Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4B7 1.9 TDI BRB S-line by Gąbalo Bix skrętny/PDC/BOSE/RNS-E LED/Program/Eibach/Fela Pompei/Heble 3.0tdi/Dekory LED


gabalo

Rekomendowane odpowiedzi

Tak więc większość tego co chciałem w aucie juz mam na starcie.

Co bym chciał zrobić, ale nie wiem czy zrobie ze względu na czas, pieniądze, oraz dziewczyne która kategorycznie zabrania mi modyfikacji hehe

1.- sam już się przekonałeś że tutaj nie ma czegoś takiego jak " na starcie "

2.- czas znajdziesz, pieniądze również, a kobitka tak zakręcisz że będzie Ci sama mówić " dobra kup już to sobie i przestań mnie tu czarować" Moja mi tak zawsze mówi

xenon no tak mod jeden z bardziej efektownych i zmieniających wygląd OOOO a do tego DRL w ledach sam zauważysz mega różnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Et mam rózne z przodu mam fele 7,5 cala na et 54 a z tyłu 8 cali na et43 co do ksenonów kusi i to strasznie ale kasa troche spora, bede w weekend u kolegi niestandardowy to moze sie xenonem zaraże :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, nie zobaczyłem nic, moze lepiej bo sie ksenon po nocach śnił nie bedzie? szkoda:kwasny: ale jest duży plus jeszcze raz Dzieki dla kolego 'niestandardowy" za wyrezanie pełnego FISu i tempomatu, jakiś tam start do modów juz jest:)

Więc tak...

Od wakacji troche zaniedbałem forum :( trzeba nadrobić

Miało być coś klubowego wiec jakoś we wakacje wpadły naklejki na szyby

df96f1ce7c144e20gen.jpg

Jakies 1,5 miesiąca temu wkońcu naprawiłem elektryczną regulacje lędźwi w fotelach, usterką była wadliwa instalacja a raczej częściowy jej brak, więc wygląda na to że poprzedni właściciel coś pochrzanił :)

Pózniej wpadła nowa wycieraczka tylnia od Audi Q5...no i faktycznie różnica ogromna teraz jak jade w deszczu to wiem ze z tyłu jest przeżroczysta szyba a nie ściana błota:)- Choć spryski tylnej szyby dalej nie chcą mi działać :(

f9aa8140988a97a2gen.jpg

No i z racjiże jest już okres zimowy to jakiś czas temu było trzeba na szybko skombinować jakieś felgi i oponki także wleciały felgi 17' 7,5 cala et 43, o właśnie takie

10413c20ba61eb1bgen.jpg

Potem wleciały nowe oponki na zime padło na Bridgestone blizzak lm-32 rozmiar 225/45 R17

bafcf9f956e5b420gen.jpg

No a na kołach zimowych autko wygląda aktualnie tak :wink:

28a0ac72bf44cb7cgen.jpg

Edytowane przez gabalo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawiej byłoby jak byłoby nieco niżej. :wink4: Ogólnie fajne koło na zimę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki :wink: nie niżej narazie nie bedzie bo na letnich 18' z tyłu mało miejsca w nadkolu zwłaszcza jak robie trase z pełnym bagażnikiem...znaczy nie przeszkadza, nie obciera itp ale wizualnie nieciekawie.. Powiedzcie koledzy co te a4 mają ze tył często jak sie patrzy na nadkole siedzi niżej niż przód....drażni mnie to strasznie :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie kolego tak tył siedział, z tym, że nic się nie tłukło, sprężyny ori 1BE, więc nie zmieniałem sprężyn, tylko gumy pod sprężynami wymieniłem na wyższe, przez co autko podniosło się i wyrównało, wcześniej tył siedział 2 cm niżej, dostepne na alledrogo po 10 zeta :)

Edytowane przez grimfrost
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to musze wejść głebiej w temat mi moze nie az 2cm ale jest widocznie niżej z tyłu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz na myśli tą nakładke plastikową z ASO tak? pomysł dobry, tyle że kolega erchi pisze ze niby one mają 13mm a podniosą mi auto o 5, musze to przemyśleć czy dla 5mm efektu warto sie brać za to bo troche roboty niestety z tym będzie, a nie będe też takiej partyzantki odwalał żeby te podkładki ze sobą łączyć i na strone np. 2 dawać :grin: tak czy siak dzięki kolego za podsunięcie rozwiązania tematu, bo pomysł bardzo dobry, także musze kupić te podkładki, obejrzeć i znaleźć czas i chęć na zabawe :wink:


No i tak to już jest że człowiek przyjeżdza do Polski do rodziny na krótki weekend i zaraz sie coś do naprawy w aucie znajdzie....

A mianowicie poducha pod silnikiem lewa zaczeła delikatnie puszczać soki tak więc trzeba było podskoczyć do serwisu i zamówić ale odrazu prawą i lewą co by niespodzianek nie było, a że zdecydowałem wymienić obie to jeszcze koleś w serwisie podpowiedział ze przy tej sumie warto tez zamówić i wymienić ten mały odbijak gumowy co jest z przodu silnika (nie pamietam oryginalnej nazwy) to i tak zrobiłem i sie wymieniło wszystko i musze przyznać ze faktycznie poprawa odczuwalna żadnych wibracji itp, tak bardziej naturalnie jest teraz a przypomne ze tylko jedna poducha ciekła i w zasadzie dopiero zaczynała ciec.. No i ogólnie jak usłyszałem cene za poduchy w serwisie to w pierwszym momencie szczęka mi troszke opadła, no ale co miałem zrobić jak naprawiać to konkretnie tak jak Ingolstadt nakazało :)

441a7cf3c3f81ebagen.jpg


No i co znów weekend w Pl byłem to sie troszkę do przodu popchnęło temat z autem a mianowicie wpadło takie coś

acaa701930ec88a0gen.jpg

2eec896c8cdf93adgen.jpg

Czyli zestaw troche bardziej jadowitych hebli :naughty: z 3.0 tdi. Zmiana z podstawowych 288/256 na 320/288

Tarcze i klocki Ferrodo.

Wielkie podziękowania dla kolegi DEVa za zaciski oraz wszystko do kompletu, za kolor i instrukcje co do montażu. :hi:

Na nowych heblach zrobione już od soboty ponad 700 kilometrów no i jest róznica...Trzeba mocno buty sznurować żeby z kapci nie wyskoczyć przy chamowaniu :decayed: Ostatnio ja tak w miare mocno dodusiłem pedał hamulca to tylna rejestracja mnie po plecach poklepać chciała... :grin: Także teraz podczas awaryjnego hamowania zamiast bać się czy to ja zdąże sie zatrzymać, będe patrzał w lusterko wsteczne i modlił sie żeby ten za mną zdążył.

Przy okazji na tył wpadły dystanse 15mm na strone, do letnich felg już czekają dodatkowo dystanse na przód 13mm na strone, no i wpadły nowe szpilki "złodzijeki". Stare zaczynały sie powolutku obrabiać.

Hamownia jest, na wiosne może za moc sie wezmę :wink:

Edytowane przez gabalo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza zmiana to jest w sile wciskania pedału hamulca, i to ze nawet przyciskając mocniej hamulec idzie to robić płynnie, poprzednio na 288/256 przy wciśnięciu mocno hamulca pod nogą jak bym kamień miał :)


A tak zacisk wisi w zimowej 17"

62461623e4d8ba6fgen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super wygląda :) też chcialem 320 (zaciski i jarzma kupione) ale jak zobaczyłem ceny kompletu na tył to masakra..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja najpierw chciałem heble z s4 :naughty: ale nie wydoiłem finansowo :( ....jest 320/288 i jak mówisz że masz już zaciski i jarzma kupione na przód, to kompletuj tył i zakladaj.... Masakra jaka róznica w hamowaniu, też zawsze jak czytałem jak inni koledzy z forum piszą że wielka róznica to brałem to z lekkim przymróżeniem oka, oczywiście wiedziałem że będzie różnica, ale niespodziewałem sie że aż taka :kox: Teraz to mogę sobie aby wyobrazić jak hamuje jeszcze większy zestaw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

320/288 fajnie hamują miałem je fabrycznie teraz mam Heble z S4 i te robią robotę 345/300 różnica jest duża :D. W podesłanym linku piszą, że te podkładki można ze sobą łączyć.Ja u siebie mam ten sam problem że tył siedzi ok 10mm niżej także zastosuje to rozwiązanie. Sorry za OT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobisz te podkładki kolego to sie odrazu pochwal jak to wyszło, bo też o tym myśle cały czas ale narazie ważniejsze rzeczy musiałem poogarniać :wink:

Co do hebli z s4 moge sobie aby wyobrazić że auto staje w miejscu, jak już mówiłem ja ze swoich jestem strasznie zadowolony a na te z s4 kasy troche brakło niestety :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem o tyle dobrze, ze swoje oddałem w rozliczeniu i lepiej to wyglądało :) ja podkładki będę robił dopiero przy zmianie kół i zawiechy na letni setup czyli marzec/kwiecień a zdjęcia bez podkładek sa w moim wątku. Różnica była ok 10mm miedzy przodem a tyłem. Tak jak pisałem wcześniej jak masz większa różnice to te podkładki mozna łączyć co daje większe pole manewru do redukcji różnicy w poziomie auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki koszt koledzy zmiany takich hamulcow na wieksze....zaciski uzywane oczywiscie a tarcze i klocki nowe...i co jeszcze do tego trzeba zakupic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...