koziol1172 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 Tyle to i Ja sobie wyliczyłem i wydawało się jakoś sporo:kox: Ładuje około 0,5 bara, to co może mieć wpływ, może to że jakieś modzone turbo tam siedzi, Czy turbina od 150 km i 180 jest taka sama czy strona wydechowa w 180 jest wydajniejsza
koziol1172 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 Hm to od czego to może jeszcze zależeć???? Co do tego softu to Tom A4 się wypowie
Tom A4 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Program jest seryjny zgrany z ori sterownika AEB. Nic nie modzony czysta seria.
Łukasz13 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 A jak dalej dołądowanie wygląda bo masz 0,6 n dole a u góry ile trzyma?
german81 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 program wyglonda na serie tylko masz mocno napieta gruszke lub wydajniejsza turbine .sprawdz jakie cisnienie pompuje turbo z odpieta wtyczka od n75.
koziol1172 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2014 Łukaszu sprawdzę do odcięcia i Napiszę co i jak Damianie według Staga doładowanie to nawet 0,5 no może 0,55 bara ale sprawdzę i z odpiętą wtyczką ---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- A nawet jak jutro będę miał osc z Staga to będzie widać przebieg doładowania ---------- Post dopisany at 23:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- Auto ma doładowanie dokładnie 0,5 bara i takie trzyma aż do ~6 tyś obrotów Wrzucam screena czerwona krecha to obroty a ta płaska to doładowanie Oraz osc Dolad.osc - download. Darmowy hosting plików. Ładnie to wszystko można obejrzeć w programie Ac Gas Synchro I dobry patent na sprawdzenie przebiegu i wgl doładowania w naszych starych jednostkach bez czujnika , warunek to posiadanie instalacji LPG ---------- Post dopisany at 23:14 ---------- Poprzedni post napisany at 23:13 ---------- A i czy to sprawdzenie z odpiętą wtyczką nie jest zbyt ryzykowne???
Łukasz13 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Opublikowano 14 Czerwca 2014 Czyli logi sa dobre tylko masz zle wyregulowana sztange przy turbinie lub cos w ten desen, na serii nie powinno trzymac 0,5 do odcinki tylko spada do 0,3, zrob jazde z odpieta wtyczka od n75 jak bedzie tak samo jak wczesniej to znaczy ze sztanga jest podkrecona.
koziol1172 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2014 Wczoraj podczas ogarniania przodu spisałem nr z turbosprężarki 5304 101 50 95C więc to chyba zwykłe k03 , chyba że bebechy są jakieś inne ---------- Post dopisany at 14:24 ---------- Poprzedni post napisany at 09:24 ---------- A czy ta źle wyregulowana sztanga szkodzi w czymś????
koziol1172 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Wrzucam screen z odłączonym n75, wygląda to tak jak na podłączonym, z tym że trochę mniejsze doładowanie ---------- Post dopisany at 23:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ---------- I chyba będę zmuszony miskę wywalić, ciśnienie oleju po gonitwach to 1,2 1,3 bara na wolnych;/ Dziwne bo mi teraz kontrolka od oleju nie działa, ta na Fisie ;/ .. Vcds w zestawie wskaźników pokazuje oil presure min a po lekkim dodaniu gazu OK a na fisie cisza I czy mógłby ktoś konkretnie w końcu powiedzieć jakie jest minimalne ciśnienie, przy którym mam się dobierać do miski ---------- Post dopisany 17-06-2014 at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 23:07 ---------- Panowie proszę o jakieś podpowiedzi
sawul Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 To nie takie złe te cisnienie ja u siebie mam po wymianie pompy 1.5 b na wolnych obrotach . Ale przeczyszczenie smoka na pewno nie zaszkodzi.
koziol1172 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Piszesz że 1,5 b ale przy jakiej temperaturze i na jakim oleju
sawul Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Na gorącym silniku oczywiście a olej Motul 5w 40.
koziol1172 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 U mnie właśnie dużo zależy od temperatury oleju, dokładnie to może nawet jutro sprawdzę jak będę jechał do roboty. Przy jakiej temperaturze jest dane ciśnienie. Zależy mi na tym silniku i chcę wiedzieć jak najwięcej, a jednocześnie nie robić sobie za dużo roboty i kosztów bo w nich z tą misą to też się trochę schodzi. Gdzieś tu na forum była instrukcja wymiany ściągnięta z bodajże forum passata ale nie mogę tego znaleźć
sawul Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Podkładasz 1 lewarek pod skrzynie biegów a drugi pod wspornik klimy i odkrecasz to co ci przeszkadza sanki lepiej odkręć całe bo jest słabe dojście do 2 śrub na połączeniu skrzyni z miską [2 otwory i w nich masz schowane śruby]i poduszke przednią ze wspornikiem od silnika odkreć bo miski nie zdejmiesz ,dodam że ja ten zabieg robiłem z nogą w gipsie.
koziol1172 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2014 Właśnie różnie to ludzie rozwiązują, ja pracuje już przy tym tyle a nigdy nie trafiłem na michę w 1.8:facepalm: jedni podnoszą silnik a Ty jak dobrze zrozumiałem opuściłeś sanki, I właśnie ile to mniej więcej zajmie bo nie wiem czy u siebie w małym kanale czy w robocie po godzinach na podnośniku, tylko tam musiałbym się sprężać
kamilb5 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Ja dzwigałem silnik w góre a sanek nie ruszałem podczas wymiany pompy,i tak wyszła na styk,troche przewalona robota.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się