Prezes870 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2015 zdejmij kolo najlepiej na podnosniku odpal auto wrzuc jakis bieg i przysluc**j sie skad ten dzwiek dochodzi. proste
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2015 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Podejrzewam ze to nic nie da bo kolo nie jest obciazone. mam na placu podobny problem w skodzie fabi i juz qurwicy dostaje bo nie wiem skad pochodzi dzwiek
lider69 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Z tego co się dowiedziałem to mam do wymiany pompę hamulca + serwo.Dam znaka po wymianie.
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2015 Opublikowano 7 Grudnia 2015 Podejrzewam ze to nic nie da bo kolo nie jest obciazone. mam na placu podobny problem w skodzie fabi i juz qurwicy dostaje bo nie wiem skad pochodzi dzwiek a w tym przypadku jest do wymiany skrzynia biegów
soku11 Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Hej, A czy ktoś miał problem złożony z dwóch przypadków: 1. Po odpuszczeniu gazu i bądź odpuszczeniu hamulca słychać buczenie pompy. 2. Przy długim hamowaniu w ostatniej fazie pedał robi się "dziwny" i potrafi nawet walnąć ciśnienie na hamulce jakbym sam zahamował mocniej. Dodam, że wymieniony był komputer i ostatnio pompa ABS. Komputer nic nie dał. Na drugiej pompie dobrze działało przez chwilę i znów się to samo zrobiło po pewnym dystansie. Jeżdżę teraz przy odłączonej pompie i wszystko jest cicho i ładnie oprócz choinki na wyświetlaczu.
salma69 Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Witam Pozwoliłem podpiąć się pod temat. Ręce nogi i inne członki mi już opadły. Ale zacznę od początku. A4 b5 1.9 tdi 115 KM AJM avant. Problem przy hamowaniu tylko powyżej 110-120km/h. Przy delikatnym wciskaniu hamulca pedal wpada do połowy a następnie załącza się abs Jak bym gwałtownie wcisnąl hamulec,odpuszcza i hamuje już normalnie. Problem pojawił się po wymianie tarcz z tyłu. I tak koronki czujniki abs-u przełożone oryginalne podobno nie pogiete nie skorodowane,zaciski tylne wymienione na nowe grzały się ,pompa abs-u wymieniona,pompa hamulcowa +serwo wymienione. Czujniki abs-u podobno dobrze ustawione. Żadna kontrolka nie odpala się, vag nic nie pokazuje.Mechanik sugeruje iż pompa abs-u która była założona może być nie od tego modelu stąd te problemy. Ale ja tego nie ogarniam bo 1.5 roku było ok. Pomocy
Emejcz Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Pedał wpada ci luźno? Jeżeli tak nie było wcześniej to ja obstawiam jakieś zapowietrzenie przy cofaniu tłoczków. Odpowietrzyłbym układ po pierwsze. Co do czujników ABS to sam je najlepiej ustaw. One chodzą luźno przód/tył. Jak masz kanał to nie musisz nawet koła zdejmować.
salma69 Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Tak pedał wpada luźno do polowy skoku ale tylko powyżej 110-120 km/h. Układ hamulcowy odpowietrzony. Jeszcze jeden szczegół jak odepne wtyczkę pompy abs-u to hamulce brzytwa żadnych wcześniejszych objawów.
Dev Opublikowano 3 Lipca 2016 Opublikowano 3 Lipca 2016 Miałeś grzebane przy tylnych hamulcach więc tam jest problem.
salma69 Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Wiec co robić? Demontowac wszystko ? I od nowa składać?
Dev Opublikowano 4 Lipca 2016 Opublikowano 4 Lipca 2016 Musisz zdjąć zaciski oraz jarzma. Będziesz widzieć w jakiej odległości jest koronka od czujnika.
salma69 Opublikowano 9 Lipca 2016 Opublikowano 9 Lipca 2016 Witam Problem rozwiązany . Jednak to były źle ustawione czujniki. Zmieniłem mechanika i po problemie . Dzięki za pomoc.
adamesik Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) U mnie był ten sam problem.. męczyłem się ponad rok z tym... Po wymianie koronek z tyłu no jak ręką odjął... Także podziękowania dla snake160 Tak wyglądały moje koronki: Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez adamesik
HatefulEvil Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Chłopaki ja mam z kolei tak, że przy samym już zatrzymywaniu samochodu czasami jak delikatnie naciskam pedał to wydaje się drżeć delikatnie jakby z mocą 1/10 tego co przy faktycznym odpaleniu abs - nie hamuje gorzej czy coś, ale z powodu tego efektu boję się, że któregoś razu mi jednak nie zahamuje. W międzyczasie wysiadł mi prawy przedni czujnik i problemu nie było. Liczyłem, że było to spowodowane czujnikiem na wykończeniu, ale niestety dzisiaj jak włożyłem nowy i ponownie działa mi abs problem powrócił. Rozumiem, że kwalifikuje się to do sprawdzenia czujników i koronek z tyłu? Generalnie błędów brak. Jeszcze jedno pytanie: na przeglądzie mi wyszło, że przód hamuje z różnicą 30% (później wysiadł mi czujnik przedni) - rozumiem, że czujnik absu do tego niestety nic nie ma i coś będzie z hamulcami niestety?
WiewiorQ Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Witam Dwa tygodnie temu wymienialem tarcze hamulcowe i klocki z tylu. Koronka byla nowa,wciskana na prasie, po wymianie wszystkiego zapalila mi sie kontrolka abs ale szybko wyregulowalem czujnik i wszystko dzialalo... ale niestety po tygodniu wjechalem w niewielka koleine i znow zapalila mi sie kontrolka. Probowalem wyregulowac czujnik lecz za kazdym razem kiedy przekrece kolem to czujnik sie wysuwa na ok 15mm. Za kazdym razem jak wyregulowalem czujnik to objaw byl ten sam: pierwsze hamowanie to hamulec lapie prawie na samym poczatku i juz abs sie zalacza, prawie calkowicie odcinajac hamulec co jest dosyc niebezpieczne, potem jade kilka metrow, zapala sie kontrolka a hamulec normalnie dziala tylko ze bez abs. Jest tak praktycznie za kazdym razem kiedy odpalam samochod i nie wazne czy jest to po 5 min czy 10 godzinach i nawet nie wazne czy go reguluje czy nie. Czujnik juz czyscilem i to wciaz nic nie dalo, probowalem ustawic nasluc**jac czy obciera ale nawet nic nie slyszalem.
Emejcz Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 (edytowane) Czujnik się wysuwa jak zakręcisz kołem? A jak trzymasz dociśnięty ręką czujnik i zakręcasz kołem to wtedy też próbuje ci się na siłę wysunąć? Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem ten opis, ale przyczyny widziałbym dwie: -albo koronka jest krzywo i ma w środku bicie co powoduje wysuwanie się czujnika - co sprawdziłbyś za pomocą opisanego przeze mnie wyżej sposobu - albo koszyczek czujnika nie trzyma go wystarczająco ciasno i trzeba by go trochę lepiej obsadzić. Edytowane 29 Września 2016 przez Emejcz
WiewiorQ Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 Nawet jak trzymam reka to wypycha. Ostatnio przykleilem nawet ten czujnik i wytrzymalo kilka kilometrow ale i tak okazalo soe ze to nic nie dalo. Koronka na prasie wciskana wiec zdziwie sie jak jest krzywo, ale sprawdze to. Dziwi mnie tez dlaczego dopiero tydzien po wymianie tarcz wystapil taki problem.
Emejcz Opublikowano 29 Września 2016 Opublikowano 29 Września 2016 No stary jak ci wypycha czujnik jak kręcisz kołem i trzymasz czujnik to koronka musi być krzywo, bo co innego. Mogła się zsunąć. Poza tym, ona lekko wchodzi dość i nie trzeba żadnej praski, ja jak swoją wciskałem to puknąłem lekko młotkiem i jakąś rurką i bez problemu wlazła.
walekpiter Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Podłącze się pod temat. objaw jest taki, że hamujac pedał powoli wchodzi do ok połowy i załącza sie pompa i sam mocno hamuje. Ustawiłem czujniki na 0,7 odpowietrzylem caly uklad . Na vagu wszystkie kola maja tą samą predkość. Nie mam juz pomysłów
Dev Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Kolego na początek uzupełnij swój profil bo nie wiadomo co pisać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się