Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

jeśli chodzi o temat mojej usterki to wtryski zostały sprawdzone i jeden pod pełnym obciążeniem za mało dawkuje i to może wlasnie być przyczyna cykania bo zakłóca on prace prawidłową wszystkich wtrysków dodatkowo cały układ został sprawdzony i pompa jest czysta na czujniku na pompie znalezione zostały dosłownie 3 opiłki nie wiadomo skąd się wzięły pompa przy zbiorniku jest czysta, listwa wtryskowa i czujnik na listwie też jest czysty jedyne co to wtrysk i być może po zmianie wtrysku będzie wszystko ok dla późniejszej eksploatacji już zamowiona pompa z 2013 roku żeby uniknąć na przyszłość niespodzianek pozostanie ciekawostka skąd te opiłki znalazły się na pompie w tym czujniku???? bo pompa jest jak nowa.... dam znać jak będzie to chodziło na nowym wtrysku.....

Opublikowano

Przypuszczam że autko nie masz od nowości, możliwe że pompa była już zmieniana układ czyszczony i zostało kilka opiłków

Opublikowano

Koledzy powiedzcie proszę czy są jakieś objawy świadczące o kończącej się pompie? U mnie pompa nie cyka tak jak na jednym z filmików tutaj podanych. Mam nalatane 245kkm 2.0 tdi 143km produkcja listopad 2008r. Po przeczytaniu tego wątku jestem strasznie zaniepokojony.. nie wiem co robić z autem. Zostawić do mechanika żeby wymienił ta pompę? Jaka polecacie? 

Opublikowano

Wszystko kwestia jakie się ma szczęście a raczej pecha i jakiego się paliwa naleje, mnie padła przy 185tkm a kolega ma autko z 2008 i ma prawie 290tkm i nie zmieniał jeszcze. Jak chcesz spać spokojnie to wymień i będziesz miał spokój.  Gdybym wcześniej o tej bolączce wiedział to też bym wymienił przy robieniu rozrządu było to jakoś miesiąc wcześniej:hi:

Opublikowano

Możesz powiedzieć ile Cię kosztowała ta pompa i gdzie kupiłeś? Samochód zostawiam w poniedziałek u mechanika żeby mi ją wymienił i sprawdził czy nie ma opiłków. Tak jak piszesz będę miał święty spokój. I jeszcze jedno pytanie odnośnie imbusa pompy olejowej. Wystarczy wymiana samego imbusa i będzie spokoj? Dodam że poprzedni właściciel olej zmieniał co 10tys. Chciałbym się tym autem trochę nacieszyć a nie ciągle myśleć że może jakaś kosmiczna usterka wystąpić dlatego chcę sobie wszystko zrobić jak trzeba.

Opublikowano

Za pompkę zapłaciłem coś około 1400zł (nową) znalazłem na allegro, co do imbusa to zależy z którego roku masz auto po wrześniu 2009 były poprawione, uzupełnij profil   

Opublikowano

Ja mam auto z października 2008r 143kk CAGA. Masz gdzieś zapisana ta aukcje z pompką? Będzie pasować do mojej wersji silnikowej?

Opublikowano

Sprawdź jaki masz nr i po numerze szukaj, ja tak przynajmniej robiłem, co do imbusu to też do sprawdzenia

Opublikowano (edytowane)

Żeby numer sprawdzić muszę ją najpierw wyjąć zgadza się? Podrzucie linka, gdzie kupowaliście to będę miał chociaż jakieś rozeznanie czy dobrze szukam.

Znalazłem taką aukcję http://allegro.pl/nowa-pompa-wtryskowa-bosch-vw-passat-b6-cc-2-0tdi-i6596853875.html   dzwoniłem do właściciela i mówi, że do CAGA 143km będzie pasowało. Daje 2 lata gwarancji. Zastanawia mnie tylko skąd taka rozbieżność cen.. w intercarsie od 4tys nowa a tu nowa 1500zł. Poradźcie mi koledzy czy to będzie dobry zakup? 

Pozdrawiam

 

Edytowane przez marekpl2
Opublikowano

Po zdjęciu plastikowej pokrywy silnika można odczytać numer, tak to są te pompy

67b838e2993fa5a3med.jpg

70da2ef2de8d28d0med.jpg

Opublikowano

Panowie a myślicie że jest sens wymienić tą pompę profilaktycznie na używkę , data produkcji Grudzień 2014 więć pewnie max 100k km ma taka pompa nalatane.

Opublikowano

Maciek..ona spokojnie i 200 może mieć nalatane..:)

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, leszekmw napisał:

Maciek..ona spokojnie i 200 może mieć nalatane..:)

myślisz? jak produkcja z końca Grudnia to do auta pewnie trafiła w połowie 2015, przez dwa lata niby można po 100k km/rok ale średno to chyba 50k km trzeba przyjąć. 

Ja tam swoją sprawdziłem i jest czyściutko. Teraz co wymianę oleju zajrzę w ten czujnik i olewam temat. 

Edytowane przez l.e.s.t.e.r
Opublikowano

no te 100tyś to już tak bardziej ekstremalnie.

ale szukam własnie audi i parę vinów sprawdzałem ostatnio..coraz częściej pojawiają sie przebiegi w granicach 60-80tyś rocznie..kiedyś było to w okolicach 30-40..

Opublikowano
5 godzin temu, leszekmw napisał:

no te 100tyś to już tak bardziej ekstremalnie.

ale szukam własnie audi i parę vinów sprawdzałem ostatnio..coraz częściej pojawiają sie przebiegi w granicach 60-80tyś rocznie..kiedyś było to w okolicach 30-40..

to jak to jest że na allegro jest pełno 10latków z przebiegami po 160k km :decayed:

Opublikowano

bo do nas same perełki sa sprowadzane..nie wiedziałeś ? :grin:

Opublikowano

Teraz normy trochę wzrosły 185 -190 tys km , broń Panie Boże przekroczyć magiczne 200kkm ...[emoji6]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Czy kończąca się pompa daje taki efekt dźwiękowy? Charakterystyczne tyrkotanie pojawia się chwilę pod odpaleniu jedynie przy dodawaniu gazu i w momencie jak schodzi z obrotów.

 

Edytowane przez emas
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Bylo milion razy, to normalny dzwiek pracy tej pompy.

Opublikowano

Panowie pomocy.

Dzisiaj z ciekawości sprawdzałem na czujniku czy są opiłki (nie było), ale najgorsze to, że po wkręceniu spowrotem samochód odpalił i zaraz zgasł. (teraz nie chce odpalić).

Nie ukrywam po wkręceniu zapomniałem o punkcie odpowietrzania za pomocą VCDS (jest możliwe, że się coś zatarło) Teraz odpowietrzanie nie pomaga. (nadal nie pali)

Błędów brak.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...