DaRo4422 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 WItam z poprzednich perypetii z Moim autkiem:/ Otóż nasunęła mi się myśl aby mojego "zajeżdżonego" awx zamienić avf... tylko czy sie da i który jest lepszy..... Proszę was o wskazówki:D ps. mam ten http://www.allegro.pl/item416821635_silnik_z_osprzetem_1_9_tdi_avf_130ps_vw_audi.html na oq...... Wyglada nieźle, sprzedawca ogarnięty<gadałem z nim> wydaje sie być spoko no i daje gware ze jak coś nie tak to możliwy zwrot przesyłki i kosztów montażu więc chyba wie co robi..... PoZDro:D
Jarol Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 AWX i AVF te takie same silniki różnią się tylko skrzynią biegów i sprzęgłem.
DaRo4422 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Ale co trzeba przekłądać?? czy kompletny avf <razem ze sprzęgłem> bedzie pasowa bezpośrednio do mojego a4 w którym jeszcze siedzi awx?? i czy okablowanie i komputer bedą sie zgrywać........... mam kompa z programem ok180koni więc fantastycznie byłoby gdyby pasował;]
GRazny Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 kolego... jeden ma 5 biegów... drugi 6 no to jak ten program na 180 koni ma pasować? przecież to są różne przełożenia... inny moment obrotowy (AVF ma 310 Nm i zupełnie inną krzywą!) jestem kompletnym laikiem w tych sprawach... ale na zdrowy rozsądek nie ma takiej możliwości... oczywiście nie wspominam o takich sprawach jak spasowanie z immobilizerem (bo raczej też nie będzie banglać)...
marewel Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 A co ma program silnika do skrzyni biegow? Zaloz sprzeglo od awx,slupek od avf i powinno smigac.
DaRo4422 Opublikowano 26 Września 2008 Autor Opublikowano 26 Września 2008 Moje a4 jest na warsztacie... wkładają do niego silnik od Passata<wyglada identyko tylko pokrywa wtryskiwaczy trochę sie rózni> sprzęgło i cały osprzęt pasuje. silnik jest wstawiony. Dzisiaj kable reszta pierdoł. jedna rzecz przez którą nie mogłem spać...... czy ten silnik bedzie chodził???????? Był to goły słupek, ale mechanicy mówili że cały osprzęt<chłod. oleju, pompa wys ciś itp> idealnie pasowało. Kupłem ten silnik z przebegiem 85 000 mil z rozbitego paska. Czy w ogóle w passatach były stosowane AWX? Gość który mi go sprzedał zapewnił że to Awx ale brak osłony na pasku rozrządu więc nie można tego stwierdzić:/ CO Wy o Tym sądzicie? bedzie biegało czy nie?
jaro4444 Opublikowano 26 Września 2008 Opublikowano 26 Września 2008 Jeśli pozostawiasz skrzynię 5 z AWX to przekładasz wszystko P&P bo to te same silniki. Jak chcesz przy okazji założyć skrzynię 6 to potrzebujesz dodtkowo: - skrzynię 6 z łapami, - sprzęgło kompletne z dwumasem 240 mm, - rozrusznik do 6, - wybierak biegów z cięgłami i drążkiem poprzecznym, - ramę pomocniczą zawieszenia ("sanki") od skrzyni 6 lub automatu, - poduszki pod łapy skrzyni biegów - jedna jest inna jak w 5b, - kostkę do czujnika wstecznego biegu od wiązki z silnika AVF lub np Leona (pasuje), - osłony termiczne od skrzyni 6 na czujniki i poduszki.
DaRo4422 Opublikowano 28 Września 2008 Autor Opublikowano 28 Września 2008 Thx za Pomoc:D Nie skrzynie zostaje. Po co mi 6. Mam w passacie<starych> b5fl i biegi jak dla mnie są za krótkie.... ja i tak z moim starym awx to jak to ktos powiedział na 1 i 2 biegu szukam grama przyczepności na 17'felach i 225x45 oponkach. Oczywiście to wszystko po Programie na ok170km ale nie byłem an hamowni. to sie czuje;] zadnych redukcji przy wyprzedzaniu na 5biegu przy 100km/h cos pięknego:D testowalem go i na tych kołach 247km/h na podlaczonym laptopie z vag rozwinąłem a na blacie ponad 230.... więc coś tu w chu pali ale i tak ejstem zadowolony:D aby tylko ten silniczek okazał sie dobry;] PzoDro;][br]Dopisany: 26 Wrzesień 2008, 15:30_________________________________________________Silnik chodzi;] jutro podciśnienie podłączymy i będzie widać co i jak;] na razie chodzi więc jest nadzieja;][br]Dopisany: 26 Wrzesień 2008, 21:33_________________________________________________Kiszka:/ załamka....... Silnik pochodził 2 godz..... wszystko było w porządku i nagle zaczął walić dymem........... Turbina zaczęła skrzypieć Pochodził nastepne 30 min i zeżarł 1,5 l oleju.......... Mech stwierdził że turbo ma staszny luż i podło........... Qrw!!!!A czy ten sam w końcu mógł by sie przestać psuć............... Tera Turbo z wymianą to kolejne ok 800zł....... zal.. To kia shuma 2 która wcześniej miałem tak sie nie psuła............
Musashi Opublikowano 28 Września 2008 Opublikowano 28 Września 2008 Kiszka:/ załamka....... Silnik pochodził 2 godz..... wszystko było w porządku i nagle zaczął walić dymem........... Turbina zaczęła skrzypieć Pochodził nastepne 30 min i zeżarł 1,5 l oleju.......... Mech stwierdził że turbo ma staszny luż i podło........... Qrw!!!!A czy ten sam w końcu mógł by sie przestać psuć............... Tera Turbo z wymianą to kolejne ok 800zł....... zal.. To kia shuma 2 która wcześniej miałem tak sie nie psuła............ ale to nie wina ani marki ani samochodu ze kuples zajezdzony silnik.
letallec Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 Kiszka:/ załamka..... Troche to dziwne ze pochodzil 2 godziny i się wywalił. Może program mu nie podszedł.
Musashi Opublikowano 29 Września 2008 Opublikowano 29 Września 2008 prawdopodobnie, to awaria z poprzedniego pojazdu. np, byl dzwon uszkodzony uklad chlodzenia, a silnik dalej pracowal. moze turbina byla juz zwalona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się