simon__75 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Opublikowano 7 Maja 2014 Popraw Bank bo powinno być Bang. Bład sie wkradl ;-)
andynl Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Może chodziło mu o Bank Spółdzielczy albo Gang Olsena:wink:
main Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 gratki auta. piękna furmanka oby jak najlepiej służyła
mojeA4 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Tydzien pojezdzilem takim, brakuje mi czasem tych guziczkow, pierdolek w koło lewarka od biegów, ja mam tylko jeden yojstickek do wszystkiego Kolorek piekny
simon__75 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 (edytowane) Jest już komplet elementów do PDC przód. Opis demontażu zderzaka: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153978-parktronic-pdc-mmi-2g-3g-wizualizacja-concert-2008-2012/page-14 Moduł ....AA (te moduły schodzą jak ciepłe bułeczki - WHY ??? ) Zamontowane są już przyciski: PDC + ESP i ADS przy tzw ok azji Musze jeszcze "dopytać" gdzie i pod jakie piny podpiąć okablowanie przycisku PDC (przy przycisku ESP i pd strony modułu parktronica) - bo tego jeszcze nie obczaiłem ? Aktualizacja (dzięki wrclaguna ) "Od sterownika PDC ( wtyka 16 PIN ) ciągniesz razem z wiązka 2 przewody do przycisku ( wtyka 8 PIN) T16e PIN 4 ----> T8r PIN 1 T16e PIN 13 ---> T8r PIN 3" No iiiiiii zaczynamy ciągać okablowanie ? Coś się tam porysowało przez piątecek... Wszystko mam nadzieje w jednym miejscu : ---------- Post dopisany 14-06-2014 at 17:35 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 17:56 ---------- _______________________________________________________________________________________________________________________________________ VIM uruchomiony ? Filmy w 5.1 z lektorem brzmią...... WOW ! https://www.youtube.com/watch?v=0gTLaalFvhM&list=UUYPTsMQiz3kbWGCtciMXwzQ Jak odróżnić MMI 2G od MMI 3G? Jak rozpoznać czy w Twoim aucie jest system w wersji 2G czy 3G? Najłatwiej sprawdzić wersję oprogramowania jaka jest wgrana w MMI. Aby tego dokonać należy wejść w menu samochodu przyciskiem [CAR], potem wcisnąć [sETUP], a następnie wybrać podmenu „Version” i odczytać wartość z linii oznaczonej literami „SW”. Dla MMI 2G jest to wartość w formacie: XX-XX XX.X.X XXXX Dla MMi 3G jest to wartość w formacie: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Jakoś opis powyżej nie bardzo pasuje do tego co widać poniżej Kazdy chyba wie co ma na pokładzie (MMI 2G ...3G...) http://s17.postimg.org/y2crcgojf/VIM_dekodowanie.jpg odblokowanie filmow podczas jazdy tzw VIDEO IN MOTION dla MMI3G : http://s14.postimg.org/3r1jvg28t/VIM.jpg MMI 3G: Aktywacja ViM (Video in Motion) - mr-fix.pl AudiEnthusiasts Master ---------- Post dopisany 17-06-2014 at 08:39 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2014 at 17:35 ---------- Doszły zamówione LEDy LEDy w rejestracje : 4G0943021, 4B0971832, 000 979 009 E - Koszt kpl. 150zł. LEDy siedzą na aucie Efekt .... zdecydowanie na PLUUUUUUUUS !!! Edytowane 25 Października 2021 przez simon__75
simon__75 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Musze ogarnac demontaz tych lampek rejestracyjnych :-/ polowa wieczora mi wczoraj zeszla i 0 efektu :-( Nie potrafie ich wyciagnac mimo ze wiele rysunkow widzialem jak to zrobic....
Kaju77 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Trzeba użyć płaskiego wkrętaka, najlepiej takiego w miarę solidnego aby miał z 1,5-2cm szerokości, włożyć go w otwór i przesunąć tak jakby całą lampkę w prawo...nie ma opcji aby nie wyszła!
simon__75 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 LEDy przygotowane wiec trzeba dzis to ogarnac
Kaju77 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Akcja+...max 1h i po robicie! A jaki efekt wieczorkiem dodatkowo u siebie podniosłem do góry o jeden otwór ramke tablicy aby światło lepiej odbijało się od tablicy rej.
andynl Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 wyjęcie lampek zajmuje 21,456 sekundy:wink:
Kaju77 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Cóż za skrupulatność...gratki osiągniętego czasu jednak nie policzyłeś
simon__75 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 (edytowane) Pierwsze filtry wymienione. Kabinowy był chyba od początku sądząc po tym ile wysypało się ze środka ? Edytowane 8 Sierpnia 2018 przez simon__75
Kamyk Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 czy zniknal Ci ten problem zwiazany z myjnia i ikona, o ktorym wspominales w pierwszym poscie ?
simon__75 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 Tak. Sam z siebie. Nic nie kasowalem kompem....w sumie sprawa wygladala tak, ze wsiadlem, kluczyk w stacyjke, pisk+ikonka....wyjąłem kluczyk...wlozylem razz jeszze i wszystko po staremu... Ostatnio jak kodowalem VIM to sprawdzalem bledy i blad jako taki zapisany w kompie byl. Pewnie cos sie przy recznym z tylu zamoczylo....
Kamyk Opublikowano 20 Czerwca 2014 Opublikowano 20 Czerwca 2014 miałem i pośrednio mam ten sam problem nie chce zniknąć ręce opadają co myjnia - cyrk można szału dostać (dlatego pytam...)
simon__75 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2014 Kilka razy mylem juz auto i tylko 1 raz mialem cos takiego... Moze cos przy samym zacisky jest "poluzowane" i dostaje sie woda ??
Kamyk Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 bardzo mozliwe kolega ma ten problem odziedziczony, że tak powiem
simon__75 Opublikowano 30 Lipca 2014 Autor Opublikowano 30 Lipca 2014 (edytowane) W związku z licznymi ryskami na wyświetlaczu MMI zamówiłem folie ochronną - matową na ten wyświetlacz w firmie 3MK (w razie "WU" mają już w bazie wymiary do wyświetlacza MMI 3G - dzięki użytkownikowi mumen) Cena z przesyłką 33zł. To co dziś przyszło wygląda tak : Mam nadzieje, że dziś uda się to założyć i zobaczyć jakie będą efekty. Folia założona. Porysowany dół wyświetlacza troszke jest widoczny...ale i tak jest duuuuuużo lepiej Polecam zapobiegawczo Pliki z których było wysyłane do 3MK: Folia Ekran Audi.cdr Folia Ekran Audi.pdf ---------- Post dopisany 19-07-2014 at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2014 at 17:51 ---------- Dzisiaj zabrałem się w końcu za ADSa :? Oczywiście po co wszystko miało by się odbyć bez problemów Zamiast fioletowego przewodu w kostce 16pinowej w pinie 4 siedział żółto/szary... Przy kodowanie byte 19 nie chciał przyjąć 1 w 6tym bicie ? Podświetlenie działa więc tylko na trybie który jest uruchomiony (mam nadzieje że "wyższy" kabelek to ogarnie-musze tylko poszukać kto może mieć coś wyższego lub zakupić) W trybie INDYVIDUAL (silnik na dynamic , kiera na comfort) faktycznie jakoś tak czuć troszeczkę te różnice. Pomoże ktoś coś z tym podświetleniem przycisku ???? Co z tym zrobić ? Kodowanie : W BYTE 19 pojawiły się problemy ? Dziś kodowanie poszło innym kabelkiem...bez najmniejszego problemu Teraz piknie świeci Podziękowania dla użytkowników : Gibons i wrclaguna za "cierpliwość" ---------- Post dopisany 30-07-2014 at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany 19-07-2014 at 23:23 ---------- Wypadałoby przed urlopem wymienić olej - Podziękowania dla dzik'a Teraz tylko to gdzieś wymienić Edytowane 8 Kwietnia 2021 przez simon__75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się