trekpio88 Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Witam serdecznie dzisiaj chcąc znaleźc powód stukania na drobnych nierównościach, doszłem do wniosku że magiel zaczyna się kończyc. Stuki ewidentnie odchodzą od środka maglownicy. Mam kilka pytań: 1- śrubę która niweluje luzy na maglownicy na klucz 24 ODKRĘCAMY czy DOKRĘCAMY ??? 2- jakie były typy/rodzaje maglownic do b6/b7 ? które pasują do 1.9 tdi 2005r ??? 3- regenowal ktoś sam maglownice?? 4- regenerowac czy kupic używaną?? Prosze o odpowiedz Pozdrawiam.
elmer80 Opublikowano 12 Lipca 2014 Opublikowano 12 Lipca 2014 Widzę las rąk... coś poradziłeś w temacie?
Dev Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Nie zabieraj sie za to sam bo tylko narobisz syfu. Moge Ci ja zregenerować.
elmer80 Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Odkopałem bo u siebie też słyszę stuki puki na kocich łbach. Wahacze końcówki łączniki są ok. Część z nich niedawno wymieniona na lemach. Jak zweryfikować niedomagania maglownicy? Gdzieś czytałem o odpięciu koncówek i co dalej. Dev napisz mi prw co w niej konkretnie robisz i za ile plus czas realizacji.
Dev Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 Wymienia sie co trzeba i składa. Rok gwarancji 700 z wysyłka
PitekA4 Opublikowano 15 Lipca 2014 Opublikowano 15 Lipca 2014 magla do b5 w jakich pieniądzach byś zregenerował ? (i czy w ogóle)
wagabunda Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Kolego a pompa wspomagania regenerujesz, bo chba będę musiał u siebie zmieniać. Moje a4 jest z roku 1995 silnik 1Z. Jeżeli tak to za ile. A może ma ktoś na pożyczenie aby sprawdzić czy to pompa.
tarkot Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 że pozwolę sobie się podpiąć..a wiec jak jadę po "kocich łbach,trelince" bardzo powoli 10km/h może mniej,to słyszę stukanie niezbyt głośne ze ściany grodziowej choć właściwie to z całego przodu. czy to jest oznaka końca maglownicy???i pocieszam sie tylko ze to może być krzyżak na drążku kierowniczym???
trekpio88 Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 że pozwolę sobie się podpiąć..a wiec jak jadę po "kocich łbach,trelince" bardzo powoli 10km/h może mniej,to słyszę stukanie niezbyt głośne ze ściany grodziowej choć właściwie to z całego przodu. czy to jest oznaka końca maglownicy???i pocieszam sie tylko ze to może być krzyżak na drążku kierowniczym??? witam może to byc magiel, natomiast w moim 1 przypadku miałem wręcz nie wyczuwalne luzy na łączniku drążka kierowniczego, (nie mylic z końcówką) po wymianie bylo ok Natomiast w drugim przypadku delikatnie dokręciłem tą nakrętke na maglu, i narazie cisza.
lisek120 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 I jak tam Elmer z tematem stoisz magiel zrobiony?
elmer80 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 I jak tam Elmer z tematem stoisz magiel zrobiony?Stoję. Miałem robić servotronic ale kasę wydałem na TV :-)wysłane z Commodore 64
lisek120 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Ale też Ci stuka czy masz jeszcze jakies inne objawy?
elmer80 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Stuka zwłaszcza jak wolno jadę na kostce. To taki typowy objaw. Przynajmniej na forum tak piszą... wysłane z Commodore 64
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się