Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grubosc lakieru


SCORPIO111

Rekomendowane odpowiedzi

Wiecie moze jaka powinna byc grubosc lakieru lub jakiej wartosci nie powinna przekraczac ? tylko ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś już o tym pisaliśmy.

Musisz poszukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od 80 w wnekach itd. do 150-160 na elementach. Powyzej 200 element malowany, a duzo wiecej tzn 300 w górę to szpachla :wink:

Zależy to też od marki samochodu i czy np. był polerowany itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak element byl malowany 2 razy? Ile wtedy wynosi grunosc lakieru?

z mojego doświadczenia podwójny lakier to 200 w góre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy mi wlasnie na audi A4 b7 wiec jesli ktos mierzyl grubosc lakieru w swoim to prosze o dane

Od 80 w wnekach itd. do 150-160 na elementach. Powyzej 200 element malowany, a duzo wiecej tzn 300 w górę to szpachla :wink:

Zależy to też od marki samochodu i czy np. był polerowany itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli na samochodzie powloka lakieru ma grubosc do 160 tzn. że jest oryginalny lakier. W B6 tak mialem i w B8 mam podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie jak pisza koledzy powyżej 200 lakierowany poniżej 80 ori dobrze spolerowany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie jak pisza koledzy powyżej 200 lakierowany poniżej 80 ori dobrze spolerowany

Powyżej 200 to źle, to wiadomo, ale wartość 80 to też zło? Przesada z polerką?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak to działa w obie strony. 80 mikronów to jeszcze nie jest tragedia ale jak masz sporo mniej to byle ryska przebija ci się do bazy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

120 - 150 ma ori

80 to połowa

dopowiedz sobie resztę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

średnio 120-180

czasami auta z fabryki wyjeżdżają z podwójnym lakierem tzn. są ponownie lakierowane

grubość lakieru nie zawsze prawdę Ci powie o aucie, np. auto walone przodem, wymienione błotniki, maska na nowe, przelakierowane, grubość lak. na elementach nie przekroczy wartości oryginalnej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jescze specjalne szpachle z "opilkami metalu" masz kilo szpachli na blotniku a miernik pokazuje Ci 130 mikronów jak w ori. :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze sugerowałem sie takimi granicami pomiaru:

80-140 Ori (Jeśli chodzi o grupę VW, innych marek nie znam, ale myśle ze jest podobnie)

150-200/220 - druga warstwa lakieru

220+ - zaczyna sie kit..:facepalm:

Byc może jestem w błędzie, ale zawsze takimi wartościami sie sugerowałem i jakoś do tej pory źle na tym nie wyszedłem.

Dla przykładu ojciec ma passata, cały ORI. grubośc lakieru na całym aucie to 70-100 mikronów.

Nie polerowany, nie malowany drugi raz, nie kitowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...