Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B8 CAHA] by Simon__75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Popraw Bank bo powinno być Bang.

Bład sie wkradl ;-)

Opublikowano

Może chodziło mu o Bank Spółdzielczy :grin: albo Gang Olsena:wink:

Opublikowano

gratki auta. piękna furmanka :wink: oby jak najlepiej służyła

Opublikowano

Tydzien pojezdzilem takim, brakuje mi czasem tych guziczkow, pierdolek w koło lewarka od biegów, ja mam tylko jeden yojstickek do wszystkiego

Kolorek piekny

Opublikowano (edytowane)

Jest już komplet elementów do PDC przód.

Opis demontażu zderzaka:
http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153978-parktronic-pdc-mmi-2g-3g-wizualizacja-concert-2008-2012/page-14

20140515_173511.jpg

20140503_123648.jpg

Moduł ....AA (te moduły schodzą jak ciepłe bułeczki - WHY ??? )

20140515_173629.jpg

20140515_173621.jpg

20140515_173639.jpg

20140515_173644.jpg

20140515_173658.jpg

20140515_173716.jpg

Zamontowane są już przyciski:
PDC + ESP i ADS przy tzw ok azji ;)

20140504_144754a.jpg


Musze jeszcze "dopytać" gdzie i pod jakie piny podpiąć okablowanie przycisku PDC (przy przycisku ESP i pd strony modułu parktronica) - bo tego jeszcze nie obczaiłem ?

Aktualizacja (dzięki wrclaguna )

"Od sterownika PDC ( wtyka 16 PIN ) ciągniesz razem z wiązka 2 przewody do przycisku ( wtyka 8 PIN)

T16e PIN 4 ----> T8r PIN 1
T16e PIN 13 ---> T8r PIN 3"



No iiiiiii zaczynamy ciągać okablowanie ?


Coś się tam porysowało przez piątecek...
Wszystko mam nadzieje w jednym miejscu :

Opis%2Bwi%C4%85zek%2BPDC%2Bprz%C3%B3d%2B


---------- Post dopisany 14-06-2014 at 17:35 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2014 at 17:56 ----------

_______________________________________________________________________________________________________________________________________
VIM uruchomiony ?
Filmy w 5.1 z lektorem brzmią...... WOW !

20140614_171149.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=0gTLaalFvhM&list=UUYPTsMQiz3kbWGCtciMXwzQ

Jak odróżnić MMI 2G od MMI 3G?
Jak rozpoznać czy w Twoim aucie jest system w wersji 2G czy 3G? Najłatwiej sprawdzić wersję oprogramowania jaka jest wgrana w MMI.
Aby tego dokonać należy wejść w menu samochodu przyciskiem [CAR], potem wcisnąć [sETUP], a następnie wybrać podmenu „Version” i odczytać wartość z linii oznaczonej literami „SW”.

Dla MMI 2G jest to wartość w formacie: XX-XX XX.X.X XXXX

Dla MMi 3G jest to wartość w formacie: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jakoś opis powyżej nie bardzo pasuje do tego co widać poniżej :) Kazdy chyba wie co ma na pokładzie (MMI 2G ...3G...)
http://s17.postimg.org/y2crcgojf/VIM_dekodowanie.jpg


odblokowanie filmow podczas jazdy tzw VIDEO IN MOTION dla MMI3G :

http://s14.postimg.org/3r1jvg28t/VIM.jpg

MMI 3G: Aktywacja ViM (Video in Motion) - mr-fix.pl

AudiEnthusiasts Master

---------- Post dopisany 17-06-2014 at 08:39 ---------- Poprzedni post napisany 14-06-2014 at 17:35 ----------

Doszły zamówione LEDy :)

LEDy w rejestracje : 4G0943021, 4B0971832, 000 979 009 E - Koszt kpl. 150zł.

20140617_080457.jpg

 

20140617_082931.jpg

LEDy siedzą na aucie :)
Efekt .... zdecydowanie na PLUUUUUUUUS :banan2::radocha: !!!

 

Edytowane przez simon__75
Opublikowano

Musze ogarnac demontaz tych lampek rejestracyjnych :-/ polowa wieczora mi wczoraj zeszla i 0 efektu :-(

Nie potrafie ich wyciagnac mimo ze wiele rysunkow widzialem jak to zrobic....

Opublikowano

Trzeba użyć płaskiego wkrętaka, najlepiej takiego w miarę solidnego aby miał z 1,5-2cm szerokości, włożyć go w otwór i przesunąć tak jakby całą lampkę w prawo...nie ma opcji aby nie wyszła!

Opublikowano

LEDy przygotowane wiec trzeba dzis to ogarnac :)

Opublikowano

Akcja+:beer:...max 1h i po robicie! A jaki efekt wieczorkiem :thumbup: dodatkowo u siebie podniosłem do góry o jeden otwór ramke tablicy aby światło lepiej odbijało się od tablicy rej.

Opublikowano

wyjęcie lampek zajmuje 21,456 sekundy:wink:

Opublikowano

Cóż za skrupulatność...gratki osiągniętego czasu jednak :beer: nie policzyłeś :D

Opublikowano
:drunk: było po montażu:wink:
Opublikowano (edytowane)

Pierwsze filtry wymienione.

20140620_141849.jpg

Kabinowy był chyba od początku sądząc po tym ile wysypało się ze środka ?

20140620_141824a.jpg

Edytowane przez simon__75
Opublikowano

czy zniknal Ci ten problem zwiazany z myjnia i ikona, o ktorym wspominales w pierwszym poscie ?

Opublikowano

Tak.

Sam z siebie. Nic nie kasowalem kompem....w sumie sprawa wygladala tak, ze wsiadlem, kluczyk w stacyjke, pisk+ikonka....wyjąłem kluczyk...wlozylem razz jeszze i wszystko po staremu...

Ostatnio jak kodowalem VIM to sprawdzalem bledy i blad jako taki zapisany w kompie byl.

Pewnie cos sie przy recznym z tylu zamoczylo....

Opublikowano

miałem i pośrednio mam ten sam problem

nie chce zniknąć

ręce opadają

co myjnia - cyrk

można szału dostać

(dlatego pytam...)

Opublikowano

Kilka razy mylem juz auto i tylko 1 raz mialem cos takiego...

Moze cos przy samym zacisky jest "poluzowane" i dostaje sie woda ??

Opublikowano

bardzo mozliwe

kolega ma ten problem

odziedziczony, że tak powiem

Opublikowano (edytowane)

W związku z licznymi ryskami na wyświetlaczu MMI zamówiłem folie ochronną - matową na ten wyświetlacz w firmie 3MK (w razie "WU" mają już w bazie wymiary do wyświetlacza MMI 3G - dzięki użytkownikowi mumen)
Cena z przesyłką 33zł.

To co dziś przyszło wygląda tak :

20140704_174149.jpg

20140704_174225.jpg

20140704_174301.jpg

20140704_174312.jpg


Mam nadzieje, że dziś uda się to założyć i zobaczyć jakie będą efekty.

20140704_194801.jpg

20140704_195310.jpg


20140704_200103.jpg

Folia założona. Porysowany dół wyświetlacza troszke jest widoczny...ale i tak jest duuuuuużo lepiej :):)
Polecam zapobiegawczo :banan:

Pliki z których było wysyłane do 3MK:
Folia Ekran Audi.cdr

Folia Ekran Audi.pdf

Folia Ekran Audi.jpg

---------- Post dopisany 19-07-2014 at 23:23 ---------- Poprzedni post napisany 04-07-2014 at 17:51 ----------

Dzisiaj zabrałem się w końcu za ADSa :?
Oczywiście po co wszystko miało by się odbyć bez problemów ;)
Zamiast fioletowego przewodu w kostce 16pinowej w pinie 4 siedział żółto/szary...
Przy kodowanie byte 19 nie chciał przyjąć 1 w 6tym bicie ?
Podświetlenie działa więc tylko na trybie który jest uruchomiony (mam nadzieje że "wyższy" kabelek to ogarnie-musze tylko poszukać kto może mieć coś wyższego lub zakupić)
W trybie INDYVIDUAL (silnik na dynamic , kiera na comfort) faktycznie jakoś tak czuć troszeczkę te różnice.

Pomoże ktoś coś z tym podświetleniem przycisku ???? Co z tym zrobić ?
20140719_175830.jpg

20140719_222525.jpg

20140719_222536.jpg

20140719_222547.jpg


Kodowanie :
7.jpg

8.jpg

17.jpg


W BYTE 19 pojawiły się problemy ?

19.jpg

Dziś kodowanie poszło innym kabelkiem...bez najmniejszego problemu :)
Teraz piknie świeci :)

Podziękowania dla użytkowników : Gibons i wrclaguna za "cierpliwość" :)
20140722_191619.jpg

20140722_211549.jpg


---------- Post dopisany 30-07-2014 at 17:59 ---------- Poprzedni post napisany 19-07-2014 at 23:23 ----------

Wypadałoby przed urlopem wymienić olej ;) - Podziękowania dla dzik'a
20140730_175405.jpg


Teraz tylko to gdzieś wymienić :(

MMI 3g.jpg

Edytowane przez simon__75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...