dominika6c6 Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 jeśli chodzi o temat mojej usterki to wtryski zostały sprawdzone i jeden pod pełnym obciążeniem za mało dawkuje i to może wlasnie być przyczyna cykania bo zakłóca on prace prawidłową wszystkich wtrysków dodatkowo cały układ został sprawdzony i pompa jest czysta na czujniku na pompie znalezione zostały dosłownie 3 opiłki nie wiadomo skąd się wzięły pompa przy zbiorniku jest czysta, listwa wtryskowa i czujnik na listwie też jest czysty jedyne co to wtrysk i być może po zmianie wtrysku będzie wszystko ok dla późniejszej eksploatacji już zamowiona pompa z 2013 roku żeby uniknąć na przyszłość niespodzianek pozostanie ciekawostka skąd te opiłki znalazły się na pompie w tym czujniku???? bo pompa jest jak nowa.... dam znać jak będzie to chodziło na nowym wtrysku.....
Góral65 Opublikowano 4 Września 2017 Opublikowano 4 Września 2017 Przypuszczam że autko nie masz od nowości, możliwe że pompa była już zmieniana układ czyszczony i zostało kilka opiłków
marekpl2 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Koledzy powiedzcie proszę czy są jakieś objawy świadczące o kończącej się pompie? U mnie pompa nie cyka tak jak na jednym z filmików tutaj podanych. Mam nalatane 245kkm 2.0 tdi 143km produkcja listopad 2008r. Po przeczytaniu tego wątku jestem strasznie zaniepokojony.. nie wiem co robić z autem. Zostawić do mechanika żeby wymienił ta pompę? Jaka polecacie?
Góral65 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Wszystko kwestia jakie się ma szczęście a raczej pecha i jakiego się paliwa naleje, mnie padła przy 185tkm a kolega ma autko z 2008 i ma prawie 290tkm i nie zmieniał jeszcze. Jak chcesz spać spokojnie to wymień i będziesz miał spokój. Gdybym wcześniej o tej bolączce wiedział to też bym wymienił przy robieniu rozrządu było to jakoś miesiąc wcześniej
marekpl2 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Możesz powiedzieć ile Cię kosztowała ta pompa i gdzie kupiłeś? Samochód zostawiam w poniedziałek u mechanika żeby mi ją wymienił i sprawdził czy nie ma opiłków. Tak jak piszesz będę miał święty spokój. I jeszcze jedno pytanie odnośnie imbusa pompy olejowej. Wystarczy wymiana samego imbusa i będzie spokoj? Dodam że poprzedni właściciel olej zmieniał co 10tys. Chciałbym się tym autem trochę nacieszyć a nie ciągle myśleć że może jakaś kosmiczna usterka wystąpić dlatego chcę sobie wszystko zrobić jak trzeba.
Góral65 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Za pompkę zapłaciłem coś około 1400zł (nową) znalazłem na allegro, co do imbusa to zależy z którego roku masz auto po wrześniu 2009 były poprawione, uzupełnij profil
marekpl2 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Ja mam auto z października 2008r 143kk CAGA. Masz gdzieś zapisana ta aukcje z pompką? Będzie pasować do mojej wersji silnikowej?
Góral65 Opublikowano 13 Września 2017 Opublikowano 13 Września 2017 Sprawdź jaki masz nr i po numerze szukaj, ja tak przynajmniej robiłem, co do imbusu to też do sprawdzenia
marekpl2 Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 (edytowane) Żeby numer sprawdzić muszę ją najpierw wyjąć zgadza się? Podrzucie linka, gdzie kupowaliście to będę miał chociaż jakieś rozeznanie czy dobrze szukam. Znalazłem taką aukcję http://allegro.pl/nowa-pompa-wtryskowa-bosch-vw-passat-b6-cc-2-0tdi-i6596853875.html dzwoniłem do właściciela i mówi, że do CAGA 143km będzie pasowało. Daje 2 lata gwarancji. Zastanawia mnie tylko skąd taka rozbieżność cen.. w intercarsie od 4tys nowa a tu nowa 1500zł. Poradźcie mi koledzy czy to będzie dobry zakup? Pozdrawiam Edytowane 19 Września 2017 przez marekpl2
Góral65 Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Po zdjęciu plastikowej pokrywy silnika można odczytać numer, tak to są te pompy
l.e.s.t.e.r Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Panowie a myślicie że jest sens wymienić tą pompę profilaktycznie na używkę , data produkcji Grudzień 2014 więć pewnie max 100k km ma taka pompa nalatane.
leszekmw Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Maciek..ona spokojnie i 200 może mieć nalatane..
l.e.s.t.e.r Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) 8 minut temu, leszekmw napisał: Maciek..ona spokojnie i 200 może mieć nalatane.. myślisz? jak produkcja z końca Grudnia to do auta pewnie trafiła w połowie 2015, przez dwa lata niby można po 100k km/rok ale średno to chyba 50k km trzeba przyjąć. Ja tam swoją sprawdziłem i jest czyściutko. Teraz co wymianę oleju zajrzę w ten czujnik i olewam temat. Edytowane 23 Września 2017 przez l.e.s.t.e.r
leszekmw Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 no te 100tyś to już tak bardziej ekstremalnie. ale szukam własnie audi i parę vinów sprawdzałem ostatnio..coraz częściej pojawiają sie przebiegi w granicach 60-80tyś rocznie..kiedyś było to w okolicach 30-40..
l.e.s.t.e.r Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 5 godzin temu, leszekmw napisał: no te 100tyś to już tak bardziej ekstremalnie. ale szukam własnie audi i parę vinów sprawdzałem ostatnio..coraz częściej pojawiają sie przebiegi w granicach 60-80tyś rocznie..kiedyś było to w okolicach 30-40.. to jak to jest że na allegro jest pełno 10latków z przebiegami po 160k km
leszekmw Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 bo do nas same perełki sa sprowadzane..nie wiedziałeś ?
wypsiu Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 Teraz normy trochę wzrosły 185 -190 tys km , broń Panie Boże przekroczyć magiczne 200kkm ...[emoji6]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
emas Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 (edytowane) Czy kończąca się pompa daje taki efekt dźwiękowy? Charakterystyczne tyrkotanie pojawia się chwilę pod odpaleniu jedynie przy dodawaniu gazu i w momencie jak schodzi z obrotów. Edytowane 28 Września 2017 przez emas 1
kuebk Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 Bylo milion razy, to normalny dzwiek pracy tej pompy.
duzy616 Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 Panowie pomocy. Dzisiaj z ciekawości sprawdzałem na czujniku czy są opiłki (nie było), ale najgorsze to, że po wkręceniu spowrotem samochód odpalił i zaraz zgasł. (teraz nie chce odpalić). Nie ukrywam po wkręceniu zapomniałem o punkcie odpowietrzania za pomocą VCDS (jest możliwe, że się coś zatarło) Teraz odpowietrzanie nie pomaga. (nadal nie pali) Błędów brak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się