Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa wysokiego ciśnienia - opiłki


rom22

Rekomendowane odpowiedzi

Nie do końca prawda są też na all nowe pompy z datami po 2012r tu np z 2015

https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-bosch-skoda-yeti-2-0tdi-03l130755d-i7249081903.html

Moim zdaniem dodawanie do paliwa oleju 2T może jest dobre dla silnika i pompy VC ale jest zabójcze dla PDF-u ma bardzo wysoką temperaturę spalania i praktycznie w postaci mazi jest wyrzucany do wydechu 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Góral65 napisał:

Nie do końca prawda są też na all nowe pompy z datami po 2012r tu np z 2015

https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-bosch-skoda-yeti-2-0tdi-03l130755d-i7249081903.html

Moim zdaniem dodawanie do paliwa oleju 2T może jest dobre dla silnika i pompy VC ale jest zabójcze dla PDF-u ma bardzo wysoką temperaturę spalania i praktycznie w postaci mazi jest wyrzucany do wydechu 

 

 

Fakt, pisałem to w odniesieniu typowo do pompy, która pasowałaby do mojego auta. Tutaj pompa jest z końcówką D w numerze VW oraz z końcówką 537 w numerze Bosch. 
U mnie odpowiednio wygląda to tak, że numer VW jest bez oznaczenia literowego na końcu, a w przypadku numeru Bosch to 507. 

Co do DPF - słuszna uwaga. Jednak w moim teście nie zauważyłem zmiany w interwałach wypalania DPF. Działa jak wcześniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to wygląda że co serwis to inne opinie, ja dostałem info że każda pompa będzie dobra (chociaż różnią sią uzyskiwanym maksymalnym ciśnieniem) ponieważ i tak regulator ciśnienia nie puści więcej a we wszystkich modelach od 2008-2015 mają 1800bar

Co do DPF-a to na pewno nic zauważysz po wyjeżdżeniu  jednego baku 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Prezes_ATNT napisał:

Każdy poleca sprawdzanie obecności opiłków na czujniku pompy wtryskowej. Zawarta w tym temacie jest też informacja o odpowietrzeniu układu po demontażu i ponownym montażu czujnika np. przy pomocy VCDS. Jednak co z osobami, które nie maja komputera i programu? 

Nie wiem w ogole skad to pytanie, bez odpowiednich narzedzi sie nie pracuje. Jak nie masz to jedziesz do kogos kto ma albo czekasz az sie zepsuje.

 

8 godzin temu, Prezes_ATNT napisał:

Jeśli chcecie sprawdzić pompę na czujniku, nie mając komputera wystarczy, że z 10-15 razy włączycie i wyłączycie zapłon tym sposobem odpowietrzycie układ. (Potwierdzone u serwisanta). 

Tak to sie odpowietrzalo silniki PD a nie CR.

7 godzin temu, Góral65 napisał:

ma bardzo wysoką temperaturę spalania i praktycznie w postaci mazi jest wyrzucany do wydechu 

Bardzo wysoka czyli jaka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostrzegam przed wyciąganiem czujnika i nie odpowietrzeniem układu komputerem. W moim przypadku pompa straciła ciśnienie i auto przestało odpalać. Jedno dobre, że pozbyłem się pompy z 2009r na  rzecz pompy z 2012r w dobrych pieniądzach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie , niestety i mojego szwagra spotkała przygoda z pompą , auto 2.0 TDI CAGA 144 tys. (pewne), pompa i wtryski kaput , moje pytanie czy macie jakiegoś sprawdzonego dostawce pompy ? co sądzicie:

https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vw-2-0-tdi-0445010508-03l130755a-i7615114609.html

i tutaj dość tania i podobno nowy oryginał:

https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi-a4-avant-8k5-b8-2-0-tdi-i7593082886.html

Mam zaufanego gościa od anglików , chcemy kupić całość tj. bak , przewody , wtryski itp z pewnego auta ,pytanie co z pompą ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę lepiej wsadzić niby ta nieawaryjną bo rzekomo takie są i pasują

Tak z ciekawości gdzie tankował??? 

Edytowane przez lukas309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.10.2018 o 21:30, Trzy A napisał:

Ostrzegam przed wyciąganiem czujnika i nie odpowietrzeniem układu komputerem. W moim przypadku pompa straciła ciśnienie i auto przestało odpalać. Jedno dobre, że pozbyłem się pompy z 2009r na  rzecz pompy z 2012r w dobrych pieniądzach. 

Jakie są numery OEM tej z 2012 roku??? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, lukas309 napisał:

Jakie są numery OEM tej z 2012 roku??? 

Na każdej pompie jest tabliczka  z datą produkcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, krzychuziom napisał:

Kolejne pytanie nowe (uzywane) wtryski trzeba programować? Jeśli tak to jaka jest procedura?

Tak trzeba.

 

45 minut temu, lukas309 napisał:

Sprawdź w rozszerzonych blokach pomiarowych silnika czy nie ma adaptacji wtrysków

Tam tego na pewno nie znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, krzychuziom napisał:

Witajcie , niestety i mojego szwagra spotkała przygoda z pompą , auto 2.0 TDI CAGA 144 tys. (pewne), pompa i wtryski kaput , moje pytanie czy macie jakiegoś sprawdzonego dostawce pompy ? co sądzicie:

https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-vw-2-0-tdi-0445010508-03l130755a-i7615114609.html

i tutaj dość tania i podobno nowy oryginał:

https://allegro.pl/pompa-wtryskowa-audi-a4-avant-8k5-b8-2-0-tdi-i7593082886.html

Mam zaufanego gościa od anglików , chcemy kupić całość tj. bak , przewody , wtryski itp z pewnego auta ,pytanie co z pompą ?

 

Siema ile mechanik policzyłza naprawę ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kuebk napisał:

Tak trzeba.

 

Tam tego na pewno nie znajdzie.

Pomyliłem się nie w rozszerzonych blokach pomiarowych tylko w BASIC SETTINGS 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt samej robocizny ok 1200-1500 zł ale z płukaniem układu , u nas padła decyzja na wymianę wszystkiego z nową pompą , zobaczcie co magnes wytargał z baku proszek , nie opiłki tylko proszek , masakra ?

20181030_181039.jpg

20181030_181101.jpg

20181030_181111.jpg

44115902_1083880595123510_1863670589877649408_n.jpg

44310984_1894717610642384_4195810708887175168_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dramat ? te zdjęcia bym wysłał firmie Bosch bo chyba producentem pompy są oni ale oni powiedzą że Jeździłeś na złym paliwie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...