Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 avant 1.9 tdi


tomekxp2

Rekomendowane odpowiedzi

Nakładka jest docinana, a dokładniej to otwory na grill poszerzane. Kilka osób na forum już robiło tak i wyszło dobrze i taniej :)

----------------------------------

Witam, kolejne zakupy i wymiana tarcz, klocków z przodu, oleju LiquiMoly z filtrem Mann.

image.jpg

Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, pomału coś tam się robi nowego :). U Ciebie też widzę ciągle ruch :thumbup1:.


Witam, weekendowe mycie zaliczone, muszę przyznać, że zakupione kosmetyki robią robotę! :). Na wiosnę planowana profesjonalna korekta lakieru łącznie z jego zabezpieczeniem.

mycie.jpg

Poniżej zdjęcie ze "staruszkiem". Ponad 20 lat a trzyma się b. dobrze.

dziadek1.jpg

Mam pytanie dot. kolejnych modów. Najpierw modzić wydech (myślę tu o końcówkach od s4) czy robić program ?

Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech. Wywalić kata/DPF i środkowy, zostawić same końcowe tłumiki.

Ok, dzięki za informacje, DPF-a nie mam to jeden problem z głowy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz miał okazję to zmień sobie sprężarkę na tą ze 130KM. Tanio wyjdzie a parę koników więcej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.08.2015 o 12:01, MAT1000 napisał:

Jak będziesz miał okazję to zmień sobie sprężarkę na tą ze 130KM. Tanio wyjdzie a parę koników więcej :)

Tak jak mówisz, temat do rozpatrzenia.

Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:thumbup1: idealnie.

A ten szary plastik w lampach pomalowałeś na czarno ?

Tak, środek jest w czarnym macie.

Wrzucę jakiś film jak będę miał chwile czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech. Wywalić kata/DPF i środkowy, zostawić same końcowe tłumiki.

Nie będzie wtedy za głośno ? będę wycinał dpf i może przy okazji pozbyłbym się środkowego :-) Ładny Avant udanych kolejnych modów :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za miłe słowa. ?

Niedługo dorzucę dokładkę na przedni zderzak polakierowaną w kolorze nadwozia :).

Przyszedł czas na wymianę wszystkich poduszek, dwie pod silnik i poduszka z łapą pod skrzynie oczywiście oryginalne - muszę przyznać, że drogie to ASO.

image.jpg

Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, pomału coś tam się robi :).

Witam, kolejne zmiany na lepsze. Teraz czas na program z zachowaniem optymalnej rezerwy. Różnica jest odczuwalna na duży plus :).

W serii było: 120 km, 284 Nm

image.jpg

ETAP 1 (141 km, 332 Nm)

image.jpg

ETAP 2 - tu jest już optymalnie. :) (150 km, 377 Nm)

image.jpg

Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super:-) też bede tym się zajme na wiosne :-) najpierw dwururka:-) fajny zastrzyk mocy:-) napisz coś więcej różnicy między seria, jak można wiedzieć ile cie kosztował taki zabieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, długo się wahalem, sporo czytałem itd. W końcu się zdecydowałem i teraz to żałuję, że wcześniej nie zrobiłem.

Różnica jest spora :). Samochód jest bardziej żwawy, szybciej reaguje na gaz, i czuć jak chce jechać do przodu nie kręcąc go specjalnie. Wcześniej brakowało mi mocy na trasie w trakcie wyprzedzania. Teraz jest dużo lepiej. Można było więcej wyciągnąć ale tak jak napisałem wcześniej miała być rezerwa. :)

-----------------------------------

Kolejny element do układanki. Dotarły spryskiwacze mgiełkowe podgrzewane od kolegi z forum :)

image.jpg

Edytowane przez tomekxp2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...