marcin4x4 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Witam czy da się przestawić wskazania wskaźnika paliwa tak by pokazywały realną ilość paliwa ? licznie po AVG jest strasznie denerwujące i chyba niewiele ma wspólnego z realiami. BTW: jakiś sposób by zmierzyć realne spalanie ? (skoro nie wiadomo ile ma się paliwa)
piotrsob1 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Realne spalanie sprawdzisz w prosty sposób, tankujesz do pełna (pod korek), kasujesz licznik dziennego przebiegu albo zapisujesz sobie stan głównego licznika. Wyjeżdżasz ze zbiornika jak najwięcej paliwa i jak jest już prawie pusto , to tankujesz znów pod korek. Ilość zatankowanego paliwa dzielisz przez ilość przejechanych kilometrów od poprzedniego tankowania i mnożysz razy 100. Otrzymany wynik to zużycie paliwa w l/100km Wszystkie inne sposoby dają tylko orientacyjny wynik z mniejszym lub większym błędem:whistling: P.S. Zakładam oczywiście że zatankowanie dwa razy do pełna nie stanowi problemu natury finansowej
daniels Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 ja mam wyświetlaną ilość paliwa w baku co do literka
marcin4x4 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Opublikowano 9 Maja 2014 Fajna sprawa, how much i u kogo ? no też nad tym kminie, kolejny powód by kupić... BTW: niezłe ładownie, wskazówki tylko coś mało ruchliwe. Realne spalanie sprawdzisz w prosty sposób, tankujesz do pełna (pod korek), kasujesz licznik dziennego przebiegu albo zapisujesz sobie stan głównego licznika.Wyjeżdżasz ze zbiornika jak najwięcej paliwa i jak jest już prawie pusto , to tankujesz znów pod korek. Ilość zatankowanego paliwa dzielisz przez ilość przejechanych kilometrów od poprzedniego tankowania i mnożysz razy 100. Otrzymany wynik to zużycie paliwa w l/100km : i wyjechać aż silnik stanie ?? trudno do tego zera zejść. nie raz wyjeżdżałem w trasę jak miałem prawie rezerwę, w połowie drogi magia i wskaźnik pokazuje prawie połowę baku, zrobiłem 250km i jeszcze nie ma rezerwy... P.S. Zakładam oczywiście że zatankowanie dwa razy do pełna nie stanowi problemu natury finansowej cicho ! nie wiesz jak to jest... Ty lejesz żona jeździ ;] a nogę ma ciężką.
Pzwmichal Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Wcale nie trzeba wyjechać baku do zera, wystarczy raz do pełna na jednej stacji, przejechać 100-200km w różnych warunkach i znowu zatankować do pełna na tej samej stacji, podzielić litry/km i wyjdzie
SotoM Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Prawdo podobnie masz przestawiony spławik w baku...z czyms takim auto kupiles czy stalo sie to nagle? ---------- Post dopisany at 00:18 ---------- Poprzedni post napisany at 00:16 ---------- Chyba ze dlubane byly zegary i ktos zle wskazówke nasunoł-poprzygladaj sie w zegary czy na tablicy nie odbijaja sie paluchy oraz czy brud lezy za szybką w zegarach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się