przemek16z Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Witam mam problem z moim samochodzikiem Audi A4 B5 ADR + Gaz sekwencja a mianowicie po podłączeniu przez VAGA pojawiły się 4/5 błędów: 515-Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) - skrót do B+ (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor po wymianie czujnika hali błąd pozostał i tak zostało (to już było ok 2 lata temu) kilka dni wcześniej był wymieniony rozrząd cały komplet i łańcuszek z napinaczem ( to było przed wykryciem tego błędu) reszta błędów została wykryta kilka dni temu a oto one: 561- Regulacja składu mieszanki, Kontrola dodawania mieszanki myślę że to przez gaz... najwyżej że się mylę 1120- Przestawianie wałka rozrządu 1, Dostosowanie wału rozrządczego 1 16502- Obwód temperatury chłodziwa silnika - wysokie wejście (niska temp.) lub ten (po wykasowaniu błędów na zmianę ) 16500- Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działania te błędy mówią mi o termostacie i czujnika temperatury cieczy tu dodałem filmik jak silnik pracuje: co zauważyłem w trakcie jazdy: - czasami zapierdziela jak głupi a czasami przy wciśnięci gazu obroty lecą w dół - nie reaguje odrazu na wciśnięcie gazu w podłogę tylko się tak jak by zastanawia - przy jeździe śmierdzi benzyną lub zaraz po odpaleniu - odpala na zimnym i na ciepłym bez problemu z 20 razy i nagle czasami ma że się zawiesza i nie chce od palić tylko na "pych" trzeba go brać po 1: Czy może grozić uszkodzeniem silnika jazda z takimi błędami? po 2: Co trzeba sprawdzić i wymienić?
ja74687 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 do sprawdzenia czujnik temp. w blokach pomiarowych zapewne dokonał żywota I Dziwny jest błąd z czujnika halla, byś musiał posprawdzać czy wałki i rozrząd dobrze ustawione
piotr426 Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Tak pracuje po wymianie łańcuszka i napinacza?
przemek16z Opublikowano 10 Maja 2014 Autor Opublikowano 10 Maja 2014 nieee łańcuszek i napinacz był wymieniony ok 2 lat temu i z początku nie chodził w taki sposób ok pół roku temu zaczęło słychać stukanie(tarcie) w tej chwili na nim jest przejechane ok 70tyś. ale w tej chwili jak odpali się go to tak chodzi cały czas najwyżej jak się po jeździ to albo już nie haczy albo wtedy tak mocno tego nie słychać po wymianie rozrządu i łańcuszka był ten błąd 515-Czujnik pozycji wału krzywkowego (czujnik efektu hali) - skrót do B+ (G40) : sprawdź CPM, jeśli OK., wymień dystrybutor ale przed wymianą rozrządu samochód nie był podłączony pod vaga, wymiana tego czujnika nie pomogła i tak zostało bo nikt nie wiedział jak to naprawić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się