Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Krótkie falowanie po rozruchu na zimnym + dziury w przyspieszaniu


terminator1985

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie , po wymianie gruszki przy kolektorze ssacym, dalej mam problemy z autem i wyskakujace te same dwa błedy, o miesznce za ubogiej na obciazonym i za bogatej na jałowym, od niedawna po rozruchu obroty z dwa razy w porywach do 3 lekko zafalują oraz auto ma dziury w przyspieszaniu do momentu zagrzania, potem jest jak nalezy, jak juz mowiłem wczesniej została wymieniona gruszka na sprawną, klapki kolektora pracują jak nalezy(auto stało sie żwawsze oraz obroty ciut lepiej spadaja przy zmianie biegów) , przepustnica jest czysta(zrobiłem adaptacje zgodnie z instrukcja ale wydaje mi sie ze mimo statusu ok adaptacja strwała dosłownie sekunde i nei słyszałem pracy przepustnicy), wszystkie kable podcisnieniowe zostały sprawdzone, ..przepływka wyglada na czystą (wiem ze trzeba zrobic log dyn. przepywki ale obecny stan zdrowia nie pozwala mi tej akcji przeprowadzic;/)....chciałbym sie dowiedziec tylko ewentualnie czy ktos miał podobny przypadek i jak go rozwiazał, wiem ze na ten temat było mnóstwo postów, ale moze w jakis sposob odswieze temat....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sprawdzil bym jaka temperature powietrza odczytuje przeplywka oraz czujnik umieszczony przy gruszce. Moze ktorys przeklamuje, przez co silnik zle dawkuje paliwo. Po odpaleniu masz podwyzszone obroty (ssanie) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ok 1200tys(tylko na zimnym), dwie minuty opada do normalnych obrotów i od czasu do czasu podrzuci, ten czujnik przy gruszce wrzuciłem z kolektora ktory kupiłem na wymiane gruszki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podrzucania silnika jak podmieniłem swój zawór wysokiego ciśnienia oleju na inny używany. Podstawiałem za swój zawór dwa inne używane i każdy z nich zachowywał się inaczej. Oba były nieeleganckie. O zaworze tym mowa jest tu:

http://a4-klub.pl/2-0-219/halas-rozgrzaniu-silnika-269146/index6.html#post4153414

http://a4-klub.pl/2-0-219/halas-rozgrzaniu-silnika-269146/index6.html#post4156741

http://a4-klub.pl/2-0-219/halas-rozgrzaniu-silnika-269146/index7.html#post4219806

http://a4-klub.pl/2-0-219/halas-rozgrzaniu-silnika-269146/index8.html#post4238569

http://a4-klub.pl/2-0-219/halas-rozgrzaniu-silnika-269146/index8.html#post4270875

Z podmian zaworów na używane wyszło na to, że kupiłem nowy. Pozbyłem się wszelkich problemów z jakimkolwiek hałasem, drganiem i itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. u mnie pojawił się również ten sam problem czyli dziury w przyspieszaniu i spadek mocy czy ktoś poradził sobie z tym? kierownica powietrza w porządku,przepustnica czyszczona i adoptowana co jeszcze może być przyczyną? nieszczelna odma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzies na innym forum gosciu miał identyczne problemy co ja i te same błedy, okazlo sie ze to przez przepływomierz, niestety nie mam jak porobic logów bo od lipca siedze non stop w szpitalu, jesli masz mozliwosc podmien od kogos przepływomierz, bo strzelac z wymianą to tez jest nie na ręke, uzywke nie wiadomo co sie kupi, nówka boscha do tanich nie nalezy, a zamiennik szkoda pieniedzy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam te same błędy, wszyscy mi mówią ze to przez LPG ale przez 4 miesiące jeździłem na gazie i było wszystko dobrze. U mnie znów auto dostaje muła i obroty wolno spadają jak sie rozgrzeje, na zimnym jest wszystko dobrze. Kolega beny wspomniał o temperaturze powietrza ale jak ją sprawdzić? Tez już walczyłem z przepustnicą adaptacja czyszczenie przepływka również czysta tylko nie mam możliwości zrobić logów gdyż mam stacjonarnego kompa w garażu tylko;/ Gruszka tez w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem, winny był przepływomierz .. mechanik zalecił mi go wymienić na org. Boscha za 350zł .. tak się stało że zgadałem się z teściem , miał podobny problem w fordzie prysnął WD-40 w styk od przepływomierza i ma spokuj na kwartał ja tak samo zrobiłem i o dziwo problem przepadł a silnik pracuje równo na zimnym. mam nadzieję ze i wam pomoże taka uwaga. 350zł zostało w kieszeni :D

Co do check engine to mam podobny problem z zaubogą dawką .. już raz byłem na poprawie i zwiększył mi pobór gazu o 12% w przedziale 2000 - 3000 obr. i było tydzień spokoju wczoraj przygazówka :D i znowu wywaliło .

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo czyszczenie jest chyba wydaje mi sie dorazne i co sie odwlecze to nie uciecze,, i moze dlatego kolego crookers20 masz problem z tym błedem, bynajmniej mnie wk***ia lampka i wole jak co wydac te 350zł;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby to co teraz piszę nic nie wniesie ale te silniki to naprawdę szroty.. nie wiem jak jest z nimi w B7 ale w naszych B6 to istana Fata morgana coś się dzieje niby wiadomo co mechanik wymienia i du*a :D z tego co słyszałem to lepiej je omijać szerokim łukiem.. niestety za bardzo byłem zapatszony na markę, wcześniej jeździłem audi i teraz mi się zamażyło .. rok spokoju a potem wszystko naraz XD

Edytowane przez crookers20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale za to jest stosunkowo tani w eksploatacji, czytam sobie czasem o innych silnikach w b6 i za glowe sie chwytam jak ludzie pisza, ze potrafia 10 koła zostawic u mechanika, no i fakt taki, ze mietek od wszystkiego nie powinien sie brac za ten silnik, bo ma pole do popisu zeby na kazdy mozliwy sposob kasowac człowieka z hajsu...co do mocy, dla mnie wsam raz, napewno to nie jest muł jak niektorzy mowia, co do brania oleju na szczescie nie moge sie wypowiedziec;D bynajmniej nie kreciłem go wysoko i to tez jest jakies uzasadnienie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używka za 100zł z allegro :D gdyż nie byłem pewny na 100% czy to na pewnego tego wina .. wolałem aby pochodził miesiac niż zeby nie było poprawy a 350 do tyłu. teraz to przynajmniej wiem że warto w razie czego ładować w nówkę. Troszkę na spontana ale nie miałem od kogo pożyczyć dobrego a i mechanicy w mojej miejscowości nie wiedza co to logi dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...