ringos Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Witam, Od zakupu samochodu na zimnym silniku mam problem z falującymi obrotami. Błędy z komputera: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 3B0 907 557 B Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03 Coding: 04001 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-10 - Upper Limit - Intermittent 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Readiness: N/A Przepływomierz został wymieniony na nowy (SVAG jakiś niemiecki zamiennik) jednak nadal łapie te same błędy. Sonda lambda była podmieniana jednak też łapała te błędy.. Na nagrzanym silniku problem nie występuje. Czy ktoś spotkał się może z podobnym problemem jakieś sugestie? Z góry thx za wszelkie sugestie..
woytazz Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Miałem podobne problemy z falowaniem, zmieniłem przepływomierz - poprawiło się, ale bez rewelacji. W moim wypadku pomogło wyczyszczenie przepustnicy, miałem tam sporo nagaru. Możesz spróbować póki co bez wyjmowania całości, jedynie zdjąć rurki, poprosić kogoś, żeby wcisnął gaz (ew. podciągnać sobie linkę) i poczyścić dokładnie szmatką i jakimś środkiem w sprayu.(w moim wypadku był to spray do czyszczenia sprzęgieł, tarcz hamulcowych etc.)
ringos Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Opublikowano 26 Maja 2014 Właśnie mój mechanik tak z grubsza "przeczyścił" przepustnicę bez jej wyciągania.. Hm a po wymianie przepływomierza również miałeś błędy na nim ?
tomasl91 Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 przeczysc ja i jak masz dostemp do kompa zobacz czy adp jest ok
woytazz Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 Kupiłem używaną przepływkę, dla wszystkiego ją wyczyściłem przed montażem i błędów brak. Spróbuj zrobić jeszcze adaptacje, bo może mechanik to pominął.
maximus86 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 (edytowane) Witam, Panowie mam podobny problem z tym błędem (00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent), po wymianie błąd w komputerze się nie pojawia, ale delikatne falowanie obrotów i lekkie szarpanie zostało..., proszę o info jak się robi adaptację tego czujnika? Pozdrawiam Edytowane 1 Września 2014 przez maximus86
jacek70 Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Witam, Panowie mam podobny problem z tym błędem (00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent), po wymianie błąd w komputerze się nie pojawia, ale delikatne falowanie obrotów i lekkie szarpanie zostało..., proszę o info jak się robi adaptację tego czujnika? Pozdrawiam Też wygląda na uszkodzoną przepływkę .Sprawdź jak masz możliwość jak chodzi na innej.
maximus86 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Dziwna sprawa, poruszałem kostką od tego czujnika i błąd znikł, ale delikatne falowanie obrotów zostało, na VAGu skaczą z 864 na 832 i tak w kółko na zimnym i na ciepłym... Mam pytanie jeszcze co do obrotów na zimnym w tym samochodzie, czy powinny one być wyższe przed rozgrzaniem się silnika? Mam po zapłonie na zimnym po nocy gdzies ok 1100-1200 i gdy ruszę i po chwili stanę to spadają już na normalne ok 900, czy to normalne? Miałem wymieniane świece na Denso i przewody na Janmora ProLine, ale nic to nie dało, dziś jak mi się uda zobaczę jak wygląda przepustnica. Mechanik robił mi adaptację, ale nic to nie dało, a po za tym mam pytanie w jakich warunkach ją przeprowadzać? Silnik gorący,obciążony światłami,klimatyzacją, czy bez obciązenia i może zimny? Pozdrawiam
neoxpl Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 Mam po zapłonie na zimnym po nocy gdzies ok 1100-1200 i gdy ruszę i po chwili stanę to spadają już na normalne ok 900, czy to normalne? Tak to normalne. Przepustnica była czyszczona? Dolot sprawdzony czy szczelny?
maximus86 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Przepustnica przeczyszczona, ale dziś rano zauważyłem ciekawostkę, gdy odpalam na klimie lub włącze klimę na zimnym silniku po zapłonie obroty idealnie się trzymają i nie ma żadnych problemów przy ruszaniu, a bez klimy na zimnym przy ruszaniu spadają do ok 300/200 a nawet samochód zgaśnie... Wystarczy że troszeczkę złapie temperatury i już jest ok. Adaptacja przepustnicy wykonana na VAGu. Z klimą jest cały czas ok. Edytowane 13 Września 2014 przez maximus86
armand82 Opublikowano 14 Września 2014 Opublikowano 14 Września 2014 Podepnę się. A4 B5 99 1.6 AHL A u mnie jest tak,że na zimnym jest ok,chociaż czasem ssanie nie zaskoczy, a na rozgrzanym czasem trzyma przez chwile na obrotach(1100-1300)dodam lekko gazu i wraca do normy. Dodam że trzyma tylko podczas jazdy(komp nic nie wykazał)co to może być???
maximus86 Opublikowano 15 Września 2014 Opublikowano 15 Września 2014 (edytowane) Ja właśnie zauważyłem jeszcze, że czasami ssanie na zimnym po nocy nie łapie i jak odpalam to od razu mam ok 860 obroty, a też zauważyłem że jak zostawie samochód na 8h w pracy na słońcu, to chyba mi czujnik temperatury silnika przekłamuje (pokazuje ok 35-40stopni na kanale 49 klimatroniku) i praktycznie po 15 sekundach włącza mi się gaz, co raczej nie jest możliwe po tak długim postoju teraz... I oczywiście nadal mam przekłamanie na klimatroniku względem ECU, na Vagu mam 90-91stopni a na klimatroniku kanał 49 mam 96-97... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Czujnik wymieniony i teraz jest ok, temperatura na postoju na ECU 92-93, na klimatroniku 93-94, więc tylko 1stopień różnicy. Spadania obrotów też już nie ma na zimnym silniku Edytowane 17 Września 2014 przez maximus86
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się