dracus6662 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 poprostu nie mam wyczucia w rękach dlatego potrzebny moment
jacek70 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 poprostu nie mam wyczucia w rękach dlatego potrzebny moment Bez przesady. Nie mów że masz imadło w rękach. A na poważnie jak masz za dużo siły to poproś kobietę to dokręci.
dracus6662 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 he he dobre ale u mnie ma być w audi wszystko si nie mieszkam w pl tylko w nl a tu mały błąd może duzo kosztować
powaguspisz Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 To masz dobry orzech do zgryzienia że ludzie lubią sobie życie utrudniać, zamiast ułatwiać powodzenia przy dokręcaniu.
dracus6662 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Za słaby moment dokręcenia świecy : -spadek spręzania -przegrzanie -pęknięcie izolatora -pęknięcie elektrody środkowej Za duży moment dokręcenia: -może dojść do zerwania świecy zaplonowej -zakłócenie stref odpływu ciepła -możliwość stopnienia lub przegraznia elektrod Jak dla mnie wystarczy aby zabrać się do tego porządnie dysponując właściwymi narzędziami , biorąc pod uwagę że swiece kosztowały nie mało Moment dokręcenia wynosi 25-30 Nm , a świece należy wygrzać podczas pierwszego uruchomienia silnika... Nie wszystkich jest stać na wyrzucanie pieniędzy w błoto ,robiąc na oko można się nie mile zaskoczyć Dzieki za zainteresowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się