez wyciągnięcie sterownika silnikowego (roczniki 2009 i nowsze):

Diesel 4 cylindry 1500zł

Diesel 5-6 cylindrów 1600zł (cena uwzględnia zwyżkę za napęd 4x4)

Diesel 8 cylindrów 2000zł (cena uwzględnia zwyżki za napęd 4x4 i automat)

Benzyna VAG 1700zł

Do wszystkich cen należy doliczyć 100zł za automat i 100zł za napęd 4x4.

Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo".

Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami. Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł.

Teraz prosiłbym NA PRAWDĘ zainteresowane osoby o wpisanie się na listę. Tak żebym mógł zorientować się ile jest chętnych osób i przedstawić listę tunerowi. Ja w między czasie będę orientował się jakie będą terminy i do kiedy będzie można się zapisać. Zaczynam ja - listę kopiujemy dopisujemy się i puszczamy dalej.

1.Gibons - Audi A4 - 2008r - CAGA - 143PS

2.

nie ogarniam tej różnicy w cenach,tuner bardziej sie spoci? :polew:

"maksimum jedna modyfikacja" mhm czyli jak mam większe turbo to ok ale jak dołożyłem fmic to już sie nie łapie :facepalm: i muszę dopłacić? ten tekst rozbawił pewnie niejednego :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak info jest takie:

Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:

Diesel:

Sterowniki EDC15 cena po rabacie 1000zł

Sterowniki EDC16 cena po rabacie 1000zł

Sterowniki EDC17 cena po rabacie 1100zł

niezależnie od liczby cylindrów.

Benzyna:

Sterowniki ME7 grupa VAG cena po rabacie 1100zł

Sterowniki MED9 grupa VAG cena po rabacie 1250zł

Sterowniki MED17 grupa VAG cena rabacie 1400zł

Inne sterowniki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych.

Samochody w których modyfikację wykonuje się przez wyciągnięcie sterownika silnikowego (roczniki 2009 i nowsze):

Diesel 4 cylindry 1500zł

Diesel 5-6 cylindrów 1600zł (cena uwzględnia zwyżkę za napęd 4x4)

Diesel 8 cylindrów 2000zł (cena uwzględnia zwyżki za napęd 4x4 i automat)

Benzyna VAG 1700zł

Do wszystkich cen należy doliczyć 100zł za automat i 100zł za napęd 4x4.

Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo".

Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami. Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł.

Teraz prosiłbym NA PRAWDĘ zainteresowane osoby o wpisanie się na listę. Tak żebym mógł zorientować się ile jest chętnych osób i przedstawić listę tunerowi. Ja w między czasie będę orientował się jakie będą terminy i do kiedy będzie można się zapisać. Zaczynam ja - listę kopiujemy dopisujemy się i puszczamy dalej.

1.Gibons - Audi A4 - 2008r - CAGA - 143PS

2.

nie ogarniam tej różnicy w cenach,tuner bardziej sie spoci? :polew:

"maksimum jedna modyfikacja" mhm czyli jak mam większe turbo to ok ale jak dołożyłem fmic to już sie nie łapie :facepalm: i muszę dopłacić? ten tekst rozbawił pewnie niejednego :grin:

Takich wymagań to nawet nie jedna kobieta nie ma..... masakra :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to są tzw a4-klubowe ceny to ile % więcej wychodzą stawki normalne ? Troche chyba powalają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u kreatorów mocy w benzynie bez zniżek dla mojego auta krzykneli 1400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak info jest takie:

Samochody w których można wykonać modyfikację przez złącze diagnostyczne:

Diesel:

Sterowniki EDC15 cena po rabacie 1000zł

Sterowniki EDC16 cena po rabacie 1000zł

Sterowniki EDC17 cena po rabacie 1100zł

niezależnie od liczby cylindrów.

Benzyna:

Sterowniki ME7 grupa VAG cena po rabacie 1100zł

Sterowniki MED9 grupa VAG cena po rabacie 1250zł

Sterowniki MED17 grupa VAG cena rabacie 1400zł

Inne sterowniki - rabat wg indywidualnych ustaleń telefonicznych.

Samochody w których modyfikację wykonuje się przez wyciągnięcie sterownika silnikowego (roczniki 2009 i nowsze):

Diesel 4 cylindry 1500zł

Diesel 5-6 cylindrów 1600zł (cena uwzględnia zwyżkę za napęd 4x4)

Diesel 8 cylindrów 2000zł (cena uwzględnia zwyżki za napęd 4x4 i automat)

Benzyna VAG 1700zł

Do wszystkich cen należy doliczyć 100zł za automat i 100zł za napęd 4x4.

Promocja dotyczy seryjnych silników, maksimum jedna modyfikacja (większe wtryski lub niewiele większe turbo lub fmic itp). Ponieważ w poprzednich edycjach pojawiały się niedomówienia informuję że przez termin "niewiele większe turbo" rozumiem seryjne turbo o zbliżonym rozmiarze (np. turbo asz lub arl do asv czy alh). Jakakolwiek hybrydowa turbina to nie jest "niewiele większe turbo".

Bardzo proszę o przyjeżdżanie sprawnymi pojazdami. Z przykrością muszę stwierdzić, że w poprzednich edycjach często zdarzało się że przyjeżdżały samochody niesprawne. Dlatego bardzo proszę o nieprzyjeżdżanie samochodami którymi gołym okiem widać wycieki np. w układzie dolotowym, w zaworze EGR, z wahaniami mocy podczas przyspieszania, z pojawiającym się trybem awaryjnym itd. W przypadku przyjechania samochodem z takimi usterkami należy liczyć się z dodatkowymi kosztami. Zryczałtowany koszt diagnostyki i sprawdzenia samochodu na hamowni przed tuningiem w przypadku niemożności wykonania tuningu z powodu złego stanu technicznego to 200zł.

Teraz prosiłbym NA PRAWDĘ zainteresowane osoby o wpisanie się na listę. Tak żebym mógł zorientować się ile jest chętnych osób i przedstawić listę tunerowi. Ja w między czasie będę orientował się jakie będą terminy i do kiedy będzie można się zapisać. Zaczynam ja - listę kopiujemy dopisujemy się i puszczamy dalej.

1.Gibons - Audi A4 - 2008r - CAGA - 143PS

2.

nie ogarniam tej różnicy w cenach,tuner bardziej sie spoci? :polew:

"maksimum jedna modyfikacja" mhm czyli jak mam większe turbo to ok ale jak dołożyłem fmic to już sie nie łapie :facepalm: i muszę dopłacić? ten tekst rozbawił pewnie niejednego :grin:

Kolego maksimum jedna modyfikacja, którą tuner może Ci zrobić jak przyjedziesz. Przywieziesz FMIC to założy Ci gratis FMIC. Przyjedziesz z turbiną to turbinę a jak przywieziesz obie rzeczy to za jedną dopłacisz proste.

Mówimy o Dynosofcie w Katowicach inaczej Aligator. Temat również dotyczy Dynosoftu ceny znacie kto jest chętny niech się wpisuje. Muszę wiedzieć ile osób jest chętnych. Ci którzy chcą robić w kreatorze mocy czy w innych kreatorach :) niech robią tam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...