Armi 2 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 ja uzylem raz Motu Engine Clean w moim ex 2.5TDI (zeby pozybc sie syfu po LL) i jakos nic sie nie rozszczelnilo przez 2 lata... czy byly korzysci z tego to nie wiem, choc pewnie niektorym zaczalbym lepiej ciagnac i ciszej pracowac Ja też go raz zastosowałem tj. przed przejściem na syntetyk. Co to dało ? Lepsze samopoczucie EOT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Tommy zamówiłem granatową perforę więc jak coś to zapraszam Coś tam kiedyś pisałeś, że chciałbyś kierę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Tommy zamówiłem granatową perforę więc jak coś to zapraszam Coś tam kiedyś pisałeś, że chciałbyś kierę. Redżi PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Ive masz gdzieś fotke tego swojego przelotu pamiętasz jakiej średnicy jest Bo zastanawiam sie czy u siebie tego nie zrobić i zamiast tych puch wspawać tłumiki przelotowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 to seryjna srednica 2" , czyli 50mm , na końcu mam małą przelotową puszkę długosci 20cm , wywalony kat zostawiony środkowy przelotowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Dzieki Czyli od plecionki za turbo masz juz prostą rure beż zadnych plecionek aż do tej puchy 20cm, chyba też tak zrobie, była jakaś różnica w dynamice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Dzieki Czyli od plecionki za turbo masz juz prostą rure beż zadnych plecionek aż do tej puchy 20cm, chyba też tak zrobie, była jakaś różnica w dynamice tak od plecionki mam , środkowa puche przelotową i na końcu mam mała puche przelotowa bo bardzo buczało w zakresie 1600-2000obr , wolny wydech może z 3ps dał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Zanim coś kupie to jutro zrobie fotke podwozia jak to wygląda :gwizdanie: tą puche zastapiłes czymś takim http://allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-uni-przelotowy-cz-wa-i1381024005.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 dokładnie tak ,tylko moja jest bardziej prostokatna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Ive chciałes koło malnąć :kox: [br]Dopisany: 29 Grudzień 2010, 22:26_________________________________________________białe z czarnym napisem i takim logo PORSCHE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Ale znaczek przywalił Moim zdaniem czarne koło na ciemnym aucie ginie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swir88 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Ale znaczek przywalił Moim zdaniem czarne koło na ciemnym aucie ginie... Zgodze sie do ciemnego auta ciemne kolo nie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Ale znaczek przywalił Moim zdaniem czarne koło na ciemnym aucie ginie... chyba, ze ma hamulce 345-360mm i kolorowy zacisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reniu 1 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 ...jest troszkę głośniej ale jak przypertolisz w dechę , to nie ma wiary co by sie nie oglądnęła tak fuczy fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 mój nowy nabytek :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 no, no, no.... ładne różowe sprężynki to ty nie miałeś jeszcze gwinta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 no, no, no.... ładne różowe sprężynki to ty nie miałeś jeszcze gwinta miau ale mu sie wysrau amor z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dibo 1 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Na H&R jest bardziej miękko jak na KW. Napisz jak założysz jak to u Ciebie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 no mialem ale wysrany amor mnie już wkurfiał , regeneracja całego kompletu wyniosła by mnie tyle co zakup tego H&R węc nie ma sensu , kiedyś tamtego zregeneruję i pchne dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się