Kamyk Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 pany jak to jest - korzystacie z tego, czy nie bardzo? ja mam mieszane uczucia chyba wiecej z tego problemow niz tzw. oszczednosci paliwa jak to jest w rzeczywistosci? dzieki za opinie !
Dev Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 G....o warte, wez pod uwage taką sytuację: Cisniesz grubo parę kilometrów, nagle przed Tobą sznur aut, przyjmijmy jakiś dzwonek. Zatrzymujesz auto noga z pedałow i silnik sie zatrzymuje. Olej rozgrzany, turbo brak smarowania i to wystarczy.
Gość Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 A nie jest tak, że w sytuacji jak opisujesz elektronika nie wyłącza silnika ?
Dev Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Właśnie to robi, motor stop a w turbo robi sie syf na łożyskach
Arturoo Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 A nie jest to tak ,że obieg oleju jest wymuszony mimo zgaszonego silnika...gdzieś czytałem ,że tak to w b8 wygląda
Dev Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Musiałby mieć elektryczną pompę oleju tak jak w bmw. W audi tego nie widziałem.
matio446 Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Jest wymuszony obieg wody https://imageshack.com/i/np8xhyj .
Arturoo Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 wrc gdzieś o tym pisał ........albo mi sie na oczy rzuciło
Dev Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Wody owszem ale ja pisze o oleju ktory w tym przypadku jest wazniejszy
Arturoo Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 no to lipa jak ...j kolejny raz :facepalm::facepalm:...inżynierowie dali ciała
Kamyk Opublikowano 5 Czerwca 2014 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2014 czy można to w ogóle wyłączyć VCDSem? próbowali mnie kumple przekonywać jaka to nowoczesność w domu i zagrodzie od razy mi to dramatem yebało na kilometr
black70 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Ostatnio przerabiałem temat. Każdorazowe wyłączanie przyciskiem po uruchomieniu autka jest krótko mówiąc wkurzające. VAG został podpięty, bo myślałem, że da się usunąć to z tego poziomu. Owszem dało się. Tylko co jakiś czas pojawia się komunikat na fisie pomiędzy zegarami, że system start-stop jest nieaktywny. Jest to jeszcze bardziej denerwujące, więc powróciłem do ustawień przed zmianą. Dla diesla start-stop to jakaś pomyłka!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się