Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy słabe przyspieszenie 1.8t anb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, samochód sprawdzony pod komputerem błędów brak, przepływka daje dobr wzkazania, turbo dobrze pompuje, a mimo to samochód jest jakiś ospały, do 100 jako tako jedzie ale dalej mój drugi samochód 1.9tdi 110km jedzie o niebo lepiej niz ten 1.8t, w czym może być problem? myślałem że może to być źle ustawiony rozrząd, kiedyś tak mniełem w audi 80 2.0 ABK podobne objawy, czy na komputerze można jakoś sprawdzic ustawienie rozrządu?

Opublikowano

Przyczyn może być wiele łącznie z odczuciami. :decayed: 1,8T będzie lepiej przyśpieszał, szybciej się rozpędzał od TDi, ale to TDi będzie bardziej wciskał w fotel - ma większy moment z tego co kojarzę.

Opublikowano

Zrob sobie logi bo tak to nie ogarniesz tego..

Opublikowano
Katalogowo 25nm różnicy na kożyść tdi, ale nie o to chodzi, octavka tdi do 180km/h to moment się buja moje 1.8t max 190 i koniec i to w ślimaczym tempie.

Fakt, tak to jechać nie powinno, bo choć 150KM d*py nie urywa to jednak 180-190km dość szybko jest na budziku. Ba, mój poprzedni ADR do 170-180 bujał się bez problemu dość szybko, potem już się ślimaczył ale do 205 doszedłem.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

logi kolego zrob bedziesz wiedział co i jak co tak koledzy słabo ja czy adr czy apu swoim to 235km ida :)

Opublikowano

Polecam sprawdzić czy klapka od WG nie poszła w chu... skoro turbo dmucha przepływka chodzi. Druga sprawa, że to mogą być twoje odczucia, że auto nie jedzie:D

Opublikowano

zmierz czas do setki na oko i bedizesz wiedzial

Opublikowano
zmierz czas do setki na oko i bedizesz wiedzial

Dokładnie, mi też często się wydaje że auto nie jedzie, że jakoś nie czuć przyśpieszenia itp. Ale ruszam spod świateł na trasie, gaz do dechy i niby nie jedzie ale patrzę na budzik już 120 km/h a cała grupa aut daleko z tyłu za mną :decayed:

Opublikowano

Mało ludzi robi wyścigi z pod świateł. Sciągni sobie program na telefon Racing Tester i sprawdz co i jak.

Zreszta 150km d*py nie urywa i nie bedzie urywać waga robi swoje, jezdzisz autem na codzien więc nie czujesz

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Mało ludzi robi wyścigi z pod świateł. Sciągni sobie program na telefon Racing Tester i sprawdz co i jak.

Zreszta 150km d*py nie urywa i nie bedzie urywać waga robi swoje, jezdzisz autem na codzien więc nie czujesz

Oczywiście, szału to nie robi ale mam jednak porównanie z innymi autami "przeciętnego Kowalskiego" którymi często jeżdżę - czyli coś maks 100KM. Ostatnio jechałem też z kumplem Hondą Civic 1,7 125KM. Zawsze wydawało mi się że ta Honda ładnie idzie jak się ją na obrotach pod czerwone ciągnie, ale teraz stwierdzam że to nie jedzie w cale w porównaniu z moją A4. Moim iż tamto auto znacznie lżejsze to jednak turbo dużo daje.

Opublikowano

Tak też nie możesz porównywać, jedynie ten sam silnik z tym samym. Konie konią nie są równe.

Przykład 150ps 1.9tdi w MkIV ładnie ciągnie i można powiedzieć smiga przyjemnie, tego samego nie można powiedzieć o audi z 150ps pod maską.

Honda zawsze bedzie lepiej chodziła na wyzszych obrotach Japońce są chyba w tym mistrzami co powierdza 160ps v-tech z pojemnosci 1.6.

Opublikowano

Diesel w odczuciu zawsze będzie szybszy

Ostatnio jechalem załadowany w pol, była lekka gorka na trasie, redukuje na 3jke i wraz opornie szła ta jazda pod gore a przedemna jechał stary Opel combo w dieslu niewiele wolniej a nawet się nie spocil przy podjezdzaniu, 180km vs 80 czy maks 100km i co z tego...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...