Barca111 0 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 a może już ktoś wymienił dwumas? to chyba też wymienię na Motula. a turbo jak się sprawuje? jeszcze trochę to naprawy przekroczą wartość auta, poprzednio miałem vectrę i też kasę pakowałem może c**j.... kierowca ze mnie hehe głęboko się zastanowię nad wymianą oleju bo Castrol po odkręceniu korka w silniku wygląda jak przepalony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Turbo super sprawa. Raz mi padlo regeneracja .po gwarancji 3 dni sie wysypalo pech .kupilem uzywke z a3 za 300 zl nic z nia nie robilem tylko wrzucilem swoje muszle na nia i lata juz 30 tys. Bez zgrzytu wiadiomo ze trzeba przechlodzi co mnie strasznie wku... Ale cos za cos na zimnym tez nie butuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 0 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 a oprócz turba jakieś poważniejsze naprawy? a jaki olej dokładnie najlepiej zalać? po naprawie kierownicy powietrza autko zdecydowanie lepiej ciągnie pewnie nie to co turbo ale poprawa jest bo tak to straszny muł. dlatego opinie są różne co do aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Raz glowice zrzucalem glupota mechanika. Ktory mi rozrzad robil. Pekla glowica z jego winy i sam musialem to naprawic. I lata do dzis cewki wymienilem 4 szt. Beru wlasnie podczas pierwszej wymiany turbo. Dziwnie po wymianie suszarki przestaly dzialac u niego wszystkie 4 .dodam ze wczesniej bylo ok .juz zaplacil za to jak nalezy .i termostat. Tez wina mechanika probowal wyczepic ta kostke od grzalki i urwal kabel od niej. ten sam co rozrzad i cewki to robil .jeszcze korek zbiorniczka. .i rurke bagnetu .moja wina .i tyle lata spoko w miare dynamiczny oszczedny i wygodny tyle ze ta luka bagaznika za maly ma otwor i wuzek ciezko wsadzic .mam go 2 lata 65000 tys nalatal u mnie ogolnie polecam dobra furka .moj to przerobiony angol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 U mnie turbo się trzyma a nie wiem czy poprzedni właściciel regenerował. Ogólnie jestem zadowolony z auta.Usterki to takie drobiazgi, cewki termostat czujnik temp.DV przepływka.Reszta to filtry i olej. Moc prawie 190km + quattro a spalanie na trasie 10-11 lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 U mnie turbo się trzyma a nie wiem czy poprzedni właściciel regenerował.Ogólnie jestem zadowolony z auta.Usterki to takie drobiazgi, cewki termostat czujnik temp.DV przepływka.Reszta to filtry i olej. Moc prawie 190km + quattro a spalanie na trasie 10-11 lpg Duza roznica w dynamice miedzy 150 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 szakal222 trzeba było awanta kupić 150 konnym nie jeździłem ale jest spora różnica pomiędzy serią 163km. Myśle że spalanie też bedzie mniejsze bo silnik mocniejszy i mu lżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike22285 1 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 sorki ze tak pozno odpisuje ale w robocie bylem...czujnik ja zaplacilem £8.pozatym masz 2litry tzn.bedziesz mial wydatki .wymiana czujnika 5minut.ja mam problem z wentylatorami chyba modul mi padl.pozdraiwam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 13 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2014 Od zawsze mialem sedany jakos tak mi sie podobaja nawet lepiej niz coupe .dzieci jak go kupowalem nie planowalem a avant w b6 przyzwoicie wyglada szczegolnie porobiony teraz bym bez namyslu kupil kombi .zrobie chipa plus zarzuce na poklad fmic+dp+tip moze wydajniejsze turbo i wtryski z pompa i wystarczy chce kompleksowo zrobic raz a dobrze .ale najpierw blachy musze skonczyc .do autora sprzedaj i pozbadz sie klopotu bo cie to auto zrujnuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Dam mu ostatnią szansę i zrobię ten magiel Ale jak coś będzie dalej nie tak to idzie do żyda bo jak policzylem to 7 tys wpakowalem w niego prawie połowa wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Kiedys mialem takie padlo marki ford mondeo 1.8 .postawilem sobie zadanie ze zrobie igle z niego worek pieniedzy poszedl a to dalej zlom .wynik naumyslnie go rozbilem lecac bokiem i mialem spokoj .no ale tamto tanie padlo a audi juz troche kosztuje .pruboj zycze powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erwo007 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 JA kupilem do swojego AVJ taki czujnik z allegro jakieś pół roku temu. Wymieniłem i efektem jest to że po rozgrzaniu silnika, na zegarach pokazuje 90 C a pomimo tego na biegu jałowym (korki) wyrzuca płyn chłodniczy, w wyniku gotującego się płynu. Czujnik nie załącza wiatraka w celu schłodzenia cieczy. Wskazówka ani drgnie. Po odłączeniu wtyczki od czujnika temperatury wiatrak chodzi. płynu nie wyrzuca. Więc czujników z allegro po 30zł nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike22285 1 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 powiem tak ja mam problem z modulem...czujniki wymienione i dalej nic hehe ALT to jedno wielkie nieporozumienie hehe no coz ale jezdzic cyms trzeba pozdraiwmam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 To wymien modul chyba ze kosztuje sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barca111 0 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Człowiek nie płaci po to tyle kasy żeby pompowac w to za co już raz zapłacił. Można było lepiej to przeznaczyć na wygląd optyczny typu Alu przyciemnianie szyby itd. Co do czujnika to kupię raczej z aso będzie pewniejszy. Tak mi się wydaje he he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 14 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2014 Racja tyle ze ceny aso wala z niektorymi czesciami na kolana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike22285 1 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 siema udalo mi sie kupic modul z 2.0 fsi jutro jade odebrac....i jeszcze do tego kiera trójramienna z s-line za smieszne pieniadze hehe pozdraiwma jak zrobie to dam znac ---------- Post dopisany 17-05-2014 at 13:40 ---------- Poprzedni post napisany 16-05-2014 at 12:02 ---------- siema zmienilem modul i dalej nic...........po odlaczeniu czujnika w chlodnicy tylko blad na vagu a wentylator dalej nie startuje tylko po odlaczeniu czujnika za silnikiem wentylator rusza i jest ok juz niewiem co moze byc.czy klimatronic ma cos wspolnego z wentylatorem?tzn jezeli jest zepsuty to wentylator nie ruszy?po odlaczeniu go wentylator sam sie wlaczyl pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 A KAble nie sa gdzies uszkodzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike22285 1 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 no wlasnie nie.musze znalezc kogos kto moze odpiac kabel ten przy chlodnicy i mi powiedziec czy wentylator sie wlaczy czy nie...ale nikt ze znajomych niema audi....poprostu d*pa ---------- Post dopisany 21-05-2014 at 16:11 ---------- Poprzedni post napisany 17-05-2014 at 16:55 ---------- witam niewiem dlaczego jezeli na vagu wejde w test climatronica i wlacze opcje sprawdzania wentylatora chlodnicy to nic sie nie dzieje.auto bylo dzis na diagnostyce i powiedzieli ze wszystko jest ok a nie jest.czy climatronic moze miec cos wspolnego z zalczeniem sie wentylatroa?dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Pewnie klimatronik coś ma, bo skoro włączasz klimę to wiatrak ma się kręcić. po odlaczeniu czujnika w chlodnicy tylko blad na vagu a wentylator dalej nie startuje tylko po odlaczeniu czujnika za silnikiem wentylator rusza i jest ok juz niewiem co moze byc.czy Czujnik przy chłodnicy powinien robić zwarcie a nie przerwę.Czyli musiałbyś zmostkować kable a nie odpinać wtyczkę Właściwie co ci się dzieje z wentylatorem bo nie opisałeś. Nie włączą się z klimą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się