Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Ja miałem taki problem że samochodem na biegu jałowym telepało I się okazało że Ciśnienie paliwa się waha od 250 do 450, znalazlem opiłki w sitku czujnika ciśnienia na pompie. Wymieniłem pompe I przez tydzień było ok. Teraz autem nie telepie Ale ciśnienie na Litwie waha się niemalże tak jak wcześniej. Nie mam VCDSa A Torque taki pokazuje błąd P2196. Słychać jakbybstukanie podobne do dwumasy. Czy to może być zawor regulacji na Litwie? Jak to sprawdzić? Czy zawor regulacji musi być zakręcony z odpowiednią siłą? Czy wymienię to sam bez klucza dynamometrycznegi?

Opublikowano
1 minutę temu, patryk.gorski napisał:

Czy zawor regulacji musi być zakręcony z odpowiednią siłą? Czy wymienię to sam bez klucza dynamometrycznegi?

jest jednorazowy.Po odkreceniu trzeba nowy.

Opublikowano

Witam. Ja miałem taki problem że samochodem na biegu jałowym telepało I się okazało że Ciśnienie paliwa się waha od 250 do 450, znalazlem opiłki w sitku czujnika ciśnienia na pompie. Wymieniłem pompe I przez tydzień było ok. Teraz autem nie telepie Ale ciśnienie na Litwie waha się niemalże tak jak wcześniej. Nie mam VCDSa A Torque taki pokazuje błąd P2196. Słychać jakbybstukanie podobne do dwumasy. Czy to może być zawor regulacji na Litwie? Jak to sprawdzić? Czy zawor regulacji musi być zakręcony z odpowiednią siłą? Czy wymienię to sam bez klucza dynamometrycznegi?

Opublikowano

Toż to Ja wiem, pytanie było inne. Czy zakładając nowy musi być zakręcony z określoną siłą? Po wymianie jest potrzeba odpowietrzania samochodu?

Opublikowano

Oczywiscie ze tak, musisz odpowiednio dokrecic oraz odpowietrzyc.

Opublikowano
6 godzin temu, patryk.gorski napisał:

Czy zawor regulacji musi być zakręcony z odpowiednią siłą? Czy wymienię to sam bez klucza dynamometrycznegi?

Dokręcamy z momentem 80 Nm, odpowietrzanie VCDS nie jest w tym przypadku potrzebne, po odpaleniu trzeba auto pozostawic na biegu jałowym na kilka minut, VCDS przyda się do odczytu i usunięcia błędów, które zapewne się pojawią.

Opublikowano
52 minuty temu, grzesq_19 napisał:

Dokręcamy z momentem 80 Nm, odpowietrzanie VCDS nie jest w tym przypadku potrzebne, po odpaleniu trzeba auto pozostawic na biegu jałowym na kilka minut, VCDS przyda się do odczytu i usunięcia błędów, które zapewne się pojawią.

Świętnie, dzięki. Tylko teraz pytanie czy to aby napewno ten zawór? Masz jakieś inne pomysły? Jak ewentualnie sprawdzić czy to jest winne mojej przypadłości?

Opublikowano

U mnie wywalało błąd w VCDS "5174 - Fuel Pressure Regulation P1065 00 [096] - Regulation Discrepancy", dodatkowo testowałem zawór. Po wymianie błąd już nie powraca (na starym zaworze były opiłki) jednak to nie rozwiązało moich problemów:angry: Jeśli są opiłki, to na nic zda się wymiana zaworu...

Opublikowano

Czy jest ktoś w stanie napisać , czy wszystkie pompy miały sitko ?
Czy są pompy poprawione po jakimś roku ?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
5 godzin temu, grzesq_19 napisał:

U mnie wywalało błąd w VCDS "5174 - Fuel Pressure Regulation P1065 00 [096] - Regulation Discrepancy", dodatkowo testowałem zawór. Po wymianie błąd już nie powraca (na starym zaworze były opiłki) jednak to nie rozwiązało moich problemów:angry: Jeśli są opiłki, to na nic zda się wymiana zaworu...

Opiłki były dlatego wymieniłem pompe, tydzien po wymianie pompy ciśnienie na biegu jałowym znowu skacze. Przy 2tys obrotów się normuje i w czasie jazdy jest stabilne. Przed wymiana pompy samochodem telepało teraz tego nie ma. Nie mam kabla do VCDSa. W aucie słychać tak jakby małe stukanie takie jak od dwumasy. Ktoś na innym forum opisywał identyczny problem I twierdził że to właśnie zawor na listwie. Jak mogę to w domowych warunkach przetestować?

Opublikowano
W dniu 6.05.2018 o 00:21, grzesq_19 napisał:

U mnie wywalało błąd w VCDS "5174 - Fuel Pressure Regulation P1065 00 [096] - Regulation Discrepancy", dodatkowo testowałem zawór. Po wymianie błąd już nie powraca (na starym zaworze były opiłki) jednak to nie rozwiązało moich problemów:angry: Jeśli są opiłki, to na nic zda się wymiana zaworu...

Na którym zaworze miałeś opiłki? miałeś objawy takie jak moje? Co było rozwiązaniem?

Opublikowano

Czy ktoś jest mi w stanie podać jakie powinno być właściwe ciśnienie na listwie CR?

Opublikowano

Takie jak zadane.

Opublikowano

Czy jest ktoś w stanie napisać , czy wszystkie pompy miały sitko ?
Czy są pompy poprawione po jakimś roku ?


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Godzinę temu, kuebk napisał:

Takie jak zadane.

Tzn? Szukam konkretnych wartości jakie powinno mieć ciśnienie na listwie CR bo moje skacze od 2600psi po 4600psi

Opublikowano

To jak szukasz konkretnych informacji to konkretnie napisz w jakim momencie pracy silnika, na postoju, w trakcie jazdy czy kiedy.

Opublikowano
2 minuty temu, kuebk napisał:

To jak szukasz konkretnych informacji to konkretnie napisz w jakim momencie pracy silnika, na postoju, w trakcie jazdy czy kiedy.

Na biegu jałowym

Opublikowano

Zawór regulacji ciśnienia na listwie, spróbuj zrobić adaptacje

 

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

9f365ff2f68f7aa1f9b69a8262f8f668.jpg

Opublikowano
1 godzinę temu, patryk.gorski napisał:

Na biegu jałowym

Producent podaje ze powinno sie zawierac w przedziale 220-350bar.

Opublikowano

Jesli chodzi o pompy cisnienia to najlepiej zmienic na nowsza tzn po roku 2012 bo z tego co wiem to te sa poprawione ja u siebie przerabialem temat i zmienilem teraz jest ok.... dobrze by bylo sprawdzic jeszcze wtryski i ewentualnie zmienic listwe....jesli zachodzi taka potrzeba 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...